شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
63892
نام: یک بنده خدا
شهر: اصفهان
تاریخ: 2/15/2009 12:39:25 PM
کاربر مهمان
  عزیزان دل خدا انشاالله حاجت همه شما را بدهد التماس دعا
63891
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 2/15/2009 12:04:53 PM
کاربر مهمان
  سلام بر سید و سرور حرف دل آقا سید مرتضی
سلام بر دوستان و همراهان آقا سید مرتضی

سلام بر چه فرقی میکنه بزرگوار التماس دعا

سلام بر خروش گرامی التماس دعااز سقاخونه تون

سلام بر آقا شهاب گرامی

سلام بر سبکبار شیرین کلام

سلام بر امیدوار ارجمند من انجام وظیفه کردم امیدوارم که منو هم دعا کنید

سلام بر یاس سفید . ساراخانمهای گرامی . مریم خانمهای ارجمند . دل شکستگان گرامی که خیلی وقته مطالبتون رو نمی بینم . نیاز از تبریز . پرستو از ساوه . بنده های خدا گرامی . به نام نامی مادر . گمنام گرامی . سعیده از تهران . دیگر دوستان که نامشان ذکر نگردید ولی یادشان همیشه با من است

همگی التماس دعا

فردا روز اربعین می باشد با عرض تسلیت برای فرا رسیدن این روز و در دعای روز اربعین حتما برای هم و بیاد هم باشیم و التماس دعا فراوان

یاعلی
63890
نام: نا امید
شهر: ...
تاریخ: 2/15/2009 11:51:30 AM
کاربر مهمان
  تو را گم کرده ام امروز ... وحالا لحظه هاي من
گرفتار سکوتي سرد و سنگينند
وچشمانم که تا ديروز به عشقت مي درخشيدند
نمي داني چه غمگينند
چراغ روشن شب بود... برايم چشم هاي تو
نمي دانم چه خواهد شد
پر از دلشوره ام... بي تاب ودلگيرم
کجا ماندي که من بي تو هزاران بار،در هر لحظه مي ميرم...
63889
نام: اميدوار
شهر: ايران
تاریخ: 2/15/2009 11:49:40 AM
کاربر مهمان
  باسلام وعرض تسليت به مناسبت فرارسيدن شب اربعين حسيني به همه بزرگواران حرف دل.
**************************************
اسامي نهايي چهل ختم دسته جمعي **زيارت اربعين**درروز*اربعين حسيني*به نيت سلامتي وتعجيل درظهورصاحب الزمان(عج)وبراورده شدن حاجات ورفع گرفتاري مسلمين وشفاي عاجل همه بيماران.
***************************************
ختم1:اميدوار
2:اميدوارتقديم به همه دوستان حرف دل بويژه اقاشهاب ارجمند
**بزرگواران محترم:
3:چه فرقي مي كنه
4:زنده يادخانم سادات
5:زنده يادشمسي خانم

6:اقاپيام
7:نياز.تبريز
8:ياس سفيد.كوچه بني هاشم
9:اقاهادي.عشق اباد
10:اقاهادي هديه به اقاشهاب

11:انسيه.تنهايي وانتظار..
12:ايمان.توكل به خدا
13:زنده يادهمسرايمان
14:ياس سفيد
15:گمنام.كاشكي كربلا

16:م.نگم بهتره
17:نيلوفرانه.كوير
18:فريال.تهران
19:سلام.مشهد
20:مهديه خانم.ايران

21:اواره حسين(ع).بين الحرمين
22:مريم خانم.انتظاربهار..
23:چراغ هدايت(سارا خانم منتظر)مشهدالرضا(ع)(ببخشيد نام شريفتان ازقلم افتاده بود التماس دعا)
**دوستان محترم ياس سفيد:
24:شهيدمهدي باكري
25:شهيدهمت

26:قاصدك
27:ياحضرت علي اصغر(ع)
28:يازينب كبري(س)
29:تل زينبيه
30:عطش

31:يافاطمه زهرا
32:شكوفه بهاري
33:شيوانا
34:ياامام رضامددي
35:يافاطمه مطهره

36:نازنين فاطمه
37:نازنين زهرا
38:شقايق
39:پرنيان
40:اسمان نيلي

41:ياس سفيدبه نيت اقاشهاب
42:عاشق گرامي
43:اقاسيدمجتبي
44:گل نرگس.ايران سراي من
45:زهراخانم.غريب

46:فائزه.همين دوروبرا
47:سعيده خانم.تهران
48:به نام نامي مادر.اين دنيا
***************************************
باسپاس ازايمان گرامي كه حقيررادرثبت اسامي ياري نمودند.ملتمس دعاي خيرتان هستم.
*********************************************
پروردگارا.زيارت وشفاعت سيدالشهداءوخاندان مطهرشان (عليهم السلام)رادردنياواخرت نصيب اين دسته جمع وهمه ارزومندان بگردان.
امين يارب العالمين.
التماس دعا...
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***






63888
نام: sara
شهر: ازت
تاریخ: 2/15/2009 11:33:19 AM
کاربر مهمان
  هنگامي كه انسان به نماز مي ايستد آنچنان به سخنانش گوش مي دهم كه گويي هيمن يك بنده را دارم و او آنچنان از من غافل است كه گويي چندين خدا دارد
حديث قدسي
----------------------------------]
بذار اونقدر شادي داشته باشي که زندگيتو شيرين کنه
اونقدر تجربه که قويت کنه
اونقدر غم که انسان نگهت داره
و اونقدر اميد که شادت کنه
-------------------------------------
وقتي مرگ من فرا مي رسد، هنوز خيلي چيزها باقي خواهند بود كه من مي خواستم ببينم و بشناسم. دريا ها، منظره ها، ديوارهاي تنها و خودم، زيرا در اطراف زندگي من، آينه هاي زيادي وجود نداشتند.
-------------------------------------

کسانی هستند که کلیدی را به تو می دهند تا دری را که خودت به روی خود بستی باز کنی
-------------------------------------
بياييد پس از مرگمان زندگي آفرين باشيم
---------------------------------------
آفتاب را دوست دارم
به خاطر پیراهنت روی طناب رخت
باران را اگر می بارد بر چتر آبی تو
و چون تو نماز خوانده ای من خداپرست شده ام
---------------------------------------
وامااين احساسات ماست كه ژرفاي حياتمان را نشان مي دهد.
---------------------------------------
اعتماد به نفس را هرگز از دست مده؛ تا آن زمان كه باور داري توانايي...
---------------------------------------
به جاي دسته گلي که فردا در قبرم نثار مي کني...امروز با شاخه گلي کوچک يادم کن...به جاي سيل اشکي که فردا بر مزارم ميريزي...امروز با تبسمي شادم کن...به جاي اون متن هاي تسليت که فردا برام مي نويسي...امروز با يک پيغام کوچک خوشحالم کن...من امروز به تو نيازمندم نه فردا...قربون وفاي تو برم...کجايي تو
----------------------------------------
برای دیدن نور به خورشید نگاه کن
برای دیدن عشق به ما ه نگاه کن
برای دیدن زیبایی به طبیعت بنگر
اما برای دیدن همه اینها به خودت در ایینه نگاه کن!---------------------------------------
دیدم که درخت ، هست .
وقتی که درخت هست
پیداست که باید بود ،

باید بود
و رد روایت را
تا متن سپید
دنبال کرد .
----------------------------------------
در مسند عشق جز نکو را نکشند........
---------------------------------------
یک روز زندگی کن ولی با عشق ....جائي كه عشق هست ، خدا هست ........ لئو تولستوي
---------------------------------------
بهترين بزرگواري آنست كه هرگز از بالا به كسي نگاه نكني مگر آنكه بخواهي اورا از زمين بلند كني.
بهترين قدرداني آنست كه هرگز در آن افراط نشود.
بهترين فرار آنست كه از جمع غيبت كنندگان بگريزي.
بهترين نگاه آنست كه تمامي احساست را بدون به زبان آوردن كلمه اي ،به طرف مقابل انتقال دهي.
بهترين مرگ آنست كه تنها جسمت از ميان رفته باشد و نه اسمت.
---------------------------------------
اينگونه باش:
شاد اما دلسوز...
ساده اما زيبا...
مصمم اما بي خيال...
متواضع اما سربلند...
مهربان اما جدي...
سبز اما بي ريا...
عاشق اما عاقل...!؟
-----------------------------------------
تملق غذاي ابلهان است .ويليام شكسپير

باور داشتن ، قوي بودن است . شك و ترديد انرژي را زايل مي سازد. عقيده قدرت است . ويليام رابرتسن
63887
نام: به نام نامی مادر
شهر: این دنیا
تاریخ: 2/15/2009 11:26:34 AM
کاربر مهمان
  دانی که چراخانه حق گشته سیه پوش
زیراکه خدای تو عزادار حسین است
چهل روز گذشت اما براستی بر زینب(س)چه گذشت؟
اربعین من و مادر مرحومم رو از یاد نبرید
از هیچ فرقی نمی کنه هم التماس دعای ویژه دارم لطفا منو هم تو لیست ختم اربعین اگر لایق هستم بگذارید متشکرم
امام حسین (ع)می فرمایند:هیهات اگربار خواری رابر دوش جان نهیم
63886
نام: گمنام
شهر: کاشکی کربلا
تاریخ: 2/15/2009 11:20:08 AM
کاربر مهمان
  اربعین امد دلم را غم گرفت
بهر زینب عالمی را غم گرفت

اربعین ای یاد اور روزهای محرم
اربعین ای یاد اور روزهای غم و اندوه
اربعین ای یاد اور روزهای سخت زینب (س)
اربعین ای یاد اور رنج های رقیه (س)
اربعین ای یاد اور العطش های کودکان
اربعین ای یاد اور کودک شش ماهه
اربعین ای یاد اور دلاوریهای عباس (ع)
اربعین ای یاد اور نام حسین ( ع )
اربعین ای یاد اور تمام رنج ها و مصیبت ها
امدی و غم را بر دلم نهادی امدی و چشم هایم را گریاندی
امدی تا بار دیگر اربعین بخوانیم
63885
نام: سعیده
شهر: تهران
تاریخ: 2/15/2009 10:37:20 AM
کاربر مهمان
  با عرض سلام و خسته نباشید
لطفابرای من هم یک ختم زیارت اربعین ثبت کنید .
التماس دعا
63884
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 2/15/2009 10:35:57 AM
کاربر مهمان
  یارب الحسین(ع) اشف صدرالحسین(ع)بظهورالحجه(عج)

دوباره مرغ روحم هوای کربلاکرد

دلشکسته ام رااسیرومبتلاکرد

زسرگذشته اشکم به لب رسیده جانم

که هرچه کردبامن فراق کربلاکرد

دارم من ازفراقش دردیده صدعلامت

لسیت دموع عینی هذالناالعلامه

پرسیدم ازطبیبی احوال دوست گفتا

فی بعدهاعذاب فی قربهاالسلامه

حسین (ع)حسین(ع) حسین جان

التماس دعاکه سخت محتاجم.

فائزه ازت ممنونم.

دعاگوی همه ساکنین باغ شهیدآوینی هستم.

63883
نام: خروش!
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 2/15/2009 10:35:55 AM
کاربر مهمان
  آتشی بر دل هر خشک وتر انداخته است
ماجرای لب خشکِ تو و چشم تر ما...
http://kojayid-yaran.blogfa.com/
<<ابتدا <قبلی 6395 6394 6393 6392 6391 6390 6389 6388 6387 6386 6385 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved