شهید آوینی
 
   خودروهای زرهی آمریكا نزدیك عتبات عالیات در مركز كربلا موضع گرفتند
شاهدان عینی گفتند، ستونی از زره‌پوش‌های آمریكایی شب گذشته با ورود به مركز شهر مقدس كربلا در نزدیكی صحن امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) موضع گرفتند و به مردم هشدار دادند كه از منازل خود خارج نشوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از كربلا، "غزوان تركی جوبوری" یكی از ساكنان شهر مقدس كربلا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فرانسه گفت: «حدود 40 دستگاه تانك و خودروی زرهی ارتش آمریكا در نزدیكی صحن مقدس امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) موضع گرفتند.
بر اساس این گزارش، "علی حسین" یكی دیگر از ساكنان شهر مقدس كربلا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فرانسه افزود: «سربازان آمریكایی پس از استقرار در مناطق اطراف حرمین مقدس، با بلندگو و به زبان عربی به ساكنان كربلا هشدار دادند كه از رفتن به زیر مكان‌های سرپوشیده و نزدیك شدن به پنجره‌ها و گشودن درب خانه‌هایشان امتناع كنند.

برخی از ساكنان شهر كربلا به خبرگزاری فرانسه گفتند، هدف نیروهای آمریكایی از ورود به این شهر از میان بردن نیروهای وابسته به مقتدا صدر در كربلا است. بر اساس این گزارش، اوضاع شهر كربلا در 110 كیلومتری جنوب بغداد، با بازگشت حدود نیم ساعت از ورود نیروهای آمریكایی هنوز آرام است و میان نیروهای آمریكایی و شبه نظامیان وابسته به مقتدا صدر درگیری صورت نگرفته است.

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo