اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61822 |
نام:
سو گند
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/18/2008 6:50:26 PM
کاربر مهمان
|
سلام
قراره ساعت هفت پخش مستقیم از پای اینترنت دلمو راهی امام رضا کنم و دعای کمیل وبا اونا بخونم اگه خدا من گناهکارو قبول کنه واستون دعا میکنم .فایزه جان واسه شما و دوستتون و تمام بچه ها دعا میکنم
شما هم دعا یادتون نره ای خدا مردم تو این اعیاد چه قدر عروسی دارن یعنی میشه یه روز هم من هم به علی برسم خدا جون فقط خودت میتونی کمک کنی چقدر صدات کنم یا قاضی الحاجات.......................
یا علی مدد
التماس دعا
|
|
| 61821 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/18/2008 6:47:27 PM
کاربر مهمان
|
.* لا اله الا الله الملک الحقّ المبین *.
برای همدیگه دعا کنیم که خداوند متعال یاریمون کنه شیعه ی راستین حضرت مولا ، حیدر کرّار ، امام علی(علیه السلام) باشیم .
*فائزه ی بزرگوار از شهر کویر ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
ضمن تشکّر از نیت خیرتون و لطفی که به بچه های حرف دل دارید ، لطف فرموده تعداد سی دسته گل صلوات محمّدی(ص) برای اینجانب و دوستان بزرگوارم ثبت بفرمایید.
ان شاء الله به خاطر نیت خیرتون و زحمتی که در این راه می کشید ، نزد خداوند متعال ماجور و در پیشگاه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و شهداء ، رو سفید و سربلند باشید.
*نیلوفرانه ی گرانقدر ، سلام و عرض ادب.
ان شاء الله در همه ی امور زندگی موفق و مویّد باشید و با همّت بلندتون و طبع بزرگوارانه تون بتونید مشکلات رو دونه دونه یکی پس از دیگری از جلوی پاتون بردارید ، به حقّ آقا امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) و اولاد پاکشون(علیهم السلام) و به سختی کار و اینکه ممکنه دیگران فکر کنند چقدر کلاسش پایینه و ... و خیلی صحبت های دیگه نگاه نکنید بلکه به این فکر کنید که چقدر به غایت بندگی تون نزدیکید وبه عاقبت و نتیجه ی هر کار فکر کنید.
عاقبت به خیر بشید الهی.
اَللّهمَّ عَجِّل لِولِيِّكَ الفَرَج .
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم .
|
|
| 61820 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/18/2008 5:43:55 PM
کاربر مهمان
|
به یا د اون روزا ی قشنگ...
آهای اونایی که دلتونو به دنیا خوش کردین
آهای اونایی که مثلا می خواین بمونین که ببینین آینده چی میشه
آهای اونایی که به قول خودتون می خواین شهید نشین که شاهد آینده باشید تا
آینده رو شهید نکنن
آهای بیچاره هایی که موندن رو به رفتن با رفیقاتون ترجیح میدین
...........
اشکتونو در میارن
حال همه تونو می گیرن
توی گرداب گناه ولتون میکنن
نه
خودتون ول میشین
می افتین توی سراشیبی معصیت
......
آهای
تو که خیلی ادعات میشه
از خاطرات شهادت رفیقات تعریف می کنی؟
لحظه های آخر مصطفی و هاتف رو این ور و اون ور میگی؟
دیر نیست
وایسا ببین همینا باهات چیکار می کنن
چیکار میکنن؟
خب معلومه
ولت می کنن
میذارن عمر نوح پیدا کنی
همه اش بشینی تو حسرت اون روزا بسوزی و دلت رو سر مردم خالی کنی
با حاله نه؟
نفرین ... نفرین ... نفرین
خدا نکنه شهدا آدم رو نفرین کنن
باید بمونی و روزی صد بار با یاد قشنگی هاشون بسوزی
اگه اون روز تیر می خوردی و می مردی، حداقل اسم شهید روت بود
ولی امروز
واویلا
من که روم نمیشه بگم
خودتم نگو
خیلی وضعت خرابه
گفتم نگو
ببند دهنت رو
بدبخت
می دونی اگه همین حرفا رو اون جاهایی که میری خاطره شهدا رو بگی، سر زبون
بیاری چی میشه؟
چی؟
شیرینه؟
غیب گفتی
اگه نگفته بودی که اشتباه می گرفتمت
شیرینه؟
خب معلومه که گناه شیرینه
اینو همه می دونن.
لازم نکرده تو براشون بگی
ولی برای اون جوونایی که هیچی رو ندیدن خیلی شیرینه نه برای تو که ...
نمی خوام بگم چی ها دیدی
خودت بهتر می دونی
شیرینه بله خیلی شیرینه
ولی همین شیرینیه که یاد رفیقاتو تلخ می کنه
بخور
کوفت کن
ببین
حال کن
عشق کن
حالشو ببر
صفا کن
ولی حاضری چقدر از این لحظه ها و ساعت های شیرین گناه آلود رو بدی ولی فقط
یه گوشه چشم ببینی؟
هیچی؟
خیلی بدبختی
.......
ببخشین که چرت و پرت شد
اصلا حس و حال ندارم.
می خوام ....
ولش کن
رفتم که خار از پا کشم
محمل ز چشمم دور شد
یک لحظه من غافل شدم
یک عمر راهم دور شد
|
|
| 61819 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/18/2008 4:52:06 PM
کاربر مهمان
|
مجنون گرام سلام . امیدوارم که به خواسته دلت برسی اگه فکر میکنی که نمیدونه به نظر من حتما بگو من هم تا چند وقت پیش مثل تو بودم . نزار دیر بشه این برای خودت بهتره .
***********************************************
سوگند عزیز برای من هم دعا کن . همچنین برای دوستم که اگه چشماش با عمل خوب نشه شاید زبونم لال ... .
|
|
| 61818 |
نام:
حاتم
شهر:
فیض آباد
تاریخ:
12/18/2008 4:08:20 PM
کاربر مهمان
|
میخواهم معلومات بگرم
|
|
| 61817 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/18/2008 3:53:56 PM
کاربر مهمان
|
دوستی اشنا:
با سلام و عرض تبریک این عید بزرگ
میدانم که تو حرف دل هر کی هر التماس دعایی رو بخونه برای دوستاش دعا میکنه ولی ازتون ممنونم که منت گذاشتید و مطلبمو خوندید و دعایم کردید انشا الله خدا هم شما رو به حق این روز های عزیز حاجت روا بکنه
تو این مدت خیلی فکر کردم و از کسایی که فکر میکردم میتونند کمکم کنند مشورت گرفتم نزدیک به هشت ماهی میشه که بد جوری تو خودم رفتم هر چی فکر میکنم به بن بست میرسم امروز به این نتیجه رسیدم که یه استخاره بگیرم اول دعای توسل خوندم و بعد با توسل به ۱۴ معصوم به حاج اقایی که خیلی بهش معتقدم زنگ زدم ولی نبود این حاج اقای ما یه کسیه که از امام رضا عنایاتی گرفته و خیلی استخاره اش درسته این دفعه دومیه که تو این مدت بهش زنگ میزنم ولی نیست تا میام خودمو متقاعد کنم که استخاره بگیرم حاج اقا نیست
نمیدونم شاید تمام شرایط این طور میخواد باشه که بیشتر بفهمم که جز خودش از کس دیگه ای نمیتونم کمک بگیرم همینطور که تو این مدت بهم فهموند که جز اون کسی صلاح منو نمیخواد شاید اگر داستان زندگیمو بخوام بگم یه رمان طولانی بشه البته نه از این رمان های عشقولانه
خلاصه دوست عزیز و بقیه حرف دلی هایی که این مطلبو میخونید دعام کنید که هر چی صلاحه برام پیش بیاد
الان به اون مرحله ای رسیدم که دیگه به هیچ کسی جز خدا فکر نمیکنم و هیچ کس رو دیگه محرم کارام قرار نمیدم و فقط منتظرم تا ببینم که خدا و تقدیر روزگار چه سرنوشتی رو برام رقم میزنه
حرف دلی ها شما ها بهتر از من میدونید که یکی از شرایط استجابت دعا ها دعا کردن در حق دیگران و بعد دعا کردن در حق خودمان هست من که تا اونجایی که بتونم و یادم باشه سعی میکنم برای دیگران اول دعا کنم بعد برای خودم راستی یه پیشنهاد هم میدم بچه ها اگر از کسی ناراحتید یا کدورتی با کسی دارید و فکر میکنید دشمن شماست اول برای اون دعا کنید بعد برای خودتون مطمین باشید وقتی شما کسی رو میبخشید و در حقش دعا میکنید خدا هم دست این بنده مهربونشو رد نمیکنه و به واسطه همین بخشش و دعای شما حاجت شما رو میده
در گوشه دعاهاتون وقتی برای همه حرف دلی ها و دیگر دوستان دعا کردید من حقیر هم از یاد نبرید که سخت محتاج دعای شما عزیزان هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61816 |
نام:
سوگند
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/18/2008 2:29:20 PM
کاربر مهمان
|
بنام حق
سلام سنگ صبورای عزیز
امشب شب جمعه است همیشه به ما گفتند که شبهای جمعه درهای رحمت خدا تا صبح بازه و به گفته خدا جونم (ادعونی استجب لکم )امشب بیایم عزیزا برا ظهور مهدی فاطمه دعا کنیم و از خدا بخوایم که هر چی سریعتر آقامون بیاد .خدا جون آخه تا کی چشم انتظاری؟
خدای خوب و مهربونم
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
عزیزایی که امشب راهی مسجد مقدس جمکران میشید بعد از اینکه واسه اربابتون دعا کردید ما رو هم فراموش نکنید که به خداوندی خدا قسم بعد از امیدم به خدا دلم گرمه که شمادعامیکنید .
پس امشب خدا رو به آبروی مهدی به دعاهای نیمه شب مهدی به سوز دل مهدی به اشکهای مهدی قسمش بدیم اول از همه واسه یوسف زهرا و بعد از اون واسه ملتمسین دعا ؛ دعا کنیم .
یارب امان ده تا باز بیند
چشم محبان روی حبیبان
اربابم درسته که سگ در خونت نمیشم ولی امشب ما رو دعا کن.
بر ثانیه ظهور مهدی صلوات
التماس دعا
حق یارتان
|
|
| 61815 |
نام:
عشق
شهر:
تنهایی
تاریخ:
12/18/2008 2:29:02 PM
کاربر مهمان
|
سلام.
به همه ی عاشقان به همی ی کسانی را که درد عشق را چشیده اند.من چند سالی هست که عاشق یک نفرم ولی الان حدود یک ماه است که او متوجه عشق من شده است.تاقبل از اینکه او متوجه شود از این ناراحت بودم ولی حالا که متوجه شده می ترسم که از دستش بدم.خواهش میکنم برایم دعا کنید که همیشه عشقمون پاک و پابرجا بماند.با آرزوی رسیدن تمام عاشقان به همدیگر.
|
|
| 61814 |
نام:
میم
شهر:
میدانم آرزوست
تاریخ:
12/18/2008 2:05:52 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام بر همه ساکنان سرزمین سبز و سپید حرف دل
جهاد اکبر؟
جهاد اصغر؟
بفرمایید جهاد اکبر...
من فکر می کنم یکی از خوبی های جهاد اصغر این است
که انسان را به یاد جهاد می اندازد...!!!
و به زعم حقیر ، شهدا و رزمندگان بیش از آنکه به
عملیات های پارتیزانی و جنگ های چریکی بیندیشند
به جهاد با نفس می پرداختند...
و این بود که در جوانی مانند عرفا بودند...
دانم سر آرد غصه را رنگین بر آرد قصه را.....
http://www.navideshahed.com/attachment/52296.mp3
|
|
| 61813 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/18/2008 1:14:56 PM
کاربر مهمان
|
شب جمعه اي اموات وشهدا رايادي كنيد وبراي شادي اونها هديه كنيد صلوات وفاتحه ،شادي روح اموات وشهدا صلواتي بفرستيد
|
|