اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61912 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
12/21/2008 9:28:48 AM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه دوستان حرف دل
سلام به همه عزیزای دلم که خیلی دل تنگتونم به ایمان نازنینم به فریال عزیزم
به دلشکسته های گلم به گمشده مهربون به آقای شهاب و سبکبار گرامی ، مبارز محترم که بسیار دلتنگ دلنوشتهاشونم و همه دوستان حرف دلی
خیلی محتاجم به دعا
منو از دعاهای خیرتون بی نصیب نذارین
ديدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد
چون بشد دلبر و با يار وفادار چه کرد
آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگيخت
آه از آن مست که با مردم هشيار چه کرد
اشک من رنگ شفق يافت ز بیمهری يار
طالع بیشفقت بين که در اين کار چه کرد
برقی از منزل ليلی بدرخشيد سحر
وه که با خرمن مجنون دل افگار چه کرد
ساقيا جام میام ده که نگارنده غيب
نيست معلوم که در پرده اسرار چه کرد
آن که پرنقش زد اين دايره مينايی
کس ندانست که در گردش پرگار چه کرد
فکر عشق آتش غم در دل حافظ زد و سوخت
يار ديرينه ببينيد که با يار چه کرد
خدایا به هممون ارامش عطا کن
التماس دعا
|
|
| 61911 |
نام:
رضا
شهر:
امل
تاریخ:
12/21/2008 8:19:29 AM
کاربر مهمان
|
سلامتی
|
|
| 61910 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/21/2008 8:08:55 AM
کاربر مهمان
|
.* یا ذالجلال و الاکرام *.
یک ثانیه از عمر همین یک شب یلدا
باعث شده تا صبح به یُمنش بنشینیم
یازده قرن ز عمر پسر فاطمه طی شد
یک شب نشد از هجر ظهورش بنشینیم
اَللّهمَّ عَجِّل لِولِيِّكَ الفَرَج.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.
|
|
| 61909 |
نام:
میم
شهر:
مکتب
تاریخ:
12/21/2008 1:33:34 AM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام
به یاد دوران گچ ، تخته پاک کن ، خط کش...
دوران صحبت نباشه صحبت نباشه...ردیف آخر...
دوران بیست ها و صفر ها.........
خوبها: همه ( + + + )
بدها: نویسنده( × × × )
.............................
ز دل مهر تو ای مه رفتنی نی
غم عشقت به هر کس گفتنی نی
ولیکن شعله مهر و محبت
میان مردمان بنهفتنی نی
دلی دیرم خریدار محبت
کزو گرم است بازار محبت
لباسی بافتم بر قامت دل
ز پود محنت و تار محبت
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود...
یاد باد آنکه صبوحی زده در مجلس انس
جز من و یار نبودیم و خدا با ما بود
یاد باد آنکه خرابات نشین بودم و مست
و آنچه در مسجدم امروز کم است آنجا بود...
|
|
| 61908 |
نام:
میلاد آزادی
شهر:
ایلام
تاریخ:
12/21/2008 1:13:39 AM
کاربر مهمان
|
من خیلی زیاد بیشتر ازپدرم شهید همیشه زنده درقلب ملت ایران دوست دارم
|
|
| 61907 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/21/2008 12:21:13 AM
کاربر مهمان
|
برای سلامتی همه بیماران از جمله یاس سفید حرف دلمون یه حمد بخونید
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61906 |
نام:
رضا
شهر:
کرج
تاریخ:
12/20/2008 10:00:37 PM
کاربر مهمان
|
مریض داریم التماس دعا
|
|
| 61905 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/20/2008 9:30:35 PM
کاربر مهمان
|
بازم حالش بدشدو...یه باربعدازظهر یه بارم الان.
خدایاچی کارکنم؟خسته شدم.
قربونت برم چی کارکنم دارم دیوونه میشم خیلی سخته همش ببینی کسی که خیلی دوسش داری جلوی چشات داره می سوزه وتونمی تونی براش کاری بکنی جزاین که منتظرباشی.خداجونم کمکم کن.کمک...توروخدادعاش کنیدخیلی نیازداره.
|
|
| 61904 |
نام:
سمانه لطفی
شهر:
مشهد
تاریخ:
12/20/2008 9:03:37 PM
کاربر مهمان
|
از داشته هایت خدا را کم کن.... حالا ببین چی داری
به نداشته هایت خدا را اضافه کن...حالا ببین چی کم داری!!!
التماس دعا
رفتم حرم دعاتون میکنم
|
|
| 61903 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/20/2008 8:41:28 PM
کاربر مهمان
|
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
*ســــــــــــــــــــــــَلام آقا سیـــــــــــــــــــــــــــــد!* سلام دوستان حرف دلــــــــــــــــــــــــــی!
و* سلام مخصوص به یـــــــاران بـــــــــــاغ شــــــــــهادت ِآقا سیـــــــــد! (که در این مکان مقدس هم همچنان قلم میزنند بیادتون هستم تو همون لحظه های قشنگ ) ایمان بزرگوار خوشحالم از حضور سبزتون .از دیشب مؤفق نشدم جهت عرض ادب خدمت برسم و عرض تبریک شب یلداتون همه همراهان بزرگوار در کنار خونواده های محترمتون یا دور از اونها شب خوشی داشته باشید یادتون نشه دعا برای همه در رأس دعاهاتونم که مطمئنم آقا رو یادتونه!پس امشب بیشتر وقت دارید خونواده رو خیلی می بینید و بیدار موندن و طولانی بودن امشب بهترین بهانه برای خلوت با یگانه معبوده بشتابید....
بنویس نامم را برکف دستت ای دوست تا به هنگام دعایت نبری از یادم
امشب جزء اون شبایی هست که پیاما یا ناقص میرسه یا اصلا نمیرسه یا فردا حتما خواهد رسید میخوام بهتون بگم اعتقاداتمون و خیلی قوی کنیم باورم بود که رد خور نداره میدونستم اگه پیام نفرستم میگن چه آدم بی معرفت همیشه ما باید به فکر باشیم !!با اینکه چند بار یه پیام و امتحانی ارسال کردم عدم ارسال مینوشت اینبار چشام و بستم با ذکر صلوات و خوندن سوره اخلاص با توجه و توسل به امام رضا(ع) (فداش بشم) که همه مون بهشون ارادت داریم از صحن آقا فرستادم با اینکه ممکنه دیر برسه ولی انجام شد......... بالاخره این و میخواستم بگم از هر جای ایران که هستید به هر ائمه ای که متوسل بشید جواب میگیری بخصوص عزیزانی که حاجت دارند مریض دارندو...............از همون مسیر دور چشات و ببند حس کن تو بین الحرمینی وای چه شب قشنگی !و چه نوری! آقا !انا توجهناو...................رو به حرم آقا ابوالفضل باب الحوائج (ع) اشک چشات و پاک نکن بگو انا توجهناو..............تو همه زیارتگاههایی که رفتی یا نرفتی خانم بی بی حضرت زهرا(س) نجف پیش مولا علی (ع) .............پیامبر(ص).................حرم امام رضا(ع) بگو ذکرای قشنگت و و امشب حاجت بخواه آقا رو به مادرش قسم بده! به جوادش قسم بده به عمو عباسش به جد غریبش.....................التماس دعا
به امید اینکه همه با مصلحت خدا ادامه زندگی داشته باشند دوستان بزرگوار از خدا چیزی رو به اجبار نخواهید اجازه بد ید تو آخرین لحظه خودتون میفهمید چرا خدا خواست یا نخواست! بازم با توکل به خودش
برای سلامتی و ظهور آقامون برای بر آورده شدن حاجات حاضرین و غائبین صــــــــــــــــــــــــلوات:
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|