اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61452 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/10/2008 12:06:35 PM
کاربر مهمان
|
تاليفات شهيد دستغيب:
1- کتاب قلب سليم در رشته اخلاق که بسيار زيبا نوشته شده است.
2- حقايقی از قرآن.
3- معراج.
4- ماه خدا.
5- صديقه کبری.
6- کتاب داستانهای شگفت.
7- هشتاد و دو پرسش.
8- گناهان کبيره در دو جلد.
9- سوره نجم.
10- سيدالشهدا عليه السلام.
11- معاد.
12- صلوه الخاشعين.
13- قلب قرآن.
14- شرح حاشيه بررسايل شيخ مرتضی ( چاپ نشده ) .
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61451 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/10/2008 12:04:31 PM
کاربر مهمان
|
بهتر آن باشد كه سرّ دلبران
گفته آید در حدیث دیگران
شهادت آيت الله سيد عبدالحسين دستغيب، سومين شهيد محراب (1360)
اين عالم عارف و الگوي تقوا و فضيلت در سال 1288 هجری شمسی در شيراز متولد شد و پس از پرورش صحيح و خواندن ادبيات و سطوح به نجف اشرف کنار قبر اميرالمومنين علی بن ابيطالب عليه السلام شهيد محراب مهاجرت نمود و در آنجا از محضر ايات عظام استفاده نمود و با دريافت اجازات عديده اجتهاد و غيره به شيراز مراجعت ودر مسجد جامع (عتيق) به اقامه جماعت و تبليغ دين پرداخت.
قسمتی از وصیت نامه ایشان:
وصيت مي كنم فرزندان خود را به تقوي، و سعي در اينكه واجبي از آنها فوت نشود، و مرتكب حرامي نشوند و در هر حال خدا را حاضر بدانند، دنيا را محل عبور و آخرت را محل قرار بدانند و اين ضعيف را از دعا فراموش ننمايند...
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61450 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/10/2008 12:03:06 PM
کاربر مهمان
|
سلام بر هدی گرانقدر از بوشهر . امیدورام به حق این روزهای عزیز بیمار شما هرچه زودتر شفای عاجل یافته و به آغوش گرم خانواده برگردد من هم بههمراه دوستان حرف دلی از ته دلم واسشون دعا می کنم .
امن یجیب المظطراذا دعا و یکشف سوء
دوست ارجمند یاس سفید از کوچه بنی هاشم سلام و عرض ادب امیدوارم هرچه زودتر عمل جراحی شما ختم بخیر گردد و دوباره ما از دیدن نوشته های شما استفاده ها ببریم . موفق باشی و سلامت
دوست ارجمند از کاشان سلام و عرض ادب و خیر مقدم
دوستان و همراهان حرف دلی همه ما برای بیماران دعا کنیم که هر چه زودتر شفا یابند انشاالله
التماس دعا
یاعلی
|
|
| 61449 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/10/2008 12:00:30 PM
کاربر مهمان
|
دیروز از هرچه بود گذشتیم!
امروز از هر چه بودیم!!!
آنجا در پشت خاکریز بودیم
اینجا در پناه میز!!!
اونجا دل از خاک بودوخون
اینجا دلها از سنگ هم سخت ترند...
دیروز دنبال گمنامی بودیم
امروز ...مواظبیم که ناممان گم نشود!!!
اونجا همه باهم یکسان بودند
اینجا همه میخوان فرمانده بشن(مقام طلبیم)
جبهه بوی ایمان می داد
اینجا ایمانمان ( بو ) می دهد!!!
اونجا از همه جا عشق می بارید
ولی اینجا عشق معنی اصلیشو گم کرده
جبهه سرزمین صداقت بود
اینجا پر ای مین حسادت!!!
جوانان اونجا...
و اما پیران اینجا...
جبهه زمین جوانمردی بود
اینجا جوانمردی بر زمین می خورد
|
|
| 61448 |
نام:
m
شهر:
اصفهان
تاریخ:
12/10/2008 11:59:30 AM
کاربر مهمان
|
چو به دوست دل سپردم به خود این گمان نبردم
که نه بخت وصل دارم نه تحمل جدائی
|
|
| 61447 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/10/2008 11:58:58 AM
کاربر مهمان
|
به نام آرام دلها
سلام به همگی
ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم: دلشکسته ی عزیز از صبر
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه ی محترم
جز نهم: آقا شهاب گرامی
جز دهم: نیاز گرامی
جز یازدهم: مهدیه خانم
جز دوازدهم: مهدیه خانم
جز سیزدهم: مهدیه خانم
جز چهاردهم: ستاره ی گرامی
جز پانزدهم: مهدیه خانم
جز شانزدهم:
جز هفدهم:
جز هجدهم:
جز نوزدهم:
جز بیستم:
جز بیست و یکم:
جز بیست و دوم: امیدوار گرامی
جز بیست و سوم:
جز بیست و چهارم:
جز بیست و پنجم:
جز بیست و ششم:
جز بیست و هفتم:
جز بیست و هشتم: فریال گرامی
جز بیست و نهم: مریم.انتظار بهار و باران
جز سی ام:مریم خانم
در پناه نگاه مهربان خداوند
***
برای مهدیه خانم : زمان ختم انشاء الله تا عید سعید ولایت مولا علی علیه السلام (غدیر خم) می باشد.آیا منظور شما چهار جز ء از کلام الله بوده ؟
|
|
| 61446 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/10/2008 11:53:38 AM
کاربر مهمان
|
به نام آرام دلها
سلام به همگی
ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم: دلشکسته ی عزیز از صبر
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه ی محترم
جز نهم: آقا شهاب گرامی
جز دهم: نیاز گرامی
جز یازدهم: مهدیه خانم
جز دوازدهم:
جز سیزدهم:
جز چهاردهم: ستاره ی گرامی
جز پانزدهم:
جز شانزدهم:
جز هفدهم:
جز هجدهم:
جز نوزدهم:
جز بیستم:
جز بیست و یکم:
جز بیست و دوم: امیدوار گرامی
جز بیست و سوم:
جز بیست و چهارم:
جز بیست و پنجم:
جز بیست و ششم:
جز بیست و هفتم:
جز بیست و هشتم: فریال گرامی
جز بیست و نهم: مریم.انتظار بهار و باران
جز سی ام:مریم خانم
در پناه نگاه مهربان خداوند
***
برای مهدیه خانم : زمان ختم انشاء الله تا عید سعید ولایت مولا علی علیه السلام (غدیر خم) می باشد.
انسیه خانم . شما لطف دارین و ممنون از همراهی شما
|
|
| 61445 |
نام:
هستی
شهر:
تهران
تاریخ:
12/10/2008 11:46:56 AM
کاربر مهمان
|
سلام به هما دوستان
از همتون میخوام برام دعا کنید تا هر چه زودتر از این گرفتاری خارج بشم.
|
|
| 61444 |
نام:
ZAHRA
شهر:
RNSKLDSVIK
تاریخ:
12/10/2008 11:41:57 AM
کاربر مهمان
|
ASSALAMO ALAYKA YA ALIBNE MOSAREZA,AGHA JONA TORO BE MADARET FATEMEYE ZAHRA GHASAMET MIDAM KE EMSALAM GHESMAT KON MA BIYAIM MASHAHD AKHE KHELI DELAM VASE HARAMET TANG SHODE AGHA JONAM AZ VAGHTI OMADAM SOED DIGE NEMITONAM MESLE ON VAGHTA KE HAR MOGHE DELAM MIGEREFT MIYOMADAM PISHE TO INGHADR TO HARAMET MISHASTAM KE DELAM BAZ MISHOD DIGE NEMITONAM BIYAM VALI AGHA JONAM MIDONAM AGE KHODET BEKHAY MISHE PAS TORO KHODA AGHA JON EMSALAM MANO KHONEVADAMO BETALAB KE BIYAIM PA BOSIT
|
|
| 61443 |
نام:
عرفان
شهر:
تهران
تاریخ:
12/10/2008 11:40:09 AM
کاربر مهمان
|
نجس بودن سگ در كدام يك از ايات قران مجيد امده است با ذكر سوره و ايه مربوطه
|
|