اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61412 |
نام:
دوست
شهر:
کاشان
تاریخ:
12/9/2008 8:29:54 PM
کاربر مهمان
|
يه سلام گرم وپر انرژي به همه بچه هاي اهل دل
خيلي خوشحالم با اين سايت آشنا شدم در واقع عمه ام منو با اين سايت آشنا كرد مي خوام همين جا ازش تشكر كنم.
|
|
| 61411 |
نام:
معصومه
شهر:
تبریز
تاریخ:
12/9/2008 7:56:38 PM
کاربر مهمان
|
با سلام عیدتان مبارک یک ختم سوره حج نیز به نام من ثبت نمایید متشکرم
|
|
| 61410 |
نام:
دلشکسته
شهر:
صبر
تاریخ:
12/9/2008 7:46:45 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
سلام به همه
دوباره عیدو تبریک میگم.این عیدو تبریک گفتن ازون چیزایی که آدم دوست داره هی تکرار کنه.از تکرارشم اصلا خسته نمیشه
شهاب بزرگوار سلام مجدد
اتفاقا من فکر میکردم این قضیه ای که فرمودید کاملا بر عکسه.آخه من تو صفحه های پیشین ازتون یه معذرت خواهی نسبتا طولانی کرده بودم که شما جوابی ندادید!!!!!!
حتما سوء تفاهم شده شاید اونجا نوشته های منو دقت نکردید.با این حال من دوباره ازتون معذرت می خوام و امیدوارم کم کم منو هم اگه راه داشت جا بدید!
ولی باور بفرمایید یکی از علتهایی که اسمو عوض کردم این بود که فکر میکردم اینطوری دیگه از من دلگیر نمیشید.البته خودم هم دارم به خودم می قبولونم که باید صبر و طاقتم رو بالا ببرم.واسه همین گذاشتم صبر.
اون موقع هایی که من تازه امدم اینجا یه کم بعدش شما رفتید کربلا.راستشو بگم اون موقع خیلی خیلی دوست داشتم جای شما بودم،التماس دعا هم گفتم اما فکر کنم به خاطر اسم شهرم زیاد توجه نکردید.آخه یادمه تا برگشتید به یه بنده خدایی که اسم و شهرش نقطه بود گفتید زیاد میونه خوبی با این جور ای دی ها ندارید.اصلا نمیدونم چرا حالا دارم اینارو میگم.حالا که دیگه گذشته منم می خوام ازین به بعد توکلمو بیشتر کنم.تصمیمشو گرفتم .سعی خودمو هم می کنم ولی نمیدونم چقدر موفق میشم.
از تمام کسایی که بانی این ختم ها هستند واقعا ممنونم،هیچ چیزی تو دنیا پیدا نمیشد که بتونه منو اینطوری نگه داره، اگه این ختمها نبود معلوم نبود چه بلایی سرم میومد.خدا خیرتون بده و امیدوارم که همیشه این ختمها پابر جا باشه .
یاحق
|
|
| 61409 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/9/2008 6:55:05 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا ارحم الراّاحمین ::.
*ستاره. گرامی از هر کجا که شناخت واقعی به خدا آنجا باشد ، سلام و عرض ادب.
با اینکه یه جور خاصّی گفتید شما که همیشه اینجا هستید و ... اما من به دل نگرفتم.(شوخی بود ببخشید.)
طبق رسم این چند ساله ی حرف دل و آیین نامه ی ناننوشته ی ختم های حرف دل ، هر ختم که به مناسبتی اعلام می شه به عنوان مثال همین ختم *عید تا عید* مریم بزرگوار و شیوه ی خاص خودش رو داره و در برنامه ی روزانه ی عزیزانی که متقبّل می شن قرار می گیره و سعی می شه ختم ها تداخل زمانی با هم نداشته باشند که البته گاهی هم رعایت نمی شه. نکته ای که هست اینه که زمان انجام ختم بستگی به برنامه ی روزانه ی خودتون داره و می تونه بعد از انجام واجبات یا وقت فراغت یا هر موقعی که مایل بودید انجام بشه .
*اگه ختم * جزئی از قرآن کریم * باشه ، هر شخصی حتّی الامکان و در اسرع وقت ، جزئی رو که متقبّل می شه باید قرائت و تدبّر در اون جزء رو انجام بده و نیازی به تکرارش نیست. یعنی اگه یک جزء رو یک بار تلاوت فرمودید کفایت می کنه.
*ختم یک سوره هم مثل ختم جزء نیازی به تکرار نداره مگه اینکه مشخص بشه مثلا *یکصد بار سوره ی مبارکه ی کوثر* ، که باید به تعداد خونده بشه.
*ختم صلوات ها هم به تعداد مورد نظری که تقبّل می فرمایید باید انجام بشه و اگه به عنوان مثال پانصد صلوات قبول می کنید که بفرستید ، اگه انجام دادید و پانصد تا صلوات فرستادید کفایت می کنه و نیازی به تکرار نیست.
*نکته:
_در صورتی که به هر دلیل نتونستید ختمی رو که متقبّل شده اید انجام بدید حتماً اعلام کنید و یا شخصی رو پیدا کنید که براتون انجام بده.
_تلاش کنید برای اطرافیانتون هم خیر و ثواب جمع کنید و در ختم حرف دل شرکتشون بدید و اسمشون رو اعلام بفرمایید که ثبت بشه . اینجوری هم ختم حرف دل فعالتر می شه و هم تعداد بیشتری به فیض می رسند.
*امیدوارم قلم نارسام تونسته باشه در مورد نحوه ی انجام ختم شما بزرگوار رو توجیه کنه.
موفق باشید.
التماس دعا.
|
|
| 61408 |
نام:
م
شهر:
نگم بهتره
تاریخ:
12/9/2008 6:18:35 PM
کاربر مهمان
|
سلام بز همگي.عيدتون مبارك.تورو خدا واسه منم دعا كنين.دلم خيلي خيلي شكستست.
|
|
| 61407 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/9/2008 6:10:41 PM
کاربر مهمان
|
دلشكسته ازشهر صبر ،خيلي ممنونم از دعاي خيرتون.خداي محمدص عالمين راحتي وسربلندي بخواه درزير سايه رحمتش برعلي ع وفاطمه س واولادشان صلواتي بفرست
|
|
| 61406 |
نام:
اميدوار
شهر:
ايران
تاریخ:
12/9/2008 6:01:39 PM
کاربر مهمان
|
باسلام وخداقوت خدمت مريم خانم محترم دل ارام رسيدن بخير.احتراماجزء22قران كريم راثبت بفرماييد.
باسلام ووعرض ادب خدمت* ستاره محترم جواب سوال شمادرست قبل ازنوشته خودتان درج گرديده ضمنااگردرخواست ختم ديگري به نام شريفتان داريداعلام نموده تاثبت گردد.
التماس دعا.
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61405 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/9/2008 5:58:00 PM
کاربر مهمان
|
دوباره مرغ روحم هوای کربلا کرد
دل شکسته ام رااسیرومبتلاکرد
زسرگذشته اشکم به لب رسیده جانم
که هرچه کردبامن فراق کربلاکرد
شودتمام هستی فدای آن دودستی
که غرق بوسه بااشک علی مرتضی کرد
نگشت آنی آن دست جدازدامن دوست
اگرچه تیغ دشمن زپیکرش جداکرد
سزدهمه جوانان حنازخون ببندند
که جابه حجله خون یتیم مجتبی کرد
اگه من تومحرم مثل فاطمیه امسال دربستربیماری باشم ونتونم مجلس امام حسین(ع)برم روضه هاشونشنوم اشک نریزم ازغصه دق می کنم .همه انتظارمن برای محرمه.
برام دعاکنیدتصورش هم برام سخته.اگه آقابرام دعوتنامه نفرسته چیکارکنم؟
|
|
| 61404 |
نام:
صادق
شهر:
قــم المقدسه
تاریخ:
12/9/2008 4:53:47 PM
کاربر مهمان
|
بسم رب الشهداء والصدیقین
سلام علیکم جـمیعا
خوب هستین انشاءالله دوستان
مبارک باشه .
...
روی بالهای دریا
مگر چقدر فرصت داری کنار خاطرات بنشینی..
مگر چقدر فرصت داریکه ار تن رودها بگذری و شیطنت ماهی ها را تماشا کنی ..
مگر چقدر میتوانی دوشا دوش عقربه ها لحظه ها را پشت سر بگذاری . کجا را نگاه میکنی ؟؟ آسمان ان طرف تر کنار درختان بید جریان دارد ..
مگر چقدر می توان ساکن آرزوهای بی سقف باشی ؟
دست خودت را بگیر و سری به آئینه ها بزن .با یک ورق کاغذ و یک قلــــم هم می توان جنگل های راز ناک را نوشت .. چرا خودت را نمی بینی؟ همیشه شیشه ها دارن تو را میبینند. همه پنجره ها دارند تو را به دیگران نشان میدهند ... چند رشته از گیسوانت را در بادها رها کرده ای تا زیبائیت را به رخ خاک بکشی .. انگار هرگز ماه را ندیده ای که با ان همه زیبایی گیسویی ندارد...
وقت میگذرد . اگر لاله نباشی در تاریخ نخواهی ماند . اگر مثل لاله نباشی هیچ کس ترا نخواهد شنید..
ایا فرشته ها نام تو را میدانند ؟؟؟
گاهی که به یاد باران ها می افتم دلم میگیرد.. کاش تو قدر دریا ها را می دانستی .. کاش پیراهن رفتار تو اینقدر چرک نمی شد ..بیا به ابر ها بگوییم باران را بر پنجره خانه مان بنشاند .. بیا کوچه ها را به طرف کهکشان ها ببریم .. گاهی که به یاد تو می افتم دلم میگیرد ..مگر چقدر فرصت داری که زیبا بمانی.. مگر چقدر فرصت داری که خودت را به پرندگان جوان نشان دهی ..ابرهایی که میروند دیگر نمی ایند .. چین و چروک هایی که می ایند دیگر بر نمی گردند...
برای خودت آئینه ای بخر .. مهایت را پنهان کن .. بگذار قلبت را پیدا کنند .. بگذار سینه سرخان مهاجر از تو نرنجند .....
التماس دعا.
اللهم عجل لولیک الفرج
اَللّهمَّ صَـــلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.
اَللّهمَّ صَـــلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.
|
|
| 61403 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/9/2008 4:49:43 PM
کاربر مهمان
|
در مبهم
یک نفر خواهد آمد
از پشت تپه های غزل خیز
و خواهد گفت :
حتی خسته ترین رود
روزی به آغوش دریا میرسد
و من
شاید آن خسته ترین هستم
ک سالهای سال
در مسیر دریا ها
دیوانه وار میروم
و هنوز
در جست و جوی سینه ای هستم
که عاقانه آغوشم کند
میانه این همه مبهم.
التماس دعا .
|
|