شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61972
نام: وحید
شهر: اصفهان
تاریخ: 12/22/2008 12:26:15 PM
کاربر مهمان
  چرا یه دختر اینجور با دل من بازی کرد الهی خدا به زمین گرم بزندش
61971
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/22/2008 11:24:24 AM
کاربر مهمان
  با توام خداجونم!
نگاهم کن!
می شناسیم!؟
آری!این من هستم !
همان که دوستش داشتی!
همان که دوستت داردوعاشقت است !
من همانم که وقتی مرابخاطر گناهانم مجازات می کردی آنقدراحمق بودم كه ناراحت می شدم!
بگو که هنوز برایت مهم هستم؟؟؟؟؟!
بگوکه هنوزدوستم داری؟!
خدای خوبم!رهایم کردی!؟
دلم برای مجازاتت تنگ شده!
دیگر من آن دوست وبنده ی کوچک تو نیستم؟!؟
می دانم که لایق مهربانی ومحبتت نیستم!
من این بارازتومحبت نمی خواهم!
من!
من از تو مجازات می خواهم!
می خواهم بدانم هنوز هم دوستم داری!؟
خدایا!در محلی آکنده از گناه برای تو دوست ويارهميشگيم می نویسم!
خدایا!من این جاده هارانمی شناسم!
اینجاچقدرتاریک وسرداست !
می ترسم!
می خواهم برگردم!
کجاست آن صراط مسقیم!؟
پشیمانم!کافی نیست!؟
می دانم قدرداده هایت راندانستم!وتونیزچه زودباز پس گرفتی!حقم است!
خدای مهربانم!من پاکی و صداقت دوران...کودکی ام را می خواهم!
تورابه كه قسم رهایم نکن !
من بی تو..........!!!
هيجم"پوچم"نيستم و...!
خدایادوستت دارم!کمکم کن!
61970
نام: مریم
شهر: شهربابک
تاریخ: 12/22/2008 11:22:22 AM
کاربر مهمان
  در دنیا 2 نفر باش یکی برای خودت... یکی برای دیگری... برای خودت زندگی کن... برای دیگری زندگی باش
61969
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/22/2008 10:43:16 AM
کاربر مهمان
  ختم قرآن روزی یک حزب{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)
نفرنهم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ودوتاچهل وهشت:هفت نفرازدوستان دلشكسته عزيز_صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ونه:استاددلشكته عزيز(صبر)
نفر پنجاه:م عزيز (نگم بهتره)
نفرپنجاه ويك:مادردوست دلشكسته عزيزوگرامي(صبر)
نفرپنجاه ودوم:پدردلشكسته عزيز(صبر)
نفرپنجاه وسه:مادر گرامي م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وچهار:خواهر م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وپنج تاپنجاه ونه:پنج نفرازدوستان م(نگم بهتره)
نفرشصت:نيازعزيز(تبريز)
...
...
...
نفرصدوبيستم:انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!به اميدلطف ورحمت وعفوخداودعاوشفاعت امام حسين(ع)وامام زمان(عج)
61968
نام: خروش!
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/22/2008 10:42:00 AM
کاربر مهمان
 
كفشي به او نخورد
ولي مُرد
و پيش از آن كه بميرد
در نطق بچگانه خود گفت
كه نمره‌ات 10 بود
اما تو 20 گرفتي المنتظر!
حالا باران كفش مي‌بارد در واشنگتن و بغداد
المپيك كفش راه افتاده است در خيابان‌هاي دنيا
و در منا
شيطان عقبي را
هر ساله بعد از اين
با كفش هاي سنگي
خواهند زد
كوتاه نيا المنتظر!
سياست‌مداران تنها مي‌توانند جا خالي بدهند
و كفش‌هاي گران و برّاق بپوشند
و حرف مفت بزنند
كوتاه نيا در برابر كوتوله‌ها
كه كفش تو فصيح‌تر است و
يك لنگه كفش تو
از قيمت تمام كفش‌هاي ديكتاتورها
بالاتر است
مزايده كفش!
حراج فراگ‌هاي كابوي!
سقوط قيمت گاوميش!
سرگيجه فراكسيون دلار!
محاصره غزه!
موشك در برابر غذا
كفش در برابر دلار
دلار مي‌شكند
و كفش‌هاي منتظر
پيروز مي‌شود
و بعد از اين
در قصّه‌هاي شب يلدا
مادربزرگ‌ها حكايت مي‌كنند:
يكي نبود و يكي بود
كفشي بود و
پرزيدنتي كه سوسك شد!

از : علیرضا قزوه
61967
نام: نیاز
شهر: تبریز
تاریخ: 12/22/2008 10:35:15 AM
کاربر مهمان
  چهار آیه از چهار سوره قرآن سجده واجب دارند که عبارتند از:
الف: سوره نجم آیه آخر 62.
ب: سوره علق: آیه آخر 19.
ج: سوره سجده (الم تنزیل) آیه 15.
د: سوره فصلت آیه 37.
احکام وشرایط خاصّ آنها به این صورت است که:
اگر انسان به آیات مذکور گوش فرا دهد واجب است که سجده کند و اگر تنها آنها را بشنود (به گوش او بخورند بدون این که قصد شنیدن داشته باشد) اگر چه سجده واجب نیست ولی احتیاط آن است باز سجده کند. براى سجده واجب قرآن کافى است به سجده رود و ذکر گفتن واجب نمى باشد، امّا بهتر است ذکر بگويد و بهتر است اين ذکر را انتخاب کند: «لا اِلهَ إلاَّ اللّهُ حَقّاً حَقّاً لا اِلهَ إلاَّ اللّهُ اِيماناً وَ تَصْديقاً لا اِلهَ إلاَّ اللّهُ عُبُودِيَّةً وَرِقّاً سَجَدْتُ لَکَ يا رَبِّ تَعَبُّداً وَرِقّاً لا مُسْتَنْکِفاً وَ لا مُسْتَکْبِراً بَلْ اَنَا عَبْدٌ ذَليلٌ ضَعيفٌ خائِفٌ مُسْتَجيرٌ».
آنچه موجب وجوب سجده می شود شنیدن تمام آیه است ولی اگر بخشی از آیه را هم شنید احتیاطا سجده کند.سجده در هنگام شنیدن این آیات واجب فوری است و نباید تأخیر بیفتد و اگر احیانا تأخیر افتاد در اولین فرصت باید آن را بجا آورد. سوره های سجده دار را نباید در نماز خواند و موجب بطلان نماز می شود. بر فرد جنب و حائض حرام است که حتی یک آیه و کلمه از این سوره ها را قرائت کند چه آیه سجده باشد یا آیات دیگر این چهار سوره.
61966
نام: نیاز
شهر: تبریز
تاریخ: 12/22/2008 9:41:22 AM
کاربر مهمان
  سلام به همگی

امیدوار گرامی لطفا اسم من رو هم در ختم زیارت عاشورا ثبت کنید .

انیسه جان لطفا اسم من رو هم در ختم قران ثبت کنید.
61965
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/22/2008 9:25:24 AM
کاربر مهمان
  بازم سلام!
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ودوتاچهل وهشت:هفت نفرازدوستان دلشكسته عزيز_صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ونه:استاددلشكته عزيز(صبر(
نفر پنجاه:م عزيز (نگم بهتره)
نفرپنجاه ويك:مادردوست دلشكسته عزيزوگرامي(صبر)
نفرپنجاه ودوم:پدردلشكسته عزيز(صبر(
نفرپنجاه وسه:مادر گرامي م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وچهار:خواهر م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وپنج تاپنجاه ونه:پنج نفرازدوستان م(نگم بهتره)
...
...
...
نفرصدوبيستم:انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!به اميدلطف ورحمت وعفوخداودعاوشفاعت امام حسين(ع)وامام زمان(عج
61964
نام: کوروش عزت الهی
شهر: تنکابن-کرمان
تاریخ: 12/22/2008 9:12:06 AM
کاربر مهمان
  چگونه می توان از کنار لحظه ها عبور کرد و بی تفاوت بود. چگونه می توان محبت را لمس کرد و شکوفه نکرد. خدایا مرا بخوان قبل از انکه به انتها برسم.
61963
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/22/2008 8:52:22 AM
کاربر مهمان
  سلام!
ياالله
يامولامدد
ديباچه ي عشق و عاشقي باز شود
دل ها همه آماده ي پرواز شود
با بوي محرم الحرام تو حسين
ايام عزا و غصه آغاز شود
*السلام عليک يا اباعبدالله الحسين(ع)*
وسلام برتك تك شمابزرگواران:اميدوارگرامي لطف فرماييدويك زيارت عاشوراهم بنام من ...بنويسيد. التماس دعا!
آقاشهاب گرامي ازلطف وهمراهي شماودوستانتان بسيار ممنونم انشاالله روزظهورفرزنددلبندآقااباعبدلله(ع)يكي ازپرچم داران ايشان باشيدودرموردپيشنهادتان من قبلاهم گفتم تمامي شمابزرگواران صاحب اختياريدومن فقط اسامي رامينويسم.ودرمورداينكه فرموديدتوفيق حضورنداريدكه اينگونه نيست وانشاالله كه آن مشغله اي راهم كه عرض كرديدبه زودي زودحل شودوماحضورگرم وصميمي شمارابيشترازقبل ببينيم.ونيزاگه اجازه دهيد تاآخرهمين هفته صبركنيم انشالله كه قاري وياري ميرسد واگر..كه به روي چشم درضمن بايدصبركنيم تا دوستان ديگرهم نظرخودرااعلام كنندوياكلااسم شماو دوستانتان رابراي دوحزب بنويسيم؟؟التماس دعا!بازهم ازهمراهي شمامتشكرم.
ازشماعزيزان وبزرگواران التماس دعاي شديددارم و ازتون ميخواهم درمحفلهاي بيرياي خودمراهم نزد خداو معصومين(ع)يادكنيدوازشون بخواين تامن دراين ماه محرم برسم به اون چيزي كه ميخوام چون يه كاري راروشروع كردم والبته كم آوردم ولي مثلاهنوزدارم ادامه ميدم دعاكنيدتامحرم همه چيزتمام شودوبايه حس وحال ديگه به استقبال و...امام حسين(ع)ويارانش بروم واگرلياقت وتوفيق شامل حالم شدبه جمكران بروم و...رسيدن به اين سه چيز برايم خيلي مهمه خيلي.
التماس دعا!درپناه حق وزيرپرچم اباعبدلله(ع)وزير سايه ي دعاي فرزندعزيزشان اباصالح المهدي(عج).
ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِياالله*
<<ابتدا <قبلی 6203 6202 6201 6200 6199 6198 6197 6196 6195 6194 6193 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved