شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61442
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/10/2008 11:34:23 AM
کاربر مهمان
  خدای من کاش باورهای من رو همونی می دونستی که خودت می خواستی.
کاش به خواسته های من بال توانایی می دادی
و کاش
همه ی این کاشها ، به توانایی من برای غلبه بر باورهای منفی من منتهی می شد .
کاش
و هزار بار کاش دیگه که ای کاش باور می کردم.
61441
نام: اخه چرا
شهر: اراك
تاریخ: 12/10/2008 11:24:17 AM
کاربر مهمان
  ميگن اينجا حرف دلتو بگو اخه اگه بگيم كه دنيا ديگه قشنگيشو از دست مي ده اخه اگه حرفاي دلتو براي معبود بگه شيرينه چون فقط اونه كه حرفاتو تا اخر گوش مي ده ولي ما اداما اينجوري نيستيم اگه بگيم ميگه اكه چقدر مي ناله اگه نگيم ميگن چقدر از خودراضي يا رب پس توبگو چه كنم
61440
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 12/10/2008 10:58:11 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
لطف کنید ۴ختم قرآن برای من ثبت کنید.
یک توضیح کوچولو درمورد زمان دقیق ختم وچگونگی آن بدهید.
61439
نام: فريده
شهر: ماهشهر
تاریخ: 12/10/2008 10:58:02 AM
کاربر مهمان
  عشقی
61438
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/10/2008 10:56:11 AM
کاربر مهمان
  دوست خوبم دلشکسته ازخرم ابادسلام:خیلی وقت بودکه ازتون خبری نداشتم.خوب هستیدان شاءاله؟امیدوارم نسبت به اون موقع هابهترباشیدتوروزعرفه خیلی به یادتون بودم البته به فکرهمه ی حرف دلی هابودم اگه منولایق بدونید.شماهم اگه اون گوشه های قلبتون یادمن هستیدالتماس دعادارم.ضمناارادت خاصی هم به امثال پدرشمادارم توروخداشماکه این قدربه اونانزدیکیدیه دعایی هم درحق مابکنیدبه خداخیلی محتاجیم خیلی...(خداجونم دوست دارم تنهام نذار)
61437
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/10/2008 10:50:52 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان حرف دل
مژده بده،مژده بده،یار پسندید مرا
سایه ی او گشتم و او برد به خورشید مرا

جان ِ دل و دیده منم،گریه ی خندیده منم
یار پسندیده منم ، یار پسندید مرا

کعبه منم ، قبله منم ، سوی من آرید نماز
کان صنم ِ قبله نما خم شد و بوسید مرا

پرتوی دیدار خوشش تافته در دیده ی من
آینه در آینه شد،دیدمش و دید مرا

آینه خورشید شود پیش رخ ِ روشن ِاو
تابِ نظر خواه و ببین کاینه تابید مرا

گوهر ِ گم بوده نگر تافته بر فرق ِ فلک
گوهری خوب نظر آمد و سنجید مرا

نور چو فواره زند بوسه بر این باره زند
رشک سلیمان نگر و غیرت جمشید مرا

هر سحراز کاخ ِ کرم چون که فرو می نگرم
بانگ لک الحمد رسد از مََه و ناهید مرا

چون سر زلفش نکشم سر زهوای رخ او
باش که صد صبح دمد زین شبِ امید مرا

پرتوی بی پیرهنم ، جان رها کرده تنم
تا نشوم سایه ی خود باز نبینید مرا

االهم عجل لولیک الفرج...
61436
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/10/2008 10:45:33 AM
کاربر مهمان
  .:: یا حیّ و یا قیّوم ::.

* یاس سفید عزیز و بزرگوار از کوچه ی بنی هاشم ، سلام و عرض ادب.
ان شاء الله عمل جرّاحیتون با موفقیبت و خوب انجام می شه.
شما که ماشاالله دلتون خودش کربلاست پس اگه حتی بنا بر ضرورت نیاز بود مجلس حضرت اباعبدالله(ع) ، برید مثل همون موقع که دلتون کوچه ی بنی هاشم بود فیض لازم رو خواهید برد.ان شاء الله.

بیماری که به ظاهر نقمته ، می تونه نعمت باشه برای تمرین صبر و بردباری و نشان دادن عمق بندگی به حضرت باریتعالی. ان شاء الله این ایّام با صبر و توکّل به حضرت حقّ سپری بشه براتون.

*دلشکسته گرامی و گرانقدر سلام و عرض ادب.
ان شاء الله که همیشه در باغ صبر به روتون باز و سه نوع صبری که بسیار زیباست و سفارش معصومین(علیهم السلام) می باشد رو همواره مدّ نظر قرار بدهید:

صبر بر طاعت ،

صبر در مصیبت ،

صبر از معصیت .

بنده در لیست بلند بالایی که از سفارشات و نام دوستان داشتم هم سفارش عزیزان و هم نام تک تک شما بزرگواران رو همراه داشتم که شما بزرگوار هم در همون لیست ، نام شریفتون بود با همون اسم شهر . تک تک هم یادتون کردم و هم دعاتون کردم و به نیابت از عزیزان نماز به جای آوردم . انشاء الله مورد قبول درگاه حضرت حقّ واقع بشه.

شما هم دعا کنید برای رفع گرفتاری ها و در صدر اون فرج آقامون حجة ابن الحسن المهدی(عج)و همینطور شفا و سلامتی بیماران.


*دوست گرامی از کاشان و فائزه ی بزرگوار از همین دوروبرا ، سلام و عرض ادب و خیر مقدم.(بنده در کسوت جاروکشی حرف دل خیرمقدم عرض کردم البته)
خواهر گرامی فائزه گرانقدر از همین دور و برا ، از مطالب ارزشمندتون خیلی استفاده می کنیم. موفق باشید ان شاء الله.

*آقا صادق گل سلام عزیز دل برادر ، خیلی خاطرخواتیم مومن خدا!
بازم سر بزن ما رو هم از دعای خیرت فراموش نکن.
هنوزم گاهی یاد اون انشاء اون بچه در مورد چت می افتم از خنده ریسه می رم و نزدیکه جان به جان آفرین تسلیم کنم... ای خدا بگم چیکارت نکنه!

بارالها توفیق درک غدیر و فیض بردن از فیوضات شجره ی طیّبه ای که در اون به آسمان ها وزمین فیض می ده رو به ما هم عنایت بفرما.


اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــکَ الفَرَج.


اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.


61435
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/10/2008 10:39:58 AM
کاربر مهمان
  مریم خانوم اگه زحمتی نیست اسم منوبرای جزءبیست وهشت ثبت بفرمایید(التماس دعا)
61434
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/10/2008 10:32:39 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

عید همگی مبارک

دلشکسته محترم عزیمت به شهر جدید مبارکتان انشالله دلتان صبور و آرام باشد.

انشالله دعای عرفه با معرفتی داشته اید و همدیگر را دعا فرمودید . حوائج قلبی همه دریا دلان قلعه مقبول درگاه حق و روا انشالله .

یاران دعا بفرمائید برای یکدیگر.

یا علی و یا فاطمه
61433
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/10/2008 10:20:53 AM
کاربر مهمان
  بازم سلام به...!
دلشكسته عزيزازشهرصبرگلي كه براتون فرستادم چاپ نشدبه هرحال مباركه ودعا!انشاالله كه خودتون و دوستانتان به لطف وعنايت حق ودعاوشفاعت ائمه اطهار(ع)وامام زمان(عج)حاجت رواوعاقبت بخيردراين دنياوبعدازصدوبيست سال عمربابركت دراين دنياودرآن دنياباشيد.التماس دعا!

ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!

ستاره عزیزازشهرهرکجاشناخت واقعی به خداباشد. مطلبتون خیلی قشنگ بودمنوياددردودلاي خودم باخدا انداخت من هميشه تااونجايي كه شده شاكرخدابودم بدوكم بوده وشاكربودم آه و آه وصداي كاش *شكرالله*
مريم عزيزازاينكه مراهمدرختم قرآن خودجاداديد بسيارممنونم.التماس دعا.

<<ابتدا <قبلی 6150 6149 6148 6147 6146 6145 6144 6143 6142 6141 6140 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved