شهید آوینی


برگزاری مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر
شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی و ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر باصدور اطلاعیه ای از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی دعوت كرد در مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله دكتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق و با وفای امام (ره) و انقلاب شركت كنند.

دراطلاعیه آمده است: یك بار دیگر عاشورا تكرار شد و قتلگاه سرچشمه به بزرگی داغ كربلا قد كشید. آن شب، انفجار بغض بود و انتشار مظلومیت بهشتی و یاران با وفایش در آسما خون رنگ شهادت، و هیچ فریادی به اندازه آن انفجار نمی توانست مظلومیت سیدالشهدای انقلاب ایران را منتشر كند ونقاب از چهره منافقین كوردل بر دارد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاكید شده است: ایران اسلامی با وجود شهدایی همچون آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای راحل به خود می بالد. شهیدانی كه بدون ادعا، عاشق خدمت به مردم بودند و با نثارجان خویش، ایران اسلامی را در برابر ظلم و استكبار بیمه كردند و پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را استحكام بخشیدند و حقانیت انقلاب مردم مسلمانان ایران را به اثبات رساندند.

در پایان اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر آمده است: از عموم مردم فهیم و قدرشناس دعوت می شود به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام فاجعه هفتم تیر، در مراسم و آئین نامه ای ویژه ای كه در سراسر كشور و در تهران به مدت سه شب از روز پنجشنبه چهارم تا شنبه ششم تیرماه همزمان با برگزاری نمازجماعت مغرب و عشا در قتلگاه آن شهیدان واقع در میدان بهارستان - چهار راه رسرچشمه، دفتر مركزی حزب جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، شركت كنند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo