شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61982
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/22/2008 2:13:35 PM
کاربر مهمان
  سلام!
آقاشهاب گرامی مثل اینکه اسم من حقیرراندیدیدلطف فرماییداسم مراهمدرزیات عاشورابنویسید.ونیز بفرمائیداسم شماوبقیه دوستانی راکه فرمودیدرا کلا برای دوحزب بنویسم؟؟چون دیدم سوالم بی جواب مانددوباره پرسیدم.با تشکروالتماس دعا!
ازدلشکسته های عزیزوسبکبارعزیزوم(نگم بهتره)وفائزه عزیزو...خیلی ازوستان گرامی دیگرخبری نیست!!کجائید؟انشاالله هرکجاکه هستیددرپناه خداخوش باشید. التماس دعا!
61981
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/22/2008 1:55:12 PM
کاربر مهمان
  استاد پیر از شاگرد غمگینش خواست تا مشتی نمک در لیوان آبی بریزد و سپس از ان بچشد.
سپس از او پرسید: چه مزه ای می داد؟
جوان گفت : وحشتناک بود
سپس استاد جوان خواست که دوباره قسمتی نمک بردارد اما این بار آن را در دریاچه ای بریزد و از آن بچشد.
پس از او پرسید : چه مزه ای می داد؟
جوان گفت : خوب . استاد گفت : نمک را احساس کردی ؟
جوان گفت : خیر
استاد در کنار شاگردش نشست ئپو دستان او را در دست خود گرفت و گفت : غم و ناراحتی زندگی مثل همین نمک می ماند نه کمتر و نه بیشتر .
مقدار غم و درد هیچ گاه کم و زیاد نمی شود همواره ثابت است اما مقداری که ما می چشیم با توجه به ظرفی که در آن قرارش می دهیم تغییر می کند پس هنگام فرا رسیدن درد و غم سعی کن تا ظرفیت را افزایش دهی .
لیوان بودن را کنار بگذار و دریاچه باش !
61980
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/22/2008 1:47:13 PM
کاربر مهمان
  سلام سید و سادات حرف دل آقا سید مرتضی

سلام به دوستان و همراهان حرف دل


سلام به امیدوار گرامی و سلام به آقا شهاب ارجمند

لطف فرمائید و نام من حقیر را هم جهت ختم زیارت عاشورا ثبت فرمائید.

التماس دعا
یاعلی
61979
نام: کریم الله
شهر: کابل
تاریخ: 12/22/2008 1:22:41 PM
کاربر مهمان
  دل درون سینه ام فریادکرد روزگاران کهن را یاد کرد گفته بودم مینشینم لال و گنگ با تپشهایش مرا گلباد کرد ایخدا لطفی نما ذوقی بده تادل تازه توان آباد کرد
61978
نام: مریم
شهر: بندرعباس
تاریخ: 12/22/2008 1:14:11 PM
کاربر مهمان
  به شوهرم شک دارم چیکار کنم
61977
نام: یوسف تیموری
شهر: تهران
تاریخ: 12/22/2008 1:03:43 PM
کاربر مهمان
  بیا ای جمعه بنگر بر من زار
بیا ای که توداری بوی دلدار
بیاو برسر من سایه افکن
نسیم تو شفای قلب بیمار
ندارم من به عالم آرزوئی
به جز یک لحظه بنشستن بر یار
بیا ای جمعهء گم گشته تاریخ
شمردم جمعه ها را بیش و بسیار
به حق عصمت زهرای(س) اطهر
به مظلومیت حیدر(ع) کرار
بیا ای جمعهء هجران سرآور
بیافتد دیده ام برروی دلدار
(تعجیل در امر فرجش صلوات- التاس دعا)
61976
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/22/2008 12:47:35 PM
کاربر مهمان
  .* یا امان الخائفین *.

.:: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) ::.

باسلام به همه بزرگواران حرف دل واولين روززمستاني تان بخير.
..............................................
*به حول وقوه الهي دراستانه فرارسيدن ايام*محرم الحرام*نيت برانجام ختم دسته جمعي*زيارت عاشورا*به مدت 10روزازابتداي محرم تاعاشوراي حسيني روزي يك مرتبه(به نيت بخشايش گناهان وتعجيل درظهورصاحب الزمان(عج) ورفع هرگونه گرفتاري شيعيان وشفاي عاجل همه بيماران )گرديده شد.

*بزرگواران محترم اسامي شريف خودرابراي ثبت دراين ختم حداكثرتاروزاول محرم اعلام بفرمايند.
.....................................
ختم1زيارت عاشورا:اميدوار
ختم2زيارت عاشورا:شهاب
ختم۳زيارت عاشورا:سوگند گرامی از شهر امان از جدایی
ختم۴زيارت عاشورا:نیلوفرانه ی بزرگوار از کویر
ختم۵زيارت عاشورا:ستاره ی گرانقدر از هرجا که شناخت واقعی به خداآنجا باشد
ختم۶زيارت عاشورا:مریم خانم بزرگوار از شهرقدس(سلام و خیرمقدم.)
ختم۷زيارت عاشورا:نیاز بزرگوار از تبریز
ختم۸زيارت عاشورا:مریم گرامی از انتظاربهار و باران.
ختم۹زيارت عاشورا:.....

***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***

61975
نام: سیمین
شهر: رامسر
تاریخ: 12/22/2008 12:39:09 PM
کاربر مهمان
  سلام روزتون بخیر
از دوستانی که به سوالم در مورد توسل جواب دادن تشکر می کنم. از ترنم عزیز که حالم را پرسیده بود باید بگم توی این مدت بستری بودم تنظیم قند خونم بهم ریخته بود و نزدیک یه هفته بستر ی بودم تا دوباره تنظیم بشه.
بعضی وقتا با خودم فکر می کنم که خیلی چیزا که تو جامعه ما انجام میشه، واقعا مطابق با دستورات اسلامه؟ تنظیم تنظیمه؟ اصلا در شأن مردم مسلمان هست؟ از مسائل کوچیک میشه گذشت، اما از بعضی موارد....کاش خیلی از مسائل اخلاقی رو هم به همین راحتی تنظیم قند خون می شد به حد نرمال رسوند.

اون چند وقتی که بیمارستان بودم، خیلی معذب بودم. یه چیزایی شنیدم و دیدم که اعصابمو به کلی به هم ریخت. چی بگم ؟ از کجا بگم که خیلی از مسائل اصلا توی بیمارستانها رعایت نمیشه مخصوصا در شهرستان ها.... بیشتر پزشکان و پرستاران مرد (که خیلی هاشون هم هنوز دانشجو هستند) همچین چشم پاکی هم ندارند و رعایت خیلی چیزها رو هم نمی کنند .
خیلی مسائل اصلا توی بیمارستانها رعایت نمیشه.... پرستار زن از کنار من رد می شد وبرای کمک به من نمی آمد و کار من رو واگذار می کرد به پرستار مرد.... اگر به پرستار زن می گفتم که چیزی برای پوشش بیشتر به من بدهد، می گفت نگران نباش. کسی حواسش به تو نیست!
تو بسیاری از کشورهای خارجی، بیمار حق داره خودش پزشک خودش ( و حتی اینکه زن باشه یا مرد) رو انتخاب کنه؛ اما تومملکت خودمون به خدا تو این مدت هیچی از عزت نفسم باقی نمی نمونده روزی هزاران بار از خدا درخواست مرگ کردم.
دلم نمی خواست این مطلب رو بنویسم، اما دلم خیلی پر بود.ببخشید.
تا فراموش نکردم سارا ی عزیزم از تهران خیلی دلم برای نوشته های عمیقتون تنگ شده بود خوشحال شدم که باز اسم قشنگت رو اینجا دیدم.
61974
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/22/2008 12:33:12 PM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

امیدوار گرامی ممنونم اخوی .
دل بیقرار ما را امروز بیقرار تر کردی برای محرم .
مومن ثبت کن انشالله به درک واقعی زیارت عاشورا برسیم و انشالله خداوند یاریمان کند بتوانیم خادم واقعی مولا و یارانش باشیم.

خانم سادات
پیام گرامی
شمسی خانم
سید مرتضی محترم

التماس دعا برای همه گرفتارها و بیماران

یا علی و یا فاطمه

61973
نام: شیدا
شهر: شيراز
تاریخ: 12/22/2008 12:32:09 PM
کاربر مهمان
  ازانسان تا عرش ملکوت فاصله ایست از پیشانی تا زمین
<<ابتدا <قبلی 6204 6203 6202 6201 6200 6199 6198 6197 6196 6195 6194 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved