شهید آوینی
به همت انتشارات بین‌المللی الهدی
استقتائات مقام معظم رهبری با ترجمه فارسی انتشار یافت

چاپ جدید كتاب ارزشمند استفتائات مقام معظم رهبری به همت انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی كتاب استفتائات مقام معظم رهبری با شمارگان ده هزار نسخه و در 528 صفحه با جلد نفیس به زبان فارسی انتشار یافته است.

برپایه این گزارش در بخشی از سخن ناشر این كتاب آمده است: خلف صالح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه ا‌ی كه از چشمه جوشان فضائل سلف خود كسب فیض نموده است، پس از رحلت حضرت امام خمینی رهبری انقلاب و زعامت امت را برعهده گرفت و به دنبال آن سیل استفتائات و سوال‌های شرعی مردم به سوی ایشان سرازیر شد و سپس مهمترین آنها به عربی انتشار یافت و به دنبال تقاضی مكرر مردم ترجمه فارسی آنها آماده و بری نشر به انتشارات الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سپرده شد.

همچنین در بخش دیگری از سخن ناشر با تشكر از بخش استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب كه در تصحیح و تكمیل، این مجموعه را یاری بخشیده‌اند از خوانندگان تقاضا شده است پیشنهاد خود را درباره این كتاب به انتشارات بین‌المللی الهدی اعلام نمایند.

بر اساس این گزارش فهرست مطالب این كتاب را احكام تقلید، طهارت، احكام نماز، احكام روزه، احكام خمس، جهاد، امر به معروف و نهی از منكر، كسب‌های حرام، مسائل پزشكی، تعلیم و تعلم و آداب آن، حقوق چاپ، تألیف و كارهای هنری، تجارت با غیرمسلمان، كاركردن در دولت ظالم، لباس شهرت و احكام پوشش، تقلید از فرهنگ غربی، مصرف دخانیات و موادمخدر، احیای مناسب دینی و ... تشكیل می‌دهد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo