شهید آوینی

 

با حكم مقام معظم رهبری:عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما شد
حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حكمی سید ‌عزت‌الله ضرغامی را برای مدت پنج سال به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما منصوب كردند.

به نقل از دفتر مقام معظم رهبری، ایشان در این حكم تاكید كردند: این رسانه ملی در دوره ده ساله مسؤولیت جناب آقای لاریجانی به ارتقاء و پیشرفت چشمگیری نائل گشت و نقش آفرین عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شد و اكنون انتظار مي‌رود با تلاش مدبرانه و دلسوزانه و با بهره گیری از آنچه تاكنون شده است، صدا و سیما از همه جهت به آن نقطه‌ای برسد كه شایسته جمهوری اسلامی است.
متن حكم مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس سید ‌عزت‌الله ضرغامی

اكنون كه ماموریت‌ جناب آقای دكتر علی لاریجانی در صدا و سیما پایان پذیرفته است، جنابعالی را با توجه به صلاحیت‌ها و تجربه‌ها و آشنایي‌های گسترده‌ای كه با این مجموعه‌ بزرگ و موثر دارید به ریاست سازمان مذكور منصوب مي‌كنم.
این رسانه ملی در دوره ده ساله مسؤولیت جناب آقای لاریجانی به ارتقاء و پیشرفت چشمگیری نایل گشت و نقش‌آفرین عرصه‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی و سیاسی شد. مدیریت هوشمند و پرتلاش توانست در این سازمان بزرگ، تحول بیافریند و آن را برای رسیدن به نقطه مطلوب آماده سازد. وظیفه خود می دانم از جناب آقای لاریجانی و همكارانی كه ایشان را در این كار بزرگ یاری داده‌اند صمیمانه تشكر كنم.
دوران مسؤولیت جنابعالی پنج سال است. انتظار مي‌رود در همه این مدت با تلاش مدبرانه و دلسوزانه و با بهره‌گیری از آنچه تاكنون شده است، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را از همه جهت به آن نقطه‌ای برسانید كه شایسته جمهوری اسلامی است.
آنچه در احكام انتصابات قبلی به تفصیل گفته شده، معیارها و شاخص‌های این مسیر است و ایمان راسخ و همت عالی و بكارگیری دانش و تجربه و تدبیر و استفاده از همكاران مومن و لایق كه به حمدالله تعداد آنان در صدا و سیما كم نیست خواهد توانست مجاهدت در این راه دشوار را آسان كند.
توفیق جنابعالی و دیگر مدیران ارجمند و همه كاركنان صدا و سیما را از خداوند متعال مسئلت مي‌كنم و الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه و بركات روح مطهر امام و ارواح طیبه شهیدان عالیمقام به ویژه شهیدان خرمشهر سرافراز را كه امروز به نام مبارك آنان مفتخر است، برای شما و همه دست‌اندر كاران رسانه‌ ملی خواهانم.

سید علی خامنه‌ای
سوم خرداد 1383

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo