شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61612
نام: میلاد
شهر: تهران. زیره ساییه . مرتضی علی
تاریخ: 12/14/2008 4:39:59 AM
کاربر مهمان
  خیلی غلطا .. از منو تو سرزده .. از من بیشتر از تو...

اما یادت باشه..اما یادت باشه... اگه یهو یه گناه سنگینی ازت سرزده . .

یه رو به قبله وایسا....

... یه سلام به آقا امام حسین بده.......

..... بگو آقا نفهمیدم..... درست میشه

اگه خوشت اومد یه فاتحه واسه مرحوم محمد رضا آغاسی بفرست یا علی
61611
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/14/2008 1:12:57 AM
کاربر مهمان
  برجمال علي المرتضي ع صلواتي بفرست،
61610
نام: سارا
شهر: غریب
تاریخ: 12/14/2008 12:57:58 AM
کاربر مهمان
  با عرض سلام خدمت تمام شما دوستان گرامی حرف دل .دوستان گرامی وبزرگوار عید قربان که گذشته وعید غدیر راکه در راه هست به تمام دوستان تبریک میگویم .دوستان گرامی باید خبر دیگری را به دوستان گرامی بگویم انا الله وانا الیه راجعون مادر اینجا هفته ای که گذشت دو جوانی را از دست دادیم یکی را در شب شنبه ساعت یک که در حال تاکسی رانی بود به دست دو نوجوان خارجی وحشیانه با ضرب ۱۶ چاقو به قتل رسید و دیگری سید مرتضی نوجوان ۱۵ سالمان که در بستر بیماری بود در روز عید قربان به سوی جد خود پرواز کرددر وفت پرواز کردن آنقدر زیبا ونورانی بود که واقعا باورم شد که پیامبران وامامان جه زیبا بودند که آدم از نگاه کردن به انها سیر نمی شد .امید وارم که خداوند بزرگ روحشان را شاد فرمایند وسفر آخرتشان را آسان گرداند وبه بازماند گانشان صبر عنایت فرمایند.امید وارم مرا به بزرگوایتان ببخشیند که این خبر را دادم.برای شادی روحشان یک فاتحه و صلوات بفرستیند.
61609
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/14/2008 12:34:56 AM
کاربر مهمان
  *****عیدتون مبارک******
******عیدتون مبارک*****
*****عیدتون مبارک******


بیا! بیا!که سوختم زهجر روی ماه تو*** تمام عمر دوختم دو چشم خود به راه تو
بهشت را فروختم به نیمی از نگاه تو *** براین امید زنده ام که گردم از سپاه تو


سلام آقا سید!
سلام دوستان !
تازه از راه رسیدم همایش نوآوری و شکوفایی جوانان استانم بود خداو امام رضا توفیق داد تا منم از نزدیک درهمایش وافتتاح این نمایشگاه حضور پیدا کنم زیر نور دوربینای عکاسی و عدسی دوربینهای فیلم برداری برای اولین بار در جمع محققان و پژوهشگران جوان و اساتید حس عجیبی بود ولی به قول دوستان دلت جوون باشه منم امروز خوشحال بودم همزمان با این اعیاد شادی آور بود جوانانی که به فرموده رهبرشون در سال نوآوری واقعا تلاش کردند احسنت و شما مایه افتخار کشور و استانم هستید بهتون این مؤفقیت و تبریک میگم از خدا و ائمه میخوام کمکتون کنند که بازم افتخار بیافرینید مثل جوونایی که این موهبت و برای شما در این آرامش به ارمغان آوردند این هدیه نسل جوان دوران پیر جماران به جوانان این دوره بود با جان و دل ازش بهره ببرید......................... خدایا شکر!
برای سلامتی و پیشرفت جوونای کشورمون در عرصه علم و فن آوری و در رأس اون تعجیل در فرج مولامون صلوات:
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::

******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************

::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::

61608
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/14/2008 12:28:08 AM
کاربر مهمان
 
*. یا ذالجلال و الاکرام .*


*** السلام عليک ياولي الصالحين ، السلام عليک يااباالحسن یاعلي النقي الهادي(ع) ***


امام هادی (ع) فرمودند:

التواضع أن تعطی الناس ما تحب أن تعطاه.

فروتنی در آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند .

(المحجة البیضاء ، ج 5 ، ص 225 )

* * *

اَلنّاسُ فِى الدُّنیا بِالاَموالِ وَ فِى الآخِرَةِ بِالاَعمالِ.

اعتبار مردم در دنیا به مال است و در آخرت به عمل.

(بحارالأنوار، ج 78، ص 368، ح3)


*. سالروز ولادت امام دهم ، حضرت امام علي النقي الهادي (ع) مبارک باد. .*

امام هادي (ع) داراي نفس زکيّه و عزمي راسخ و همتي عالي بود که هرگز احدي از مردم را نمي توان در مقايسه با او همتا و همسان دانست.ابن شهر آشوب از رجال حديث نقل مي کند که او نيک سرشت ترين و پاک ترين روش را در ميان جامعه دارا بود، راستگوترين افراد جامعه محسوب مي شد، به هنگام سکوت، شکوه هيبت و تشعشع وقار، چهره او را دربرمي گرفت و چون لب به سخن مي گشود، گزيده و نغز مي گفت به طوري که شعاع کلامش روح آدميان را تسخیر مي کرد.

در وجود مقدس امام هادي (ع) ويژگي هاي اخلاقي پسنديده مي درخشيد. امامت، کمال و دانش و فضيلت و سرشت و اخلاق نيک از فرازهاي اخلاقي اين امام همام است.خداوند به قدرت بي منتها و دانش وسيع خود، گنجينه هايي از دانش خود را بر خاندان رسالت افاضه و موهبت فرموده و ايشان را به زيور دانش آراسته است، اين گنجينه ها، مجموعه اسرار علوم و معارف است که خداوند آن را دراختيار امامان شيعه که راهبران حقيقي بشر هستند، قرار داده است.

سال تولد امام علي بن محمد هادي (ع) مقارن با لشگر كشي اعراب آفريقايي مسلمان به جزاير سيسيل بود .

سيسيل در آن هنگام تحت حكومت روم شرقي اداره ميشد امّا حاكم آنجا اومينوس كه به توطئة روميان در مورد قتل خويش پي برده بود از مسلمانان كمك خواست ومسلمانان به كمك وي آمدند.

حضور مسلمانان در سيسيل باعث شد كه آنان متوجه ايتاليا شده وبرجنوب ايتاليا مسلط شدند وتا پشت دروازه روم پيش رفتند ودو كليساي پطرس وبولس را فتح كردند.


اللّهم عجّل لولیّک الفرج

اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم


61607
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/14/2008 12:24:38 AM
کاربر مهمان
  امام صادق(ع)به ابواسحاق فرمود:درروزعیدغدیرپیامبراکرم(ص)دست برادرش علی(ع)رابلندکردوبه عنوان پرچمدارورهبرمردم وپیشوای بعدازخودش معرفی کرد.
ابواسحاق گفت:عرض کردم فدایت شوم به خاطرهمین به زیارت ودیدارشماکه رهبرمن هستی آمدم.گواهی می دهم که توحجت خدابرمردم هستی.
غدیر،روزدیداروبیعت بارهبری برهمه عاشقان وفدائیان ولایت مبارک .
********************************************************************
علی صراط وعلی محشروعلی میزان
علی بهشت وعلی کوثروعلی طوباست
علی چوشخص پیمبرهماره بی مانند
علی چوذات الهی همیشه بی همتاست
علی شهیدوعلی شاهدوعلی مشهود
علی پناه وعلی ملجأ وعلی منجاست
علی اذان واقامه علی رکوع وسجود
علی قیام وقعودوعلی سلام ودعاست
علی حقیقت توحیدبرزبان کلیم
علی تجلی طوروعلی یدبیضاست
علی وصی ودم ولحم ونفس پیغمبر
علی ابوالحسنین است وشوهرزهراست
علی است حق وحقیقت بدوراوگردد
علی است عدل وعدالت به خط اوپویاست
61606
نام: زمانی اسماء فاطمی
شهر: ناکجا ویران
تاریخ: 12/13/2008 11:54:29 PM
کاربر مهمان
  سلام
همیشه با نام خدا آغاز می شود
دوست عزیزم که نامت نمی دانم است و شهره ی شهر نمی دانم ها ولی چه نیکو می دانی که نامت را نمی دانی و بدان که می دانم آمدنت در آن شب به اینجا بی اراده ی الهی نبوده
فریال مهربان که قدمتت به اندازه ی اسما نیست ولی وفاداری , دلسوزی, توجه و کیفیت حضورت را حتی نمی توان با او مقایسه کرد
جناب شهاب بزرگوار که هرگز این خاکریز را جز برای مسافرت و زیارت ترک نمی کنید
مریم آسمونی که دلت آبی شده و نمی خواهی مستقیم به کسی چیزی بگی
و همه ی دوستان خوب دیگری که تنها دعا بدرقه ی راهم کردید و از خدا خواستید جوابم گوید

وقتی یادداشت هاتون رو خواندم راستش را بخواهید گریه ام گرفت
وچقدر زیبا بود
چشمانم مدتها انتظار قطره ای اشک را می کشید ولی ............
بگذارید بگویم تا سبک شوم ...........

اگر بخواهم برایتان از آنهمه درد بگویم که دیگر احساسش نمی کنم بگویم خدا می داند چقدر باید بنویسم و تو چقدر خسته می شوی
مدت هاست که می خواهم با خدا سخن بگویم احساسش کنم ودوباره باز سرشار شوم از آنهمه احساس گناه . دوباره گونه هایم خیس شود از الماس هایی که خداوند خریدار است اما اینک دیگر حتی............
چگونه برایت بگویم که چقدر سخت است وقتی تصمیم می گیری دیگر خدا را صدا نزنی و ناگاه نیمه شب از خواب می پری و التماس می کنی . به چشمانت . به دستانت. به پاهایت التماس می کنی بلند شو بلند شو که دیگر طاقت دوری ندارم .
بگذار امشب شب قدرم باشد و بگذار دعای عرفه بخوانم . بلند می شوی , وضو می گیری ولی انگار نه انگار دوباره همان می شوی که بودی و دوباره می خواهی چشمانت را محکم ببندی هر چه سعی میکنی قرآن بخوانی دعا بخوانی ............. هیچ نمی شود
و آخر صبح هم از نمازت جا می مانی و دیگر حتی به اندازه ی دو رکعت نماز هم حوصله ی خدا را نداری....................................................................................
تو با من بگو چه گناه سنگینی کرده ام که این همه لایق بی مهری مهربانترین شده ام . تو با من بگو چگونه می شود اشک چشم ها خشک شود و قلبها از سنگ نیز سخت تر
تو با من بگو چه می شود که بهانه می خواهی برای زیبا شدن و خدا این زمان مقدس را بهانه می کند برای همه ی گنهکاران و نا امیدان درگاهش
درب خانه را باز می کند وجواب یکایک روسیاهان را می دهد جز تو
با من بگو اگر آن لحظه لایق نگاهش نبوده ای چگونه به انتظار خواهی نشست ....................................................................................
ولی من بازهم نا امید نیستم ولی نمی دانم
چگونه خدا اینقدر به من نز دیک است ومن بازهم شرم نمی کنم
و اینها تعارف نیست حقیقت است که روزی به درگاه خدا خاشع بودم برای غفلت هایم وامروز ...........
چگونه می شود این ابتدای راه عارفی باشد

رفقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درد من از بی دردی است ..................
از اینهمه آرامش پوشالی و بی هدفی
و از خدا درد خواسته ام نه آنکه آرامم کند ومن دوباره در آرامشی مرگبار فرو روم


تو مپندار که مجنون سر خود مجنون شد
ز سمک تا به سماکش کشش لیلی بود


وخدا خود می داند


...


61605
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/13/2008 10:27:02 PM
کاربر مهمان
  ايمان ازشهر توكل بخدا ،محتاج كس وناكس نشي صلواتي بر امام حسين ع بفرست.نقطه هاي سياه برايت سفيد شه وحالت به احسن حال بر حسين ع وهمراهانش صلواتي بفرست
61604
نام: گروه نشر ارزشهای دفاع مقدس
شهر: اراک
تاریخ: 12/13/2008 9:17:20 PM
کاربر مهمان
  خدا قوت خسته نباشید واقعا سایت خوب جالب وجامعی دارید ما که که خیلی استفاده کردیم اجر تون با سیدالشهدا
61603
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/13/2008 9:16:47 PM
کاربر مهمان
  دوست خوبم سیده ی کوچک به جمع گرم وصمیمی حرف دلی هاخوش اومدی.
<<ابتدا <قبلی 6167 6166 6165 6164 6163 6162 6161 6160 6159 6158 6157 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved