اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61482 |
نام:
میم
شهر:
مثبت+ مثبت
تاریخ:
12/10/2008 7:43:04 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته جمیعاً
یک سلام چهل هزار تنی با تمام تجهیزات و متعلقات
تقدیم به تمام دوستان اهل دل...
انسان هیچوقت نباید
از تلاش برای زندگی بهتر دست بکشد.
تا زنده ایم رزمنده ایم...!!!
((یأس از جنود شیطان است ، امید از جنود خداست
همیشه امیدوار باشید.))
امام خمینی (رحمت الله علیه)
مشورت با عقل کردم گفت : حافظ می بنوش
ساقیا می ده به قول مستشار مؤتمــــــن
|
|
| 61481 |
نام:
دلشکسته
شهر:
صبر
تاریخ:
12/10/2008 7:19:07 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
سلام به همه
جناب شهاب بزرگوار واقعا باورم نمیشه که اون روزا منو تو کربلا فراموش نکردید.من واقعا ممنونم ازتون.انشاالله که دوباره قسمتتون بشه.انشاالله قسمت همه اهل دلی ها بشه.
امروز خوشحالم چون با این امید از خونه رفتم بیرون که چند نفر دیگه رو تو ختم شرکت بدم و خدارو شکر خود خدا کمکم کرد.انسیه جان هفت تا دیگه از دانشجوهای دانشگاه تهرانو اضافه کن.امروز حتی تونستم یکی از استادامونم وارد ختم کنم. یکی هم به نام استادم ثبت کن.پس شد هشت تا.دستت درد نکنه .انسیه جان عزیزم من پیشنهاد می کنم هر دو سه صفحه یکبار لیست رو تکرار کن که اگه دوستان جدیدی که وارد حرف دل میشن خواستند در جریان قرار بگیرند.
دوستان عزیزم از همگیتون خواهش دارم که کمک کنین تا این صدوبیست نفر جور بشه.به دوستی،آشنایی یا فامیلی اگه سراغ دارید پیشنهاد بدید.بیاید دست در دست هم بدیم تا این ختم به خوبی انجام بشه.امیدوارم که خود امام حسین(ع) به حرمت محرم کمکمون کنه.
یاحق
|
|
| 61480 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/10/2008 6:16:35 PM
کاربر مهمان
|
هر دردي رو شفا ميده خدا به بر كت صلواتي بر حبيبش محمد مصطفي ص صلواتي بفرست
|
|
| 61479 |
نام:
****
شهر:
****
تاریخ:
12/10/2008 5:43:59 PM
کاربر مهمان
|
پيشنهادي جالب از يک هم ميهن درباره امارات يکي از هم ميهنان در پيشنهادي جالب با توجه به مسائل اخير پيش آمده و گستاخيهاي امارات نوشت: چرا اسم خيابان ظفر را به خليج فارس عوض نميکنند تا امارات مجبور بشه براي آدرس سفارتش از اين اسم استفاده کنه ؟ در ضمن يه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه اي به اين آدرس بود اگر اسم خليج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند. اگر به نظر شما هم پيشنهاد جالبي است براي بقيه هم بفرستيد شايد به گوش مسئولان برسد
|
|
| 61478 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/10/2008 4:33:36 PM
کاربر مهمان
|
شفاي بيماران و حل شدن مشكلات به سهل وآسوني صلواتي بر محمد ص وألش بفرستيد
|
|
| 61477 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/10/2008 3:57:59 PM
کاربر مهمان
|
اظهار دوستی به جنس مخالف در این حد که بگوید من تو را دوست دارم چه حکمی دارد؟
همه مراجع: این کار جایز نیست چون ترس افتادن به گناه در میان است
ایا در محیط دانشگاهی اختلاط بین دختر و پسر اشکالی دارد؟
همه مراجع به جز(ایت الله بهجت و صافی):
اگر نگاه کناه الود انجام نشود و ترس افتادن به حرام نباشد اشکال ندارد ولی با وجود ان سزاوار است که مسیولان برنامه ای برای جدا سازی مراکز تحصیلی تنظیم کنند
ایت الله(بهجت و صافی):با توجه به اینکه اختلاط دختر و پسر در معرض فساد است جایز نیست
برگرفته از کتاب روابط دختر و پسر ناشر: نهاد معظم رهبری در دانشگاه ها
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61476 |
نام:
اسمان
شهر:
انجا که نگاه ها به زمین است
تاریخ:
12/10/2008 3:56:28 PM
کاربر مهمان
|
ابی ترازانم که بی رنگ بمیرم
ازجنس شیشه نبودم که با سنگ بمیرم
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم
شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم
|
|
| 61475 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/10/2008 3:55:25 PM
کاربر مهمان
|
برخورد در تاکسی و بازار:
گاهی در بازار و نمایشگاه و وسایل نقلیه عمومی زن و مرد به یکدیگر برخورد میکنند در اینجا تکلیف چیست؟
همه مراجع:اصل تردد در مکان های یاد شده و یا تماس بدن زن و مرد با یکدیگر از روی لباس حرام نیست ولی اگر ترس افتادن به گناه باشد ویا باعث تحریک شهوت و فساد گردد جایز نیست
تبصره: اگر در تماس بدنی فشار و اتکا پیدا شود باید از ان پرهیز کرد
برگرفته از کتاب روابط پسر و دختر تالیف محمد رضا احمدی با همکاری جمعی از محققان و ناشر:نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها
دوست دارم سوالاتی که در این کتاب ذکر شده را برای شما دوستان نیز درج کنم چون برای خودم که خیلی مفید بود به بعضی از سوالاتم که همیشه در ذهنم بود ولی وقت نمیکردم دنبال جوابش بروم پاسخ کامل داد امید وارم برای شما هم مفید باشد
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61474 |
نام:
نیاز
شهر:
تبریز
تاریخ:
12/10/2008 3:45:10 PM
کاربر مهمان
|
ازخدامی خوام یه نگاهی به ما هم بندازه از تموم کساییکه پیام منو دیدن خواهش میکنم واسه شفای دوستم دعا کنن.
|
|
| 61473 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/10/2008 3:26:50 PM
کاربر مهمان
|
و بسیاری از مردم کسانی هستند که خدا را به زبان وبه ظاهر میپرستند نه به حقیقت
واز این رو هر گاه به خیر و نعمتی میرسند اطمینان خاطر پیدا میکنند
و اگر به شر و آفتی برسند از دین خدا برمی گردند
چنین کسانی در دنیا و آخرت زیانکاراند و این نفاق و دورویی زیانش بر همه اشکار است
((قرآن مجید سوره حج ایه ۱۱))
حرف دلی ها چقدر خوب است که با تفکر و دقت در ترجمه ایات سوره حج را بخوانیم
به امید اینکه حج ابراهیمی نصیب همه مان شود صلوات محمدی بفرستید اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|