شهید آوینی

 
نورباران تفسیر قرآن كریم در تهران

فرهنسگرای قرآن همراه با ستاد تفسیر قرآن كریم اقدام به برگزاری جلسات آشنایی با تفسیر و مفاهیم قرآن كریم در مساجد و فرهنگسراها كرده است.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن این مركز با مشاركت و همیاری ستاد تفسیر قرآن كریم برای دومین سال پیاپی طرح بزرگ چلچراغ وحی را درماه مبارك رمضان با هدف نشر و ترویج فرهنگ آشنایی با ترجمه، تفسیر و مفاهیم قرآن كریم به صورت موضوعی و وارد كردن قرآن در متن زندگی همشهریان عزیز در مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و مراكز فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری‌ تهران برگزار می‌كند.

در این طرح تعداد 15 نفر از فضلاء و مفسرین اعزامی از حوزه علمیه قم به عنوان مدرسین این دوره‌ها در تهران مستقر و به مراكز مربوطه اعزام خواهند شد. طرح چلچراغ وحی سعی دارد با تفسیر آیات قرآن كریم در این ماه پرخیر و بركت زمینه آشنایی و انس و الفت بیشتر اقشار مختلف جامعه را با كتاب آسمانی فراهم آورد لذا در این جلسات با نظرسنجی از مخاطبین موضوعات و مسائل مورد نظر مردم پیشنهاد و مدرسین به تفسیر آیات مورد درخواست ایشان خواهند پرداخت.

شایان ذكر است جلسات تفسیر این طرح به صورت رایگان برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان برای شركت در جلسات تفسیر قرآن كریم می‌توانند به مراكز فرهنگی نزدیك محل سكونت خود مراجعه كنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo