اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61942 |
نام:
امیر حسین
شهر:
تهران
تاریخ:
12/21/2008 6:13:05 PM
کاربر مهمان
|
سلام آدمین بزرگوار فقط به خاطر اصلاحی که در متن کردی خواستم از شما تشکر کنم التماس دعا
|
|
| 61941 |
نام:
داوود
شهر:
تهران
تاریخ:
12/21/2008 4:16:53 PM
کاربر مهمان
|
سلام خسته نباشید لطفا" از زندگینامه و خاطرات بزرگان بیشتر بنویسید اگر ممکن هست در خصوص زندگی پیرپالان دوز مرحوم نخودکی و گوهر شاد مطلب بنویسید اجرکم عندلله
|
|
| 61940 |
نام:
اميدوار
شهر:
ايران
تاریخ:
12/21/2008 4:13:41 PM
کاربر مهمان
|
باسلام به همه بزرگواران حرف دل واولين روززمستاني تان بخير.
..............................................
*به حول وقوه الهي دراستانه فرارسيدن ايام*محرم الحرام*نيت برانجام ختم دسته جمعي*زيارت عاشورا*به مدت 10روزازابتداي محرم تاعاشوراي حسيني روزي يك مرتبه(به نيت بخشايش گناهان وتعجيل درظهورصاحب الزمان(عج) ورفع هرگونه گرفتاري شيعيان وشفاي عاجل همه بيماران )گرديده شد.
*بزرگواران محترم اسامي شريف خودرابراي ثبت دراين ختم حداكثرتاروزاول محرم اعلام بفرمايند.
.....................................
ختم1زيارت عاشورا:اميدوار
ختم2زيارت عاشورا:......
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61939 |
نام:
رند
شهر:
ما خانه به دوشیم...
تاریخ:
12/21/2008 4:07:35 PM
کاربر مهمان
|
سرباز پا برهنه حیدر خبر نگار...
|
|
| 61938 |
نام:
سایوز
شهر:
مربخ
تاریخ:
12/21/2008 3:41:48 PM
کاربر مهمان
|
با سلام.در یک شب زمستانی به اسمان نگاه کردم ماه یا علی می گفت ستاره یا علی می گفت ابر یا علی می گفت باد یا علی می گفت/
|
|
| 61937 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/21/2008 2:58:00 PM
کاربر مهمان
|
.* یَا ذَالجَلالِ وَ الاِکرام *.
*خواهر ارجمندم ، انسیه خانم بزرگوار ، ضمن تقدیر و تشکّر از زحمات خالصانه و بی دریغتون و عرض خدا قوّت خدمتتون ، باید عرض کنم که بنده و دوستانم با طرح و پیشنهادتون کاملاً موافقیم.
پیشنهاد می کنم در کنار اسم عزیزانی که موافقت خودشون رو اعلام می فرمایند *عبارت دو حزب * رو قید بفرمایید تا محاسبه ی آمار راحت تر و دقیق تر انجام بشه.
در مورد اینکه توفیق نداشتم در ثبت آمار یاریتون کنم و پرچم رو بردارم هم باید عرض کنم که مدّتی است مشغله ی کاریم کمی زیاد شده و توفیق حضور در حرف دل و عرض ادب از اینجانب کم شده و گاهی هم که مدت زمان اندکی گیرم میاد به پیامی کوتاه بسنده می کنم . رفته رفته این مشغله بیشتر هم ممکنه بشه ، امیدوارم حقیر رو به بزرگواری خودتون عفو بفرمایید.
همچنین در صورت امکان ، اگه یکی از نیت های این ختم رو علاوه بر هدیه به ساحت نازنین و مقدّس آقا امام زمان(عج) ، شفای بیماران حرف دل خصوصاً یاس سفید از کوچه ی بنی هاشم و بیمار فریال بزرگوار و سایر عزیزان بنا بر صلاحدید و نظر خودتون قرار بدید مناسبه.
خداوند متعال شما بزرگوار و سایر عزیزان حرف دل رو در پناه کبریایی اش موفق بدارد.
اَللّهمَّ عَجِّل لِولِيِّكَ الفَرَج.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.
|
|
| 61936 |
نام:
مجید شیرزادی
شهر:
تهران
تاریخ:
12/21/2008 2:53:50 PM
کاربر مهمان
|
سلام . می خواستم در خواستی بکنم . شما می توانید وضع هوا هم در سایت خود بگذارید .
|
|
| 61935 |
نام:
Mehdi
شهر:
Mashhad
تاریخ:
12/21/2008 2:44:23 PM
کاربر مهمان
|
Khahshmand ast list sabz rangi ke havi anavin site ast ra ya bardarid ya sabetash konid choon hengam kar ba internet mobile baes ijad moshkel mishavad
|
|
| 61934 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/21/2008 2:23:56 PM
کاربر مهمان
|
*حضرت امام حسن مجتبی (ع):
خوشا به حال کسی که زمان ظهور حضرت مهدی (ع) را درک کند و سخن او را بشنود.
|
|
| 61933 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/21/2008 2:22:45 PM
کاربر مهمان
|
.* یَا مَن اِسمُهُ دَوَاءٌ وَ ذَکرُهُ شِفَاءٌ *.
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
بارالها ، شفای همه ی بیماران و خصوصاً یاس سفید بزرگوار حرف دل از کوچه ی بنی هاشم و بیمار فریال گرامی و بیمار آقا رضای گل از کرج و آخر سر هم بیمار مدّ نظر خودم رو از خودت می خواهیم ، ای که نام ویادت دارو و شفای دردمندان است.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَرَجَهُم.
|
|