شهید آوینی

 

از سوی مدير روابط‌عمومی شبكه قرآن سيما:

ويژه‌برنامه‌های شبكه قرآن سيما در نوروز ۸۴ اعلام شد

ويژه‌برنامه‌های شبكه قرآن سيما در نوروز ۸۴، توسط مجتبی ايزدی، مدير روابط‌عمومی شبكه قرآن سيما، در يك مصاحبه خبری اعلام شد.
«ايزدی» ابتدا به ويژه‌برنامه‌های شبكه در اين ايام اشاره كرد و افزود: مسابقه «با قرآن باشيم» مسابقه‌ای است متنوع و جذاب با حضور ۴ گروه شركت‌كننده و در ۵ مرحله كه با شركت خواهران و برادران قرآن‌دوست ضبط شده است و پيش‌بينی می‌شود مورد استقبال فراوان بينندگان قرار گيرد.
اين برنامه هر روز از ساعت ۹ تا ۹:۴۵ صبح پخش خواهد شد.
برنامه زنده «با قرآن در بهاران» از استوديوی پخش هر روز در فواصل برنامه‌های روزانه و از ساعت ۷ تا ۷:۳۰ آغاز خواهد شد و سعی دارد لحظات آموزشی پرنشاط و مفرحی را برای بينندگان فراهم كند. برنامه «اردوی قرآن‌آموزان» هم روش جديد آموزشی روانخوانی قرآن‌كريم را در جريان اردوی تعدادی از قرآن‌آموزان به شهرهای تاريخی و مذهبی كشور به نمايش می‌گذارد كه مناسب اين ايام است و از ساعت ۸:۴۵ تا ۹ صبح پخش خواهد شد.
«صله ارحام» نيز برنامه كوتاهی است كه با كارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتی به بحث صله ارحام از ديدگاه آيات قرآن و روايات اشاره دارد.
«ايزدی» در ادامه به دو ويژه‌برنامه كه قبل از آغاز سال پخش خواهد شد، اشاره كرد و گفت: از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۴۵ روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند برنامه زنده‌ای پخش خواهد شد و با توجه به سال پاسخگويی، برنامه‌های شبكه در سال ۸۳ مورد بررسی قرار می‌گيرد و برنامه‌های ويژه شبكه قرآن سيما در نوروز ۸۴ معرفی خواهد شد.
مدير روابط‌عمومی شبكه قرآن سيما سپس به معرفی برنامه‌های مناسبتی در اين ايام پرداخت و گفت: ويژه‌برنامه اربعين حسينی در روز ۱۱ فروردين و ويژه‌برنامه روز جمهوری اسلامی ايران در روز ۱۲ فروردين از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
وی با توجه به علاقه‌مندی بينندگان به برنامه تلاوت و همخوانی گفت: هر روز از ساعت ۶:۲۵ تا ۶:۳۰ يك برنامه همخوانی از گروه‌های برتر همخوانی كشور پخش خواهد شد و در ساعت ۶:۳۰ تا ۷ صبح و نيز از ساعت ۱۰:۴۰ تا ۱۰:۵۰ هر روز تلاوت مجلسی پخش خواهد شد. ضمن اين كه تلاوت ترتيل يك حزب از قرآن‌كريم هم هر روز از ساعت ۶:۰۵ تا ۶:۱۵ صبح (كه با اجرای تعدادی از حافظان برتر ميهن اسلامی در حرم حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) اجرا شده است) پخش خواهد شد.
وی سپس ديگر برنامه‌های شبكه قرآن در اين ايام را به شرح زير معرفی كرد:
الف) تلاوت احسن (شامل تلاوت‌های درخواستی بينندگان) از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ روزهای زوج و جمعه‌ها
ب) اسماء الحسنی (شامل بحث كارشناسی و گزارش) از ساعت ۶:۱۵ تا ۶:۲۵ هر روز
ج) پرسش و پاسخ با استادان (مستند و مصاحبه با قاريان مصری) از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۱۵ در روزهای فرد
د) مباحث اخلاقی آيت‌الله مجتهدی تهرانی روزهای شنبه از ساعت ۱۰:۲۰ تا ۱۰:۴۰
هــ) باقر آنيان (معرفی فعالان قرآنی كشور) روزهای يكشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۰:۴۰
و) در آستان خوبان (معرفی امامزادگان در قالب برنامه نمايشی و مستند) سه‌شنبه از ساعت ۱۰:۲۰ تا ۱۰:۴۰
ح) آشنايی با سوره‌های قرآن‌كريم (معرفی سوره‌های قرآن‌كريم) چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۰:۴۰
ط) عطيه ربانی (مصاحبه با زنان تازه مسلمان) پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۰:۴۰
ی) كلام النور (مجموعه نمايشی) جمعه‌ها در ساعت ۱۰:۲۰ تا ۱۰:۴۰
مدير روابط‌عمومی شبكه قرآن سيما در پايان يادآوری كرد كه برنامه سيمای نور هم هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۴۵ از شبكه دوم سيما و برنامه‌های بامدادی از ساعت ۲:۳۰ تا ۵:۳۰ صبح از شبكه ۵ سيما پخش خواهد شد و علاوه بر ويژه‌برنامه حلاوت بندگی كه ويژه اذان صبح است به گزيده‌ای از برنامه‌های روزانه اشاره دارد كه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح از شبكه چهار سيما پخش می‌شود.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo