شهید آوینی


حضور یك میلیون و چهارصد هزار زائر ایرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) 
حسن خلیلیان گفت: حدود یك میلیون زائر از استان‌های مختلف و چهارصد هزار زائر از تهران و توابع آن در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

حسن خلیلیان مسئول بخش ستاد هماهنگی استان‌های كشور در كمیته مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ستاد مركزی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در وزارت كشور قرار دارد و در كل كشور نیز استاندارها مسئول هماهنگی كارها هستند و در هر استان كمیته‌ای تشكیل یافته است.
وی افزود: آن چه وظیفه ماست، هماهنگی زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) است كه امسال حدود یك میلیون زائر از نقاط مختلف در مراسم سالگرد ارتحال حضور خواهند داشت و وظیفه ما هماهنگی و ایجاد تسهیلات لازم برای زائران است.
خلیلیان اضافه كرد: در مراسم امسال از شخصیت‌های خارجی نیز دعوت به عمل آمده است و حدود هزار زائر از نقاط مختلف جهان به حرم حضرت امام خمینی (ره) خواهند آمد.
مسئول بخش ستاد هماهنگی استان‌های كشور در كمیته مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ادامه داد: امسال توانسته‌ایم برای یك میلیون و چهارصد هزار نفر بودجه تدارك ببینیم و توانایی فراهم كردن امكانات بیش از این را نداشتیم و بیشتر زائرین نیز به صورت گروه‌های پیاده به حرم مطهر خواهند آمد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo