شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61952
نام: مصطفی
شهر: الاله های کویری
تاریخ: 12/21/2008 10:12:18 PM
کاربر مهمان
  سلام میکنم به همه ی دوستانم در سرتاسر گیتی
منو چند تن از رفقا دور هم جمع شدیم و مجمعی رو به نام مجمع رهروان وصال تشکیل دادیم که هدف از اون صیانت از دین در چهارچوبه حرکت در مسیر ارمانها و ارزشهای شهداء و فرهنگ شهادت میباشد.
قراره سه شنبه سوم دیماه یادوار شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ برگزار کنیم اگه قدم روی چشمامون بذارید و تشریف بیارید ممنون میشیم.
سخنران : جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب حجه الاسلام و المسلمین نیکبخت.
مدیحه سرا : جانباز حاج عباس حیدرزاده
روایتگر : سردار حاج حسین کاجی
مکان : مسجد اعظم محقق - شهرستان اران و بیدگل.
61951
نام: حسرت
شهر: اصفهان
تاریخ: 12/21/2008 10:00:26 PM
کاربر مهمان
  به نام شاهد خطا پوش!........ میدانستی که هرکس روزنه ای بسوی خداست که اگر دلشکسته شوی دلت سرای خدا میشودو پر نور.....پس اگر اندوهگین شدی بدان که دلت سرای خدا شده است و اگر اشکت جاری شد...به خود ببال .....که پاک پاک پاک شده ای.....سلام من بعد از یک سال دوباره به این سایت سر زدم خیلیا از بچه ها نیستند و خیلیها تازه وارد هستند ولی اون صمیمیت گذشته هنوز وجود هست امیدوارم ازاین به بعد توفیق زیارتتون را داشته باشم ...شبتون خوش
61950
نام: وجیه الله کشاورز
شهر: شیراز
تاریخ: 12/21/2008 9:35:57 PM
کاربر مهمان
  سلام خسته نباشید.
دستتان دردنکنه ،سایت بسیارعالی است خداخیرتان دهدانشاء الله دراشاعه فرهنگ اسلامی همواره موفق وپیروزباشید.کاش میتوانستم بیشترازآن بهره ببرم .
اگرمطالب راطوری طراحی وبرنامه ریزی می کردید که کاربرراحت ترمی توانست کل مطالب رایکجابرداشت کندخیلی بهتربود.مثلا تفسیرنمونه اگرمی شدهرجلدرابطوریکجابرداشت کردخیلی خوب بود.
61949
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/21/2008 7:38:17 PM
کاربر مهمان
  ((به نام خدا))

می دونی اوج رفاقت کجاست؟
به یادرفیقی باشی که به یادت نیست.
(گمشده ی مهربون:که خوب ماروفراموش کردید وباران عزیز:که خیلی دلم برای دعای قشنگ اخردلنوشته هاشون تنگ شده کجایید؟)
ولی دستتون دردنکنه خوب رفتیدو...شایدم پیش خودتون گفتید:

بودیم وکسی پاس نمی داشت که هستیم

باشدکه نباشیم وبدانندکه بودیم

******************************

دورازشوخی گمشده جان وباران عزیز:خیلی وقته که دیگه سری نمی زنیددلم تنگ شده ها...ان شاءاله صفحه ی بعدی می بینمتون.

(التماس دعا)
61948
نام: منتظر
شهر: بین الحرمین
تاریخ: 12/21/2008 7:25:40 PM
کاربر مهمان
  سلام خواهرم سحر
خدمت شما عرض کنم که من پیشنهاد می دهم که اگر فکر می کنید این مسئله به خیر شما است از یک نفر امین که توانایی این کار رو داره خواهش کنید این حرف ها رو از طرف شما به ایشون بزنه. البته اگه خانم باشه یا یک فرد مسن بهتره تا در آینده باعث گرفتاری و شبهه نشه و شک برانگیز برای طرف مقابل شما نشه. حتی این کارو مادرتون هم می تونه انجام بده.اگه بخواهید من حاضرم این کارو انجام بدم شما می تونید به من میل بزنید و شماره و اسم ایشون رو برام بذارید.
منتظر
61947
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/21/2008 7:15:40 PM
کاربر مهمان
  کاش می شدبه زمان
ی برگردم که تنهاغم زندگیم شکستن نوک مدادم بود...
61946
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/21/2008 6:25:32 PM
کاربر مهمان
  ::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
قرآن را که گوش میدیم شریک القرآن را فراموش نکنیم. با مدعیان حسبنا کتاب الله هم آوا نشویم. تفسیر قرآن را از قرآن ناطق زمان بشنویم. به نماز که ایستادیم و جعل صلاتنا به مقبوله(دعای ندبه) را به خاطر بیاوریم . به هنگام گفتن اهدنا الصراط المستقیم به هوش باشیم که صراط مستقیم این روزگار، وجود مقدس اوست. به حجّ خانه خدا مشرف شدیم باطن قبله یادمان نرود. حجّ حقیقی طواف بر گرد وجود امام(ع) است. بهترین مصداق امر به معروف را سوق دادن به سوی امام عصر (ع) تلقی کنیم. هیچ & منکری را بالاتر از غفلت از امام زمان (ع) ندانیم. حقیقت و اساس دین ، ولایت است.نماز،روزه،حج،جهادو...فرع دین است. فروع دین، ما را از اصل و مغز دین غافل نسازد.
الله الله...لا یسبقنّکم...
ضمیر جهانیان به نزدیکی ظهور گواهی می دهد . نکند دیگران از ما پیشی بگیرند. نکند فطرت های پاک و عدالت طلب جهان در استقبال از موعود و بیعت با امام عصر ارواحنا فداه از ما پیش افتند! فاستبقوا الخیرات.
در میان سلسله انبیا آنان که در اظهار شوق و دلدادگی به یوسف زهرا(ع) زودتر جنبیدند مدال & اولوالعزم; بر سینه هاشان درخشید.هفتاد و دو تن شهدای کربلا را نگاه کن. چه حسرتی بر دل عالم و آدم گذاشته اند!! هنوز فرصتی باقی است. باید برای یاری امام عصر(ع) و قرار گرفتن در ردیف انصار آن حضرت شتاب کرد.
حی علی خیر العمل;
خواه و ناخواه و به یقین یاران و انصار او گلچین خواهند شد.
در زیارت جامعه کبیره که امام هادی (ع) عالی ترین معارف امام شناسی را در قالب این زیارت بیان کرده اند ، اهل بیت (ع) را معدن رحمت ، نهایت بردباری و گذشت ، اصل و ریشه ی کرم و محبت ، بر طرف کننده ی غم ها و آسان کننده ی سختی ها خطاب می کنیم.
حضرت امام رضا(ع) می فرمایند:
امام امینی رفیق ، پدری مهربان و شفیق و برادری یاور است. همانند مادری نیکوکار و مهربان نسبت به فرزند خردسال و پناه بندگان خداست.
تحف العقول:439
در این دوران خداوند متعال امام زمان ارواحنا فداه را ملجأ و پناه و دادرس بیچارگان و درماندگان قرار داده است آن پیشوای نجات بخش به استناد متون روایات از همه ی مردم مهربان تر و خوش خوی تر است و در زمان ظهور دلسوزانه و مشفقانه مردم را به اطاعت از دین حق فرا می خواند؛ دانش ژرف کتاب آسمانی را تعلیم می دهد؛ به روشنگری و ارشاد و موعظه در همه ی زمینه ها می پردازد، اتمام حجت می کند؛ به نحوی که اگر کسی کمترین آمادگی برای پذیرش حق را داشته باشد به راه حق هدایت می شود و در همین راستا بسیاری از اهل کتاب دسته دسته به آن حضرت ایمان می آورند.
صد البته برای آن که گل ها و نهال ها رشد کنند ، باید علف های هرزه و مزاحم را ریشه کن کرد و این جز با داس و تیغ الهی ممکن نیست.
هیچ فکر کرده اید که چرا از وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه در روایات به طاووس اهل بهشت (بحارالانوار 91:51) تعبیر شده است؟!.................
ادامه دارد
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::

61945
نام: sara
شهر: از تهران
تاریخ: 12/21/2008 6:22:36 PM
کاربر مهمان
  نميدونم اخه از كجا معلوم تا محرم زنده باشم. يوقتايي فكر ميكنم فقط چند نفسي با مرگ فاصله دارم . البته اگه رفتن به موقع باشه خودش شانس خيلي بزرگيه هرچندكه معمولا از مرگ گفتن كار دشواريه....پارچه سياهو نوار قرانو ديدن جاي خالي اينو اون كمتر رنگ تلخ جدايي واقعي خودمونرو بيادمون مياره و حقيقتا برا خيليا سخته كه باور كنن يه لحظاتيم هست كه مخصوص يادبود اوناست و يه لحظاتيكه ميره رو دستا و شونه هاي مردم و بايد مايه عبرت اينو اون بشه...بالاخره هر داستاني يه پاياني داره حالا اون پايان ديگه تلخو شيرينش بسته به اينه كه ادما خواسته باشن چطوري داستانو شروع و چطوري به پايان ببرن...بعضي يادبودا مثل يه تصوير زيباي هنري هستن و بعضياهم فقط توش عكس دوتا جوجو ويه گلدونو يه كله و دوتا چشمو وووخلاصه درست مثل نقاشي بچه ها هستن...يعني واقعا ميشه كه يه زندگي يه عمر اينقدر مسخره و خالي بنظر برسه...اخه چطوريه كه اينطوري ميشه????اونوقت از هر كي ميپرسي حالت چطوره ميگه خوبم... نميدونم ديروز ميگفت حالش خوبه ولي امروز چرا صبح كه از سركوچه شون رد ميشدم ديدم دور عكسش يه نوار سياه زدن كه روش نوشته مرحومه جوان ناكام......اخيش ديروز واقعا فكر ميكرد حالش خوبه!!!!براي فرداش چه نقشه ها كه نكشيده بود...راستي كه چه تلخ بود...امان از اين غفلت ...راستي اگه ميدونست از فردا و فرداها خبري نيست چه كارها كه نميكرد...حتي قدر يه نفسشم حساب ميكرد ولي خوب اين مرگ ملازم هميشگيه كه كمتر تو معادله هامون حسابش ميكنيم....الان كه تقويمو ورق ميزنم ميبينم چندروزي بيشتر به محرم نمونده انگار همين ديروز بود كه ميومدم حرف دل و مطلب ميذاشتم يا ميخوندم...و حالا كمي ميتونم بفهمم كه تا چه حد مهمه كه مرگرو بشناسم و باهاش درست برخورد كنم....حضورشو فقط در مجالس يادبود حس نكنم بلكه در تمام لحظه هاي زندگيم سعي كنم يه تنديس و يا يه يادبود شيرين از خودم بجابذارم...لااقل جوري زندگي كنم كه وقتي خودم كتاب زندگيمو دستم ميگيرمو ميخونم از خودم بدم نياد و بتونم يه جاهايي احساس لذت كنم...اينروزا با همه فراوونيا و نعمتاش ميگذره همش ميگذره فقط اون هدفاي با ارزشن كه ميمونن و گاهي اينقدر مهم ميشن كه بايد بخاطرشون خودمونرو تو كام مرگ بندازيم و شيرجه بزنيم تو دل تهديدها تا بتويم اوناروحفظ كنيم ....دنياييكه ميگه بخاطر من دست از اصولو ارزشات بردار جاي موندن نيست كه اگر بود خيلي درد بغرنج و معضل وحشتناكي بود....و چه زيبا گفت ان امام بزرگوار در صحيفه سجاديه كه: و به‌ من‌ عمر بده‌ تا جايي‌ كه‌ عمرم‌ در طاعت‌ تو صرف‌ شود و آن‌ هنگام‌ كه‌ عمر من‌ چراگاه‌ شيطان‌ شد جان‌ مرا بگير....خيلي بايد در نهاد يه انسان پاكيو شجاعت باشه كه چنين دعايي بكنه يعني وقتي طلب مرگ از خدا ميكنه كه ديگه حس ميكنه شده وسيله دست شيطان....بهتره بگذارمو بگذرم اين حرف دل اكثر مواقع يه بهانست براي موعظه به نفس خودم شماهايي هم كه لطف ميكنيد اين كلماتو جملاتو ميخونيد در حقيقت يه جور انرژي ميديد كه اون انرژي ميتونه قدرت درك خودمو بالاتر ببره ...بنابراين جا داره كه از همه دوستاني كه لطف ميكنن و پياما بنده رو ميخونن حقيقتا تشكر كنم و براشون ارزوي بهترينها رو داشته باشم.....اميدوارم كه به كمك اين مطالب بتونم به يه حداقل اگاهي نسبي دست پيدا كنم...
61944
نام: سوگند
شهر: امان از جدایی
تاریخ: 12/21/2008 6:16:02 PM
کاربر مهمان
  سلام امیدوار جان میتونید اسم منو واسه ختم زیارت عاشورا بنویسیدانشاالله که خدا قبول کنه .
عزیزان بیاین از همین حالا خودمونو واسه ماه محرم آماده کنیم و همدیگه رو تو این شبهای عزیز دعا کنیم .
یا ابالغوث اغثنی عباس
یا عباس ابن علی ادرکنی و اغثنی
یا حق
التماس دعا
61943
نام: سحر
شهر: تهران
تاریخ: 12/21/2008 6:13:30 PM
کاربر مهمان
  سلام.من یه کسی رو دوست دارم نمیتونم بهش بگم .به هیچ کس نمی تونم بگم.
اونم منو دوست داره اما فکرمیکنه من بهش جواب رد میدم.
داره ازدواج میکنه
راهنماییم کنید
<<ابتدا <قبلی 6201 6200 6199 6198 6197 6196 6195 6194 6193 6192 6191 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved