شهید آوینی

 

اهانت یک شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
شیخ تیسیر تمیمی رئیس شورای عالی افتا در فلسطین و حاکم شرع آن، ورود یک شهرک نشین صهیونیست کینه توز به مسجد الاقصی و ریختن مشروبات الکلی در این مکان مقدس را اهانت به احساسات مسلمانان سراسر جهان خواند.

شیخ تمیمی در یک بیانیه مطبوعاتی که امروز انتشار یافت، اعلام کرد که این اقدام پس از ادعاهای مقامات صهیونیست مبنی بر اینکه مسجد الاقصی از سوی شهرک نشینان و یهودیان تندرو تهدید می شود، صورت گرفته است که خود نشان دهنده ادامه توطئه ها علیه این مسجد مقدس است و هفته پیش نیز عبارت های شنیعی بر روی دیوارهای این مسجد مبارک نوشته شده بود.

شیخ تمیمی کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول کامل حفظ این مکان مقدس دانست و یادآور شد که این کابینه گروه های تندرویی را که علیه این مکان مقدس توطئه چینی می کنند، می شناسد و بالطبع مسئول مقابله با این توطئه هاست، اما بر خلاف این وظیفه، از این گروه ها حمایت و آنان را به ادامه اقداماتشان تشویق می کند.

حاکم شرع فلسطین در بیانیه خود بر اسلامی بودن مسجد مبارک الاقصی تأکید کرد و اظهار داشت که این مکان فقط از آن مسلمانان است و امت های عرب و مسلمان باید برای جلوگیری از تجاوزات صهیونیست ها که مسجد مبارک الاقصی را به صورت جدی تهدید می کند، فورا وارد عمل شوند.

رئیس شورای افتای فلسطین از ملت فلسطین خواست که برای دفاع از مسجد الاقصی بیشتر در آن حضور یابند و مانع از حضور گروهک های تندرو صهیونیست و تجاوز به این مکان مقدس شوند. این شخصیت علمی و دینی فلسطینی از سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب و کمیته قدس و سازمان ارتباطات اسلامی و حکام عرب و ملت های مسلمان خواست که به یاری مسجد الاقصی برخیزند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo