شهید آوینی

 
برنامه‌های اوقات فراغت در كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران
ویژه برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در 200 كانون فرهنگی و هنری و 257 كتابخانه مساجد استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، این برنامه‌ها در زمینه فرهنگی، هنری، اعتقادی، علمی، فنی، ورزشی، و تفریحی است.
براساس این گزارش، سومین جشنواره بزرگ جوانان در رشته‌های علوم قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی،‌اردوهای درون شهری، استانی و خارج از استان، استفاده از تسهیلات مراكز و ورزشی، تفریحی و سینمائی از دیگر برنامه های اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان استان تهران به شمار می‌رود.
بنابراین گزارش‌، تشكیل كارگاه‌های فرهنگی، و هنری، برگزاری مسابقات متنوع، اهدای كتاب به 150 كتابخانه مساجد، افتتاح 5 كتابخانه تخصصی كودكان در كتابخانه‌های مساجد و اعطای مجوز فعالیت به 50 كانون فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه‌های اجرایی در تابستان امسال است.
گفتنی است، در شهرستان‌های ری و پاكدشت انجمن قرآن و نهج البلاغه افتتاح و دوره‌های تخصصی حفظ، ترجمه و تفسی قرآن كریم نیز برگزار خواهد شد.
علاوه بر این نمایشگاه بزرگ دستاوردهای فرهنگی و هنری بانوان استان تهران همزمان با هفته زن، آموزش‌ مهارت‌های زندگی ویژه بانوان و همایش تجلی از بانوان فرهنگی و هنری از جمله این برنامه‌ها است.
پیوند فعالیت‌های فرهنگی و هنری با فرهنگ غنی مسجد و مهیا كردن تسهیلات برای آموزش به علاقه‌مندان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، مهمترین هدف دبیرخانه هیات هماهنگی و نظارت بر كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران عنوان شده است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo