شهید آوینی

 

برای رأی دادن به رضازاده، تنها دو روز فرصت دارید
حسین رضازاده، قوی‌ترین وزنه‌بردار جهان، رقابت نزدیکی را با دیگر وزنه‌برداران جهان از جمله «نعیم سلیمان اوغلو» و «واسیلی الکسیف» برای اختصاص عنوان برترین وزنه‌بردار قرن، آغاز کرده است.

علاقمندان به حضور در این انتخابات اینترنتی تا روز جمعه 31 دسامبر سال 2004 میلادی که آخرین روز این سال هم محسوب می‌شود، فرصت خواهند داشت در این انتخابات شرکت نمایند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان در ارتباط با انتخابات اینترنتی بهترین وزنه‌بردار قرن، نحوه شرکت در این انتخابات را توضیح داده است.

علاقه‌مندان باید بدانند در این نوع انتخابات چندان عدالت رعایت نمی‌شود و همین بس که بدانید یونانی‌ها در این چند روز اخیر به تبلیغات گسترده‌ای دست زده‌اند و «پیروس دیماس» را با آرای اینترنتی خود در صدر رده‌بندی این انتخابات قرار داده‌اند بنابراین از جمله وظایف هر ایرانی علاقمند به ورزش است که با حضور خود در این فراخوان، گوی رقابت را از سایرین برباید.

نحوه شرکت در انتخابات اینترنتی:
1ـ پس از اینکه وارد سایت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری www.iwf.net شدید بر روی گزینه VOTE کلیک کنید تا صفحه بعدی باز شود.
2ـ پس از آن بر روی اولین گزینه که ترجمه فارسی آن می‌شود «انتخاب برترین وزنه‌بردار قرن» کلیک کنید.
3ـ در این مرحله به سراغ گزینه MS WORD FORMAT رفته و با املای صحیح HOSSEIN REZAZADEH فرم‌های مربوطه را پر کنید.
4- در آخرین مرحله، این فرم‌ها را به این نشانی ارسال کنید: aniko.nemeth.mora@iwfnet.net فراموش نکنید فقط تا جمعه همین هفته (11 دی ماه) فرصت دارید تا بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم ایرانیان به وقت همبستگی چقدر به یکدیگر نزدیکند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo