شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61742
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/16/2008 1:44:48 PM
کاربر مهمان
 
.* یا ارحم الرّاحمین *.


* * * ع ی د ب ر ع ا ش ق ا ن م ب ا ر ک ب ا د * * *

استاد محمّد حسین شهريار تبريزى به هر دو زبان فارسى و آذری دلسروده هاى بسيارى درباره غديرخم دارند كه در اينجا به نقل غديريّه اى بسیار زیبا و نغز از ايشان كه به صورت مستزاد سروده است می پردازم:


يا على نام تو بر دم نه غمى ماند و نه همّى

بأبى انتَ و اُمّى

گوييا هيچ نه همّى به دلم بوده نه غمّى

بأبى انتَ و اُمّى

تو كه از مرگ و حيات، اين همه فخرى و مباهات

على اى قبله ی حاجات

گويى آن دزد شقىّ تيغ نيالوده به سمّى

بأبى انتَ و اُمّى

گويى آن فاجعه ی دشت بلا هيچ نبود است

در اين غم نگشوده است

سينه ی هيچ شهيدى نخراشيده به سُمّى

بأبى انتَ و اُمّى

حق اگر جلوه ی با وجهِ اَتَمَ كرده در انسان

كان نه سهل است و نه آسان

به خودِ حق كه تو آن جلوه با وجهِ اَتمّى

بأبى انتَ و اُمّى

منكر عيد غديرخم و آن خطبه و تنزيل

كر و كور است و عزازيل

با كر و كور چه عيد و چه غديرى و چه خُمّى

بأبى انتَ و اُمّى

در تولاّ هم اگر سهوِ ولايت چه سفاهت

اف بر اين شمِّ فقاهت

بى ولاى على و آل چه فقهى و چه شمّى

بأبى انتَ و اُمّى…


شادی روح این شاعر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)

صلوات.


اللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِِل فَرَجَهُم.


61741
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/16/2008 1:32:51 PM
کاربر مهمان
  سلاااااااااااام!
غدیر ای باده گردان ولایت
رسولان الهی مبتلایت
ندا آمد ز محراب سماوات
به گوش گوشه گیران خرابات
رسولی کز غدیر خم ننوشد
ردای سبزبعثت رانپوشد
تمام انبیاساغرگرفتند
شراب ازساقی کوثر گرفتند*
61740
نام: احمد
شهر: قاین
تاریخ: 12/16/2008 1:26:27 PM
کاربر مهمان
  اللهم عجل لولیک الفرج
61739
نام: تائب
شهر: آواره
تاریخ: 12/16/2008 1:25:52 PM
کاربر مهمان
  من یه هفته شده که دارم سعی می کنم آدم بشم تازه فهمیدم که راه کجاست و تازه شروع کردم به نماز خوندن امید وارم خدا منو ببخشه التماس دعا دارم
61738
نام: فاطر (فرهاد)
شهر: كربلا
تاریخ: 12/16/2008 1:18:06 PM
کاربر مهمان
  عاشقان را رسم است كه گرانبهاترين دارايي خود را فداي معشوق كنند پس علي جان (عليه السلام): بابي انت و امي

از پدرم ممنونم و از مادرم خرسند زيرا با ذره ذره وجودشان محبت تو را در دل من جاي داده اند و بر روي دروازه دل من نشستند و نگذاشتن غير محبت تو يا علي (عليه السلام ) چيزي در آن جاي بگيرد پس اربابم كمكم كن امانت ارزشمندشان را سالم به مقصد برسانم

علي جان نمي دانم آن زمان كه دست مباركت در دستان با عظمت پيامبر در روز غدير جاي گرفته بود چه حالي داشتي و به چه مي انديشيدي ولي مي دانم آن زمان نيز كه دستان مباركت را بسته بودند به همان چيزي مي انديشيدي كه در روز غدير به آن فكر مي كردي
آري اي بزرگ مرد تاريخ تو را به اندازه تمامي خوبي ها دوست دارم و به عزتت قسم كلمه اي را كه در خور اين احساس پاك باشد را نيافتم پس به همان زبان ساده و خودماني عاشقان به تو اي ارباب مي گويم : دوستت دارم
61737
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/16/2008 1:00:15 PM
کاربر مهمان
  به نام خدای علی علیه السلام
روزی حضرت امیرالمومنین (ع) نزد پیامبر (ص) رسیدن و فرمودن یا رسول الله برای من از خدا طلب مغفرت کنید
حضرت ختمی مرتبت نمازی خواندن و در پایان فرمودند خدایا ((به حق علی اغفر ذنوب العلی))
یعنی خدایا به حق علی از سر گناهان علی بگذر
حضرت امیر فرمودند چرا خدارا به خودم قسم دادین؟
پیامبر (ص) فرمود : زیرا که در پیشگاه خدا عزیز تر از تو نیافتم
****
چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند
بردند به میزان عمل سنجیدند
بیش از همه کس گناه ما بود ولی
آن را به محبت علی بخشیدند

یا علی
61736
نام: علی
شهر: شیراز
تاریخ: 12/16/2008 12:38:04 PM
کاربر مهمان
  بسم الله الرحمن الرحیم-عید غدیر- نه خواهد مرد ونه از شکوه اش کاسته خواهد شد- حتی در خفقان هم سر بلند وبالنده وازاده - پرجلال وجمال بافی خواند ماند وچون چتری از افتاب زیبا بر سر هستی وپیروان خودش گسترده شده- وروزگار همیشه بر او لبخند زده است ودشمانش را چون شبنم در مقابل افتاب فروغ جاودانه اش به هلاکت ونیستی وسکوت کشانده است- وخطابش به مردمان است :" که ما دوباره بر اریکه حکومت حق جلوس خواهیم کرد:" وسرزمینی ازاد ومردمانی ازاده که مشتاق پیام ان هستند وروح های خوشان را درمقابل ان خم کردند وبدن هایشان را برای او در رنج ومشقت وشهادت قرار دادند او را ملاقات خواند کرد – وسعت پیام غدیر از غرب عالم تا شرق عالم است ومشتاقانش کل وجود است و هستی را بوجد وشادی ولبخند مملو خواهد کرد مردمانی متحد بوجود خواهد اورد که دیگر اجازه انکه دیگری حکومت کند نخواهند داد وخوشبختی وسعادت جلوه گری خیره کننده خواهد یافت ومردمان ان زمان پایداری ومقاومت وسر سپردگی امروزی ها را ارجی سنگین خواهد گداشت وارا سرمایه ای عظیم که در خور پاداشی سنگین است خواهند شناخت وسرود خدا پرستان دوباره عالم را تسخیره خواهد کرد وتحسین امیر مومنان علیه السلام واله والسلم در تمام کوه ودشت عالم پژواک وطنین پر جلال خودش را خواهد یافت وانگاه مقام وارجمندی وگرانسنگی جایگاه اهلبیت مکرم رسول الله صلوات الله علیه واله والسلم شکوه ایزدی اش را به تمام ملل ونحل نشان داده خواهد شد- این روز را برتمام پیروان نستوه وسر سپرده اش تهنییت وشاد باش عرض مینماید
61735
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/16/2008 12:21:06 PM
کاربر مهمان
 
.* یا ارحم الرّاحمین *.


* * * ع ی د ه م گ ی م ب ا ر ک * * *


*با کسب اجازه از سبکبار عزیز ،

*سلامتی جسمی و روحی و ایمانی همه ی حرف دلی ها ، خصوصاً یاس سفید بزرگوار از کوچه ی بنی هاشم و اینکه ان شاء الله عمل جراحی شون با موفقیّت انجام بشه صلواتی بفرست بر احمد مختار(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و خاندان پاکش (علیهم السلام)


اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم


*قسمتت بشه ان شاء الله زیارت حرم آقا امیرالمومنین(ع) ، یه شب وقتی خادمین حرم می خوان درب ها رو ببندن بیان و به زور و البته با ادب تمام بخوان بیرونت کنن ، صلوات محمّدی(ص) بفرست.


اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم


*ان شاء الله پشت سر آقامون حجة ابن الحسن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بریم زیارت بیت الله الحرام و عنبات عالیات صلوات بعدی رو باحال تر بفرست.


اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم


61734
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/16/2008 12:08:24 PM
کاربر مهمان
  انسیه جان سلام نمیخواد به زور متوسل بشی به هر حال سعی می کنم منم انجام وظیفه کنم و بدهی های قرآنیم را به موقع ادا کنم . لطف کن و اسم من حقیر رو هم بنویس آخه میدونی این روزها چون خیلی بدهی دارم وقتی میرسم خونه قرآن رو میارم ویه تسبیح هم تو دستم و بدون اینکه کاری انجام بدم یعنی حتی تو آشپزخونه هم نمیرم می شینم و قرض هام رو ادا میکنم دختره که عصبی میشه از کار خونه چون اونم شاغله بنده خدا ، وقتی میاد خونه کارهارو هم انجام میده الهی که خوشبخت بشه و عاقبت بخیر .
میگه مامان پیره حسابی خودتو سرگرم کردی که به من کمک نکنی ها ، منم میگم بدهکارم مادر چه کنم میخوای با قرض بمیرم ؟ اونم دلش میسوزه میگه نه نه فقط نمیر بشین و قرضهات و بده . حالادیدی واسه چی تا حالا هیچی نگفتم .
خوب حالا زحمت بکش و اسم من حقیر رو هم بنویس

یاعلی
61733
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/16/2008 11:37:54 AM
کاربر مهمان
  به یاد خدا

آقا سید سلام عیدتان مبارک
دعایمان کنید

سلام به همگی

عبد ولایت مولا علی علیه السلام ، امیر مومنان بر همگان مبارک
سیدهای عزیز دعایمان کنید
ایمان عزیز خیلی خیلی ممنونم عید شما هم مبارک باشه خانم و امیدوارم حاجت روا بشید انشا ء الله در این روزهای عزیز.
<<ابتدا <قبلی 6180 6179 6178 6177 6176 6175 6174 6173 6172 6171 6170 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved