شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61932
نام: سبیده
شهر: کرمان
تاریخ: 12/21/2008 1:47:53 PM
کاربر مهمان
  man 1nafaro dost dashtam vali on raft ba kase digei tanham gozasht.
61931
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/21/2008 1:35:25 PM
کاربر مهمان
  الهي! بزرگتر از آني كه بخواهي مشكلات را در برابرم بزرگ جلوه دهي.

الهي! بخشنده تر از آني كه بخواهي وقتي با چشمان گريان نگاهت مي كنم به خطاهايم بنگري.

الهي! گويا تر از آني كه بخواهي فقط در قالب كلمات سخن بگويي.

الهي! صبور تر از آني كه بخواهي در فرجام اعمالم تعجيل كني.

الهي! نزديكتر از آني كه بخواهي براي يافتنت مرا سرگردان غربت كني.

الهي! مهربانتر از آني كه بخواهي وقتي با جامه اي آلوده به سويت مي دوم مرا در آغوش نگيري.

الهي! زيبا تر از آني كه با نماياندن زشتيهايم برتري خود را ثابت كني!

الهي! بي نياز از آني كه بخواهي رحمتت را از من دريغ كني!

الهي! ساده تر از آني كه بخواهي در ساده ترين جزء هستي يافت نشوي.



پس الهي تو را به بزرگيت، بخشندگيت ، گويايي ات، صبوري ات، نزديكيت، مهربانيت، زيبايي ات، بي نيازي ات، سادگي ات، اجابت كن نيازهايم را كه شنواتر از آني كه بخواهم آن را بر زبان آورم.



61930
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/21/2008 1:20:04 PM
کاربر مهمان
  ****
سارا خانم از تهران خوش اومدی دلتنگتون بودم .
دلشکسته ی محترم سلام ممنون از احوالپرسیتون .


***
چه فرقی میکنه ی محترم از دلنوشته ها و دعاهای خوبتون برای دیگران بی نصیبیم. کم پیدایین.

***
درد واره ها

دردهای من
جامه نیستند
تا ز تن در آورم
چامه و چکامه نیستند
تا به رشته ی سخن درآورم
نعره نیستند
تا ز نای جان بر آورم

دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است

دردهای من
گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است
مردمی که چین پوستینشان
مردمی که رنگ روی آستینشان
مردمی که نامهایشان
جلد کهنه ی شناسنامه هایشان
درد می کند

من ولی تمام استخوان بودنم
لحظه های ساده ی سرودنم
درد می کند

****
کاش همه ی انسانها از مقام و رتبه ی دنیای و معنوی که دارند بهترین استفاده ها رو می بردند .
61929
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/21/2008 1:09:18 PM
کاربر مهمان
  سلام!
دلشكسته عزيزازصبروفائزه عزيزوم ازنگم بهتره عزيزو...حضورگرم شمارادربين باصفايان اهل دل نميبينم انشاالله هركجاكه هستيددرپناه حق وزيرپرچم امام حسين(ع)ودعاي امام زمان(عج)خوب وخوش وسلامت باشيد.
*
چيزي تاماه گرانقدروعزيزمحرم نمانده.آه!اي خدا!يااباعبدلله(ع)يااباصالح(عج)...

ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ودوتاچهل وهشت:هفت نفرازدوستان دلشكسته عزيز_صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ونه:استاددلشكته عزيز(صبر)
نفر پنجاه:م عزيز (نگم بهتره)
نفرپنجاه ويك:مادردوست دلشكسته عزيزوگرامي(صبر)
نفرپنجاه ودوم:پدردلشكسته عزيز(صبر)
نفرپنجاه وسه:مادر گرامي م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وچهار:خواهر م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وپنج تاپنجاه ونه:پنج نفرازدوستان م(نگم بهتره)
...
...
...
نفرصدوبيستم:انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!به اميدلطف ورحمت وعفوخداودعاوشفاعت امام حسين(ع)وامام زمان(عج)
*****
ازعزيزاني كه دراين ختم شركت كرده اندبينهايت متشكرم وازحضورشمايك سوال ونظرخواهي وكمك ميخواهم آن هم اينكه:
اگه شماعزيزان موافق باشيدواگه خداي نكرده خداي نكرده انشاالله كه خودخداوندواباعبدلله(ع)وامام زمان(عج)كمكمان كنندوبه صدوبيست نفربرسيم ولي اگه نرسيديم موافقيدحالاكه شصت نفريم ونصف هستيم روزي دوحزب بخوانيم؟؟؟؟؟لطفاعزيزاني كه اسامي دوستان وآشنايانشان راهم نوشته اندازآنهاهم سوال بفرماييد.
باعرض شرمندگي وطلب حلاليت وباتشكر.التماس دعا!
اگرنه كه من اين اسامي رانگه ميدارم ودرختم قرآن نوبت ششم خودمان كه قراراست دراول بهمن ماه شروع كنيم به استادم ميدهم البته بارضايت وموافقت خودشمابزرگواران كه انشاالله دراين مدت كم بقيه اسامي هم باياري خداوندونظرلطف وعنايت خوداباعبدلله الحسين(ع)ودعاي امام زمان(عج)كامل ميشود.

61928
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/21/2008 1:07:29 PM
کاربر مهمان
  به یاد حق

سلام به همگی

سلام به بنده های پاک خدا شاید که نه حتما بنده های بی ریایی که فقط ... نمی دونم. خوبه دست کم این مکان مقدس و پاک هست تا دلم و حرفای دلم رو بنویسم.

ایمان عزیز سلام و ممنونم از لطفتون .

یا علی! وقتی دولتمرد شدی ، وقتی امیرالمومنین بودی اینطوری رفتار می کردی ؟ مطمئنم که جوابت منفیه!
شاید از همین ها می ترسیدی. موریانه های دین.
61927
نام: بهنام
شهر: تهران
تاریخ: 12/21/2008 1:01:11 PM
کاربر مهمان
  gereftari madi kamare mano shekaste nemidanam chikar bokonam khaste shodam engadr donbal pol davidam
61926
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/21/2008 12:40:00 PM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

ایمان گرامی شکر خدا و نعمتهای بیکرانش گرفتاری مادری مومن بنده را کمی مشغول نموده . انشالله که رفع به خیر گردد و مجدداض در خدمت دوستان باشیم. انشالله خواهر گرامی عاقبت به خیر باشید و پیو خانم فاطمه زهرا (ص)

شفای همه مریضها و رفع گرفتاری همه گرفتارها دعا بفرمائید .

نه روز بیشتر تا اول ماه محرم باقی نمانده . حسینیان بقچه ها را باز کنید . رخت های مشکی را دراورید و آماده باشید برای حسین حسین گفتن.
حال خوشی دست داد همه را دعا کنید.

یا علی و یا فاطمه
61925
نام: رضا
شهر: کابل
تاریخ: 12/21/2008 12:26:59 PM
کاربر مهمان
  What is my life?????
which kind of life i have..............?
61924
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/21/2008 12:21:51 PM
کاربر مهمان
  ((به نام خدا))

سرنوشت
_______

دلم گرفته ازاین روزهادلم تنگ است

میان ماورسیدن هزارفرسنگ است

مراگشایش چندین دریچه کافی نیست

هزارعرصه برای پریدنم تنگ است

اسیرخاکم وپروازسرنوشتم بود

فروپریدن ودرخاک بودنم تنگ است

چگونه سرکنداین جاترانه ی خودرا

دلی که باتپش عشق اوهماهنگ است

هزارچشمه ی فریاددردلم جوشید

چگونه راه بجویدکه روبه روسنگ است

مرابه زاویه ی باغ عشق مهمان کن

دراین هزاره فقط عشق پاک وبی رنگ است...

(سلمان هراتی)
61923
نام: مریم
شهر: زیر آسمون آبی
تاریخ: 12/21/2008 12:08:28 PM
کاربر مهمان
  سلام به همگیه اونایی که به اینجا میان. امیدوارم حال همتون خوب باشه. ازتون یه خواهش دارم واسه عزیز من دعا کنید که یه کار خوب واسش پیدا بشه. ممنونم از لطفتون.
روزگارست گه بلندت میکند گه خار دارد
چرخ بازیگر زین بازی بسیار دارد
<<ابتدا <قبلی 6199 6198 6197 6196 6195 6194 6193 6192 6191 6190 6189 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved