اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61792 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/17/2008 5:53:06 PM
کاربر مهمان
|
خدایا اخه چرا تو جامعه اسلامیه ما این جور کارا باید باشه شب عید غدیر با اتوبوس های بی ار تی داشتم میرفتم جشن که هنوز چند ایستگاهی نگذشته بود که احساس کردم کیفمو یه نگاه بندازم که متوجه شدم کیف پولم نیست هر موقع هر کی میگفت کیفمو زدند میگفتم چه ادم شل و ولیه که مواظب وسایلش نیست ولی فهمیدم که نه بابا هر کاری هم بکنی این دزد های حرفه ای کارشونو به نحو احسن انجام میدن ای کاش به جای اینکه انرزی شونو صرف این کارا میکردن قدری هم صرف کارهای خوب میکردن
نمیدونم ولی انگار تو جامعه از این قبیل کارا مثل دزدی و رشوه و ربا خیلی عادی شده انگار اگر مردم این کارهارو نکنند زندگیشون نمیچرخه
فکر میکنم همه اینا ناشی از سستی در ایمان و نداشتن شناخت نسبت به دین حاصل میشه
خدایا شناخت ما را نسبت به خودت بیش از پیش زیاد کن و تربیت الهی را نصیب ما بفرما
|
|
| 61791 |
نام:
سیده کوچک
شهر:
تهران
تاریخ:
12/17/2008 3:55:22 PM
کاربر مهمان
|
چرا نمیشه از تالار گفت و گو استفاده کرد؟؟؟؟
|
|
| 61790 |
نام:
مجنون
شهر:
.
تاریخ:
12/17/2008 3:40:30 PM
کاربر مهمان
|
سلام من قبلا هم حرف دلمواينجانوشته بودم ولي جوابي براش نگفته بودين يه بار ديگه ازتون مخوام منو راهنمايي كنيد
من يه نفرو دوست دارم ولي نميدونم بهش بگم يانه
|
|
| 61789 |
نام:
میم
شهر:
مبارک
تاریخ:
12/17/2008 2:28:32 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرحمن الرحیم
ها علیّ ٌ بشر ٌ کیف َ بشر
ربُّه ُ فیه ِ تجلّا و ظهر
هو َ و المبدأ ُ شمس ٌ و ضیاء
هو و الواجب ُ نور ٌ و قمر
ما هو َ الله ُ ولکن مثلآ
معه ُ الله ُ کَنار ٍ و حجر
اُذُن ُ الله ِ و عین ُ الباری
یا لَه ُ صاحب ُ سمع ٍ و بصر
مظهر ُ الواجب ِ یا لَلممکن
صورة ُ الجاعل ِ یا لَلمظهر
قَوسُه ُ قَوس ُ نزول ٍ و عروج
سَهمُه ُ سهم ُ قضاء ٍ و قدر
ما رَما رَمیَة ً الّا و کَفا
ما غَزا غَزوة ً الّا و ظفر
و هو النّور ُ و امّا الشّرکاء
فظُلام ٌ و دُخان ٌ و شرر
مَن لَه ُ صاحـِبَة ٌ کالزّهراء
أو سَلیل ٍ کَــشُبــِـیر ٍ و شَبر
إذ أتی أحمد ُ فی خمّ غدیر
بعلیّ ٍ و علَـی الرَّحل ِ نَبــَر
قال َ من کنت ُ أنا مَولاه ُ
فعلیّ ٌ لَه ُ مَولی و مفرّ
قبل َ تعیین ِ وصیّ ٍ و وزیر
من رأئ [آ] مات َ نبیّ ٌ و هجر
آیة ُ الله ِ و من یَجحَد ُ ، من
خَصّــَـه ُ الله ُ بــِـآی ٍ و سُوَر
أسد ُ الله ِ إذا صال َ و صاح
أبوالأیتام ِ إذا جاد َ و بَر
یا علی عبدُک َ یَغد ُ و یَروح
مِن معاصیه ِ بخَوف ٍ و خطر
طال َ ما یَأمُل ُ منک َ نظراً
هل أتی مُرتَقــِــب ٌ منک َ نظر
لِذَراریک َ صلوة ٌ و سلام
شارق ُ العالم ِ ما لاح َ و ذر
لِحُماک َ نَفـَحات ُ البَــرَکات
کُلَّما جاء َ نسیم ٌ بسحر
ناد ِ علیّاً مظهر العجائب...
|
|
| 61788 |
نام:
وفا
شهر:
دوری
تاریخ:
12/17/2008 2:02:02 PM
کاربر مهمان
|
یه حقیقت دیروز با یه دسته گل اومده بود دیدنم یه نگاه مهربون ، همون نگاهی که سال ها آرزوشو داشتم و ازم دریغ می کرد ،گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم
وقتی رفت سنک قبرم از اشکاش خیس شده بود.
|
|
| 61787 |
نام:
مهدی صفی یاری
شهر:
؟؟؟
تاریخ:
12/17/2008 1:46:21 PM
کاربر مهمان
|
خواستم مثلا عاشقي کنم و چيزي بنويسم برايت...
زبانم بنده آمده ...
خشکم زده است ..
هنوز موج صداي کسي در گوشم مي پيچد که دارد مي گويد: اين همان کسي است که بايد شما را به آسمان ببرد ...
چقدر سخت است کسي را بخواهي و نتواني درست حرفت را بزني ...
چقدر سخت است که بخواهي به آسمان بروي ولي نتواني بالهايت را تکان بدهي ...
تنها نگاه مي کنم از پنجره ...دور دست ها را
اينجا همان کويري است که آن روز بود و تو همان هستي که بايد باشي ...و دست هايت چقدر بلند شده ..تا آسمان هفتم
من حرف زدن بلد نيستم مرد آسماني ..خودت چيزي بگو ...نشسته ام که خودت بالهايم را بال بدهي...
من حتي بلد نيستم بگويم دوستت دارم ...
ببين چقدر از آسمان دورم ...حتي آسمان را خوب نمي بينم...
ياد مردي افتادم که به شما گفت : اي آسماني ...مي ترسم که به آسمان نرسم ..بالهايم درد مي کند ..مي ترسم يادم برود اسمم پرنده است ..و تو گفتي ظرفي بياور و آب بريز در آن و سوزني در آب کردي و بيرون آوردي ...و گفتي : چقدر آب به اين سوزن بند است ؟ و گفت خيلي کم ..و تو فرمودي : هر کس به اندازه آبي که به اين سوزن بند است محبت مرا در دلش داشته باشد ... آسمان را مي بيند و خودم بال و پرش مي دهم ...
اشک امانم نمي دهد ..بالهايم را تکان مي دهم ...بايد اسمت را بگويم ...ع..ع...ع...علي..علي ....علي ...عل
و ...آسمان چقدر نزديک است با بودن تو
اي امير غدير
اگر امروز دست هاي تو نبود چقدر زمين گير بودم ....
خدا دستهاي تو را از بالهاي من نگيرد ..الي يوم القيامه
چون که(مِي)خوردن سبو خواهد علي.....
نام تو بردن وضو خواهد علي...
عيد بلوغ دين مبارک.....
|
|
| 61786 |
نام:
ترنم
شهر:
معرفت
تاریخ:
12/17/2008 1:14:07 PM
کاربر مهمان
|
الحمدالله الّذی جعلنا من المتمسّکین بولایة علیّ بن ابیطالب والائمّة المعصومین علیهم السّلام
فرا رسیدن عید اکبر عید ولایت بر تمامی اردتمندان و شیفتگان و دلباختگان آقا امیر المومنین مولا امیر المونین علی الخصوص خواهران گرامی تبریک و تهنیت باد.
انشالله از شیعیان واقعی آن حضرت محسوب و از انفاس قدسیه ائمه معصومین (ع) در دنیا و آخرت بهره مند شویم .
در این دنیا نفس بکشی و ارادتمند مرام علی نباشی ، به چه می ارزی ؟ ...
تذکری به خودم :
حبّ ایشان به تنهایی کافی نیست ... علی شناس و علی گونه می باید بود
علی شناسی ، یعنی شناخت برنامه های عملی علی (ع) ... محبت علی ... زهد علی ... حکومت داری علی
محبت علی ، یعنی عدالت علی
محبت علی ، یعنی با آیات کلام الله مأنوس بودن
محبت علی ، یعنی تجسم ایثار ... کسی که مجسمه ی ایثار نیست ، محبّ علی نیست
محبت علی ، یعنی شجاعت و شهامت ... برائت از ظلم و ظالم ، و یاری و دستگیری از مظلوم
محبت علی ، یعنی تحت ولایت علی بودن
محبت علی ، یعنی عارف و عامل به اعمال علی بودن
محبت علی ، یعنی علی گونه زیستن و علی وار رفتن
محبت علی ، یعنی هر که تو را دید ، بگوید او شیعه ی علی ست ...
خورشید چراغکی ز رخسار علی ست
ماه نقطه ی کوچکی ز پرگار علی ست
هر کس که فرستد به محمد (ص) صلوات
همسایه ی دیوار به دیوار علی ست
اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
|
|
| 61785 |
نام:
وفا
شهر:
دوری
تاریخ:
12/17/2008 10:04:25 AM
کاربر مهمان
|
به تو عادت دارم
مثل پروانه به آتش
مثل عابد به عبادت
و تو هر لحظه که از من دوری
من به ویرانگری فاصله می اندیشم
تو توانایی آن را داری که به این فاصله پایان بخشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
|
| 61784 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/17/2008 9:31:57 AM
کاربر مهمان
|
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
ســـــــــــــــــــــَلااااااااااام!
*شیعیـــــــان عیدتـــــــــــــون مبــــارکبـــــــاد*
از دوستــــــان بزرگوار به خاطر تزئینات قشنگی که این روزا انجام دادند و از عشقشون و هنرشون مایــــــــه گذاشتند ممنونم!
امیدوارم در این روز همه ی شیعیان حاجت روا بشن و با عشــــــق مولا علی در انتــــــظار فرج فرزندشون عاشقونه بمونند لازمه اینجا از بیانات گهربار ائمه در فضیلت انتظار بیارم که همه امیـــــــــــــــــــدوار بشید به اینکه این صبر و شکیبــــــــــــائی نتیجش شیریــــــــــــــــــــــنه:
حدیثی از امام صادق(ع) در مورد انتظــــار:
بدانید کسانی که انتــــــــــــظار فرج ظهـــــــــــــــور حضرت ولی عصر را می کشند پاداش کســـــــی را دارند که شب زنده داری می کنند و روزها را روزه دار هستـنــــــــــــد.
روایتی از امام زیـــن العابدین (ع):
کسی که در زمان غیبت قائم صابر ولایت ما پا برجـــا بماند خداوند به او پاداش هزار شهید از شهیــدان بدر و احد عطا می کند.
روایتی از امام صادق (ع):
از آئین امان این است:
1-تقوی،2- عفت، 3- صالح بودن، 4- انتظار فرج با صبر و شکیبــــــــایی .
*خدایااا! ما را از منتظــــــــــران صالــــــــح آن حضرت قرار بــــــــده زیرا می دانیم منتظران مصلح خود باید صالـــح باشند *خدایــــــــــــــــاااا! ما را از یاران صمیمــــــــــی آن حضرت قرار بــــــــــــده!*آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن*
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|
| 61783 |
نام:
نعمت خاوری
شهر:
تنهایی
تاریخ:
12/17/2008 8:37:20 AM
کاربر مهمان
|
سلام دوستان عزیز امروز چهارشنبه است روز زیارت آقا امام رضا رفتین حرم مارااز دعای خیرتان فراموش نکنید التماس دعا رفیقان
به حرمت یک صلوات بر محمد واهلبت طاهرینش
|
|