شهید آوینی

 

یادمان شش شاعر معاصر انقلاب اسلامی در سیزدهمین کنگره ی شعر دفاع مقدس

نهم و دهم بهمن ماه ، یادمان شش شاعر معاصر انقلاب اسلامی در سیزدهمین کنگره ی شعر دفاع مقدس ، همراه با جلسات نقد و بررسی ادبیات پایداری برگزار می شود .

در کنگره ی سیزدهم دفاع مقدس که در شهرهای اهواز و طلائیه برگزار می شود ، از مقام ادبی و تلاش های فرهنگی زنده یادان : احمد زارعی ، سید حسن حسینی ، نصرالله مردانی ، عزیز الله زیادی - تیمور ترنج و ابوالفضل سپهر تجلیل به عمل می آید .

این گزارش حاکی است که در مراسم تجلیل ، یکی از اعضای خانواده های این شاعران حضور یافته و یادبود  سیزدهمین کنگره ی شعر دفاع مقدس را دریافت می کنند . پرویز بیگی حبیب آبادی - شاعر غریبانه های دفاع مقدس و دبیر سیزدهمین کنگره ی شعر ، اعلام کرد : امسال ، حدود 20 بانوی شاعر که تلاش هایی در راستای ادبیات انقلاب و شعر معاصر داشته اند ، به کنگره دعوت شده اند .


همچنین برگزاری جلسات تخصصی نقد و بررسی شعر دفاع مقدس از دیگر برنامه های کنگره ی سیزدهم شعر دفاع مقدس است که امسال در اهواز و طلائیه ( مشهد شهیدان سرافراز دفاع مقدس ) برگزار می شود .

خاطرنشان می سازد تا کنون حضور شاعرانی چون : محمد جواد محبت ، حسین اسرافیلی ، عبدالجبار کاکایی ، حمید سبزواری ، مشفق کاشانی ، علی رضا قزوه ، شیرینعلی گلمرادی ، حمید رضا شکارسری ، محمد حسین جعفریان ، غلامرضا کافی ، هادی منوری و عبدالرضا رضایی نیا در این کنگره قطعی شده  است .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo