شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61552
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/12/2008 5:33:15 PM
کاربر مهمان
  مریم خانوم لطف کنیدجزءبیست وهفت رابه به نام بنده به نیت خاله ی مادرم که مرحوم شدندثبت بفرمایید.
61551
نام: زمانی اسماء فاطمی
شهر: ناکجا ویران
تاریخ: 12/12/2008 5:20:00 PM
کاربر مهمان
  .
.
.
می خواهم براتون بگم می خواهم بغض های فرو خورده یچندین ماهه ام را اینجا باز کنم ولی خدا می داند که چقدر سخت است
همان خدایی که مدتها پیش راحت وآسوده با او سخن میگفتم وهمیشه غروب که می شد درد دل ها و نجواهای من نیز آغاز می گشت همان خدایی که پس از مدتها به سراغش آمده بودم و احساس می کردم چقدر با من فاصله دارد و مدام سجاده را تر کردم تا شاید این فاصله کمتر شود روز هایی که عشق من کلاس فلسفه بود و هرگاه نام واجب الوجود می آمد می خواستم از هیجان فریاد بزنم روزهایی که جز خدا ندیدم و جز او نخواستم
همان خدایی که سر تا سر وجدم را پر کرده بود از شوق از اشتیاقی پاک و هر لحظه تا می خواستم نگاهش کنم سرشارم می کرد از لطف
همان خدایی که محال بود یادش کنم و قطرات پاک اشک از چشمانم فرو نقلتد از شرمی که در نگاهم بود
اصلا نمی دانم چرا این حرف ها را با شما می گویم شما که مدتهاست مرا ندیده اید و زیاد با هم رفیق نبوده ایم ولی شاید همین رفاقت کم ,دوستی باشد
نمی دانم چرا هنوز مثل بچه ها باید مدام زمین بخورم اصلا از این همه بی ثباتی خسته شدم
هنوز ...........نمی دانم .................چه بگویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازکجا بگویم؟
از این .که دیگر حتی حوصله ی خودم و نوشتن را ندارم چه رسد به خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
می بینید در چه منجلابی فرو رفته ام
مدتهاست ساکن وایستا ایستاده ام و شاید حتی به عقب باز گشته ام ...
من کجا و زنان بزرگی چون مادر مهدیا کجا
من کجا و قلعه آوینی کجا
کسی برای فرو رفته در دره ی تاریکی ها پیامی نمی فرستد و نتیجه سقوط تنها ماندن است...............
آنقدر زشت شده ام که دیگر حتی لیاقت صدا کردن خدا را هم ندارم
چند وقتی بود که می توانستم خدا را صدا بزنم ولی انگار سنگینی قلبم دهانم را قفل کرده بود
ومن فقط فقط فقط منتظر یک اتفاق پاک چون عرفه
دلبستم به روزی که دلها سبک می شود و خدا می شود خدای گنهکاران
می شود خدای آنها که از او دلگرفته اند
می شود خدای آنها که روحشان خسته است و یارای سخن گفتن با او را ندارند و او خود توان میدهد

اما
اما
اما

من دعای عرفه نخواندم
خدا مرا به خانه اش نخواند تاصدایش کنم
و هنوز هم ........................
نمی دانم چه شد که تا این همه زشتی وجودم را فراگرفته ..............

خسته ام
می خواهم بخوابم
می خواهم فراموش کنم
احساس خفگی می کنم
راه نفس کشیدن برایم تنگ شده
وهنوز بسیار بسیار بسیار کوچکم
نمی دانم چرا بزرگ نمی شوم

خسته ام................................

61550
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/12/2008 4:37:20 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان خوب حرف دلی .
من می خوام به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات بزارم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) . هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا .
************************************************
۱: فائزه از همین دور و برا
۲:
۳:
۴:
۵:
۶:
... .
61549
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/12/2008 3:43:27 PM
کاربر مهمان
  بیائید با امام زمانمان آشتی کنیم!

باری شیطان در کمین شیعیان آخرالزمان نشسته است تا آنها را نیز همچون آدم و حوّا از بهشت براند. مبادا به کید ابلیس، ما را از بهشت امامت برانند...مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.



امام صادق (ع) به کسی که در مجلس ایشان آرزوی بهشت کرد فرمودند:« شما (اکنون) در بهشت هستید پس از خدا بخواهید که شما را از بهشت بیرون نکند» .گفتند: جان های ما به فدای شما، ما در دنیا هستیم (هنوز به بهشت وارد نشده ایم)! فرمودند:«آیا شما به امامت ما معترف نیستید؟» گفتند:چرا. حضرت فرمودند:« مقصود از بهشت همین امامت است هر کس اقرار به آن نماید در بهشت می باشد پس از خداوند بخواهید تا این را از شما نگیرد». بحارالنوار،102:68



کتاب آشتی با امام زمان



::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::


سلام!
روز جهانی کودک مبارک!
سلام مریم بزرگوار از صبح چند بار پیام فرستادم ولی با اشکال فنی برخورد شد لطفا اگه کسی ثبت نکرده جزء بیست و هفتم و بنام من حقیر ثبت بفمائید
التماس دعا
61548
نام: .
شهر: .
تاریخ: 12/12/2008 2:09:46 PM
کاربر مهمان
  مشكور اخوي شهاب
جزاك الله الف خير
الله يعطيك العافيه
الله يوفقك الى كل خير يارب
ويوفقك لخدمة اهل البيت(ع)
الله يطول بعمرك
التماس دعا مومن
61547
نام: سرباز
شهر: پادگان
تاریخ: 12/12/2008 1:35:43 PM
کاربر مهمان
  روزها میگذرند تو تنها ماندی یک قدم کافیست تا به اوج برسی تنها قدمی که تو را به معبود خویش نزدیک میکند اری سوخته دلانی هستند که تمام هستیشان فقط یک کلمه بود دوستت دارم
شاید تنها بهانه زیستنشان هم همین بود
کاش هیچ کاشی وجود نداشت تا همه به امید زندگی میکردند
عاشقی دور از معشوق
التماس دعا
61546
نام: معصومه
شهر: تبریز
تاریخ: 12/12/2008 1:03:45 PM
کاربر مهمان
  سلام جز بیست وهفت رو هم به نام من ثبت بفرمایید
61545
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/12/2008 11:43:33 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان خوب حرف دلی .
من می خوام به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات بزارم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) . هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا .
61544
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 12/12/2008 11:11:12 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
تقدیم به همه مادران غزه
اگرباران نیستی عزیزدلم!
درخت باش
سرشار از باروری...درخت باش!
واگر درخت نیستی عزیزدلم!
سنگ باش
سرشار از رطوبت...سنگ باش!
واگر سنگ نیستی عزیزدلم!
ماه باش
و رویای عروسک...ماه باش!
چنین می گفت زنی
درتشییع جنازه فرزندش...
61543
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/12/2008 10:59:01 AM
کاربر مهمان
  به نام آرام دلها


ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم: دلشکسته ی عزیز از صبر
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه ی محترم
جز نهم: آقا شهاب گرامی
جز دهم: نیاز گرامی
جز یازدهم: مهدیه خانم
جز دوازدهم: مهدیه خانم
جز سیزدهم: مهدیه خانم
جز چهاردهم: ستاره ی گرامی
جز پانزدهم: مهدیه خانم
جز شانزدهم: یاس سفید بزرگوار
جز هفدهم: یاس سفید بزرگوار
جز هجدهم: یاس سفید بزرگوار
جز نوزدهم: یاس سفید بزرگوار
جز بیستم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و یکم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و دوم: امیدوار گرامی
جز بیست و سوم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و چهارم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و پنجم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و ششم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و هفتم:
جز بیست و هشتم: فریال گرامی
جز بیست و نهم: مریم.
جز سی ام:مریم خانم

جزء باقی مانده : بیست و هفت
در پناه نگاه مهربان خداوند

***

<<ابتدا <قبلی 6161 6160 6159 6158 6157 6156 6155 6154 6153 6152 6151 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved