شهید آوینی
 
فرهنگسرای پایداری بازي‌های جدید رایانه‌ای با مضمون ضداستكباری تولید مي‌كند
بازی كامپیوتری نیروی ویژه (با مضامین ضد استكباری) كه توسط فرهنگسرای پایداری وارد بازار شده، با استقبال نوجوانان و جوانان رو به رو شده است.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای پایداری، اخیرا علاوه بر 10 هزار نسخه قبلی، پانزده هزار نسخه دیگر از بازی ضد صهیونیستی توسط فرهنگسرای پایداری وارد بازار بازي‌های رایانه‌ای شده است.

این گزارش مي‌افزاید: بازی نیروی ویژه كاملا بر اساس عملیات واقعی مقاومت اسلامی لبنان در نبرد با اشغالگران صهیونیست بازسازی شده كه به چهار زبان انگلیسی، عربی، فارسی و فرانسه برای كاربران قابل استفاده است. این بازی توسط بخش اینترنت مركزی حزب‌الله لبنان طراحی و ساخته شده كه برای اولین بار در قالب یك CD توسط فرهنگسرای پایداری به تولید رسیده است.

پس از استقبال بي‌نظیر از این بازی ضدصهیونیستی فرهنگسرای پایداری با توجه به عملكرد این ابزار موثر فرهنگی در حال تولید چند بازی دیگر رایانه‌ای با مضمون ضداستكباری مي‌باشد.

از جمله این بازي‌ها كه با آخرین تكنولوژی روز دنیا در دست تهیه است مي‌توان به بازسازی حمله نیروهای اشغالگر آمریكایی به ایران جهت آزادسازی گروگان‌های خود معروف به حمله طبس و بازسازی رایانه‌ای عملیات‌های مهم دفاع مقدس اشاره كرد.

گفتنی است این بازي‌ها به زودی و پس از بازی نیروی ویژه به بازار عرضه خواهد شد

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo