اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61902 |
نام:
زینب سمیعی
شهر:
زیر اسمان پروردگار متعال
تاریخ:
12/20/2008 8:25:34 PM
کاربر مهمان
|
انشا الاه که همه حاجتمندان در این شب بلند و زیبا حاجتشان را ازپروردگار متعال دریافت کنند
|
|
| 61901 |
نام:
مصطفی
شهر:
تهران
تاریخ:
12/20/2008 7:42:29 PM
کاربر مهمان
|
سلام
دل شکسته
من نیز دلی شکسته دارم که در این را معنی عشق را درک کردم ولی به معشوق خود نرسیدم نمی دانم ازچه کسی شکایت کنم از خدا که عشق را به من آموخت یا از پدرم که در جنگ شهید شد و با عشق ما را آشنا کرد.من خود اعتراف می کنم که عشق را وقت به اسم می شناختم ولی آن را درک نکرده بودم واما من نیز به نگاهی دل بسته ام و عشق را من نیز احساس کردم و من نیز در عشق رها شده ام ...
پندی از این دل شکسته:
عاشق اگر رنگی از معشوق نگیرد در عشق خود صادق نیست
ارشد فلسفه دانشگاه تهران
|
|
| 61900 |
نام:
امیر حسین
شهر:
تهران
تاریخ:
12/20/2008 6:57:50 PM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم
امروزدوستی رو دیدم که از سال شصت و هشت تا حالا ندیده بودم ولی کاش امروز هم نمی دیدمشون ناگهان به یاد این بیت شعر افتادم منی که لفظ شراب از کتاب میشستم زمانه کاسب دکان می فروشم کرد برادران و خواهران گرامیم خیلی از بچه های جنگ دارند مصداق حرف شهید حمید باکری میشن که از گذشته خودشون پشیمون میشن شمارو بخدا براشون دعا کنید التماس دعاء
|
|
| 61899 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/20/2008 6:52:22 PM
کاربر مهمان
|
ساروان ع در رهست زينب س بي تابي ميكنه،،،ازكاروان محبان خدا ورسول وعلي ع واولادش عقب نماني وجدانشي صلواتي بر دل زينب س بفرست
|
|
| 61898 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/20/2008 6:43:44 PM
کاربر مهمان
|
پرستوی گلم:خوشحالم که دوباره اسمتونومی بینم.
امیدوارم شب قشنگی روداشته باشیدحتی اگراونی روکه دوسش دارین پیشتون نباشه...
امیدوارم هم چنان دعام کنید...
***یلداتون مبارک***
((درپناه حق))
|
|
| 61897 |
نام:
صــادق
شهر:
قـــم المقدسه
تاریخ:
12/20/2008 6:27:48 PM
کاربر مهمان
|
بسم رب الشهداء والصدیقین
سلام علیکم جمیعا
خوب هستین دوستان با معرفت ...
خلاصه که ما همیشه به یاد دوستان قدیم و با عشق قلعه هستیم .
شب یلدا هست به یاد همه باشیم
شهدا و گذشتگان
..
الهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61896 |
نام:
اميدوار
شهر:
ايران
تاریخ:
12/20/2008 6:05:02 PM
کاربر مهمان
|
شاديتون صدشب يلدا*****دلتون قد يه دريا
توي اين شباي سرما*****يادتون هميشه باما
مامنتظرصبح شب يلداييم
***
دستي به دعاتافرج فرداييم
باسلام وشب بخيربه همه دوستان بزرگوارقديم وجديدحرف دل.
وباتبريك به مناسبت اولين شب زمستاني وطولاني ترين شب سال.ازهمه شمابزرگواران التماس دعادراين شب بلندرازونيازباپروردگاربخشنده وبخشاينده داريم.
باارزوي سعادت وسلامت وخوشبختي براي همه دوستان حرف دل.
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61895 |
نام:
ستایش
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/20/2008 6:02:45 PM
کاربر مهمان
|
سلام امشب که شب یلداست بیایم واسه فزج مهدی زهرا دعا کنیم به خدا آقامون خیلی غریبه .امشب از آقا سید مرتضی آوینی و تمام شهدا بخوایم که واسه هممون دعا کنن اول هم واسه سلامتی و ظهور گل نرگس دعا کنن
پس .............................
با ذکر یه صلوات و خواندن یه فاتحه روح تمام شهدا را شاد کنیم .
مهدی جان بیا و شب هجران ما را سحر کن
یا علی
التماس دعا
|
|
| 61894 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/20/2008 5:33:02 PM
کاربر مهمان
|
ايمان ازشهر توكل بخدا،وعليكم سلام ،غبار غم ننشينه روقلبت وبلاازت دور صلواتي برجمال جميل مهدي عج بفرست ،دوستان شفاي بيماران حرف دلي ها صلواتي هديه بمحمد ص كنيد
|
|
| 61893 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/20/2008 4:38:57 PM
کاربر مهمان
|
ستاره ازهركجا.....،ازدعاي خيرت ممنونم ازخدا موفقيت شمارا خواهانم ،،براي شفاي بيمار ياس سفيد وبيماران وجانبازان روبه سمت امام رضاع كنيدو٣صلوات محمدي بفرستيد صلوات
|
|