اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61402 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/9/2008 4:24:30 PM
کاربر مهمان
|
.:: الهی ، یا ارحم الرّاحمین ::.
*اعیاد فرخنده ی قربان و غدیرخم ، علاوه بر مبارکی بسیارشان ، تلاقی عجیب و پرمعنی و جالبی از اشک و لبخند و تکرار تاریخ به گونه ای دیگر هستند...
كلّ يومٍ عاشوراء و كلّ ارضٍ كربلا
الهي بهر قرباني بدرگاهت *سر* آوردم
هم *عليّ اكبر* ، هم *عليّ اصغر* آوردم
* * *
*عدّه ای به ما خرده می گیرند که : بابا عیده بی خیال شید ، شمام نه عیدتون معلومه نه عزاتون...
در جواب اینجور دوستان باید عرض کنیم که:
اين سيلِ پا گرفته فقط دستگرمي ماست !
ما *گريه* را براي *محرّم* گذاشته ايم...
|
|
| 61401 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/9/2008 4:12:57 PM
کاربر مهمان
|
مریم خانم لطف بفرمایید جز چهارده را به نیت چهاده معصوم به نام من بنویسید
امید وار یزیز بی زحمت یه ختم سوره حج هم به نام من ثبت کنید
اقا شهاب بزرگوار این مریم خانم و امید وار گرامی که جواب ما رو ندادند فکر میکنم سوال من را ندیده اند ولی از شما که هر روز اینجا هستید میخوام که توضیح دهید که: ختم قران را باید هر روز و در ساعت خاصی بخوانیم یا اینکه نه فقط کافی است که در ایام عید تا یعد باشد ممنون از زحمات و مطالب زیبایتان
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61400 |
نام:
اميدوار
شهر:
ايران
تاریخ:
12/9/2008 3:08:26 PM
کاربر مهمان
|
******عيد سعيد قربان برهمه شما مبارك باد******
باسلام وروزبخير خدمت همه بزرگواران حرف دل.
**40ختم (وبيشتر)دسته جمعي سوره مباركه*حج*همزمان بااعيادمبارك ماه ذي الحجه به نيت تشرف هرچه سريعتر همه مشتاقان زيارت بيت الله الحرام به مكه معظمه ومدينه منوره**
..............................
درابتداباتشكرازدوستان درجواب به سوالاتشان درموردتعدادوزمان ختم اينكه كل ختم 40مرتبه وزمان اداي ان تاروزعيدغديرخم مي باشد.
ازامام صادق(عليه السلام)روايت گرديده كه:هركس سوره(حج)رادرهرسه روز يك مرتبه بخوانديكسال تمام نشود كه موفق به زيارت بيت الله الحرام ميگردد.
*********************************************
ختم1:اميدواربه نيت همه دوستان قديم وجديدحرف دل.
ختم2:اقاشهاب بزرگوار(سلام وعرض ادب ملتمس دعاي خيرتان بوده واگرموردقبول حق قرارگيردحقيردعاگوي شماهستم)
ختم3:دوستان محترم اقاشهاب بزرگوار
.
.
الي
.
.
ختم22:دوستان محترم اقاشهاب بزرگوارازدارالقران الكريم شهيدكارگرساماني
ختم23:انسيه محترم.شهرتنهايي و..
ختم24:ارام بزرگوار
ختم25:چه فرقي مي كنه بزرگوار
ختم26:زنده يادخانم سادات گرامي
ختم27:اقاامين ارجمند
ختم28:زنده يادشمسي خانم گرامي
ختم29:فاطيماي محترم
ختم30:ستاره محترم.شهرهركجا...
ختم31:دلشكسته گرامي.شهرصبر
ختم32:فائزه محترم.همين دوروبرا
ختم33:ياس سفيدارجمند.كوچه بني هاشم
ختم34:سيدمحمدبزرگوار.شهراميدبه بهشت(به حرف دل خوش امديدوالتماس دعا)
ختم35:ايمان محترم.توكل به خدا
ختم36:ايمان گرامي به نيت همسرمرحومشان
ختم37:ايمان گرامي به نيت بدرمرحومشان
ختم38:مريم خانم محترم.انتظاربهارو..
ختم39:دلشكسته محترم.خرم اباد
ختم40:.....
**************************************
*ثبت اسامي تازماني كه درخواستي ازدوستان ارجمند باشدادامه خواهديافت...
**باارزوي حجي بامعرفت وسرشارازمعنويت همراه باعنايات خاصه الهي براي همه ارزومندان.**
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61399 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/9/2008 2:30:31 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرحمن الرحیم
به نام آرام دلها
**** عیدتون مبارک ****
ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم: دلشکسته ی عزیز از صبر(مبارک شهر جدیدتون)
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه ی محترم
جز نهم: آقا شهاب گرامی
جز دهم:
جز یازدهم:
جز دوازدهم:
جز سیزدهم:
جز چهاردهم: ستاره ی گرامی
جز پانزدهم:
جز شانزدهم:
جز هفدهم:
جز هجدهم:
جز نوزدهم:
جز بیستم:
جز بیست و یکم:
جز بیست و دوم:
جز بیست و سوم:
جز بیست و چهارم:
جز بیست و پنجم:
جز بیست و ششم:
جز بیست و هفتم:
جز بیست و هشتم:
جز بیست و نهم: مریم.انتظار بهار و باران
جز سی ام:مریم خانم
در پناه نگاه مهربان خداوند
***
|
|
| 61398 |
نام:
گم شده
شهر:
تبریز
تاریخ:
12/9/2008 2:17:45 PM
کاربر مهمان
|
هو الحق
سلام
من امروز عیدی ام رو از دلشکسته گلم گرفتم
چه اسم قشنگی چه ظهر باصفایی عزیزم.
برا دعا کن.
یه دنیا خوشحالی به من هدیه کردی گلم.
اما آقا شهاب به خاطر اسم شهرت نادیده نگرفتدت. هیچ وقت.
مطمئنم
غیدتون مبارک عزیزان.
یه دعایی می کنم همه دستاتون رو ببرین بالا و آمین بگین.
الهی: از شکوه نگاه اسماعیل، زمانی که یقین را در برق خنجر ابراهیم به تماشا نشسته بود بر دل های ما عنایت فرما.
یا حق
|
|
| 61397 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/9/2008 1:21:22 PM
کاربر مهمان
|
.:: لبّیک ، اللّهمّ لبّیک ::.
عید به مسلخ کشیدن نفس
و به معراج بردن عشق بر شما مبارک.
امیدوارم غم هاتان قربانی شادی هاتان گردد.
* * * عید قربان مبارک * * *
|
|
| 61396 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/9/2008 1:06:20 PM
کاربر مهمان
|
كربلا قلب پيكره ی تاريخ است و چشمه ی نوري كه در آيينه جان ما انعكاس يافته است و آيينه اگر *انا الشمس* نگويد، چه گويد؟!
كربلا آميزه كرب است و بلا ... و بلا اتفاق شمس اشتياق است و آن تشنگي كه كربلاييان كشيدهاند ...
حلقومها را ميتوان بريد اما فريادها را هرگز، فريادي كه از حلقوم بريده برميآيد جاودانه ميماند.
كربلا قلب زندهاي است كه حيات تكاملي انسان در همه تاريخ، مديون اوست.
راه كاروان عشق از ميان تاريخ ميگذرد و هر كسي در هر زمان بدين صلا لبيك گويد، از ملازمان كاروان كربلاست.
نپندار كه تنها عاشوراييان را بدان بلا آزمودهاند و لا غير... صحراي بلا به وسعت همه تاريخ است.
گریه ، تجلّي آن اشتياق بيانتهايي است كه روح را به ديار جاودانگي و لقاء خداوند پيوند ميدهد.
اشک ، آب رحمتي است كه همه تيرگي ها را از سينه ميشويد و دل را به عين صفا كه فطرت توحيدي عالم باشد، اتصال ميبخشد.
محكمه ی خون شهدا محكمه ی عدلي است كه ما را در آن به محاكمه ميكشند.
اي شهيد، اي آنكه بر كرانه ی ازلي و ابدي وجود برنشستهاي، دستي برآر و ما قبرستان نشينان عادات سخيف را نيز از اين منجلاب بيرون بكش. اي شقايقهاي آتش گرفته، دل خونين ما شقايقي است كه داغ شهادت شما را بر خود دارد. آيا آن روز نيز خواهد رسيد كه بلبلي ديگر در وصف ما سرود شهادت بسرايد.
|
|
| 61395 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/9/2008 12:59:47 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا ارحم الرّاحمین ::.
حسين (ع)، چشمه ی خورشيد است.
حسين (ع)، سرسلسله شيداييان عشق است.
حبّ حسين (ع)، سرالاسرار شهداست.
حسين (ع)، سرسلسله ی شيدايان عشق است و شيدايي را به هر كسي نميبخشند. شيدايي ، حقِّ پاداش از خود گذشتگي است اما خودپرستان مفتون شيطانند. آن نيز جنون است اما از آن جنون تا اين شيدايي امانتداران امانت ازلي، فاصله از زمين تا آسمان است.
حيات تاريخ انسان از خون شهيد است.
جاذبه خاك به ماندن ميخواند و آن عهد باطني، به رفتن. عقل به ماندن ميخواند و عشق به رفتن ... و اين هر دو را خداوند آفريده است، تا وجود انسان، در آوارگي و حيرت ميان عقل و عشق معنا شود...
شهيد منتظر مرگ نميماند، اين اوست كه مرگ را برميگزيند. شهيد پيش از آنكه مرگ ناخواسته به سراغ او بيايد، به اختيار خويش ميميرد و لذت زيستن را نيز هم او مييابد. نه آن كس كه دغدغه مرگ حتي آني بر خود وانميگذاردش و خود را به ريسمان پوسيده غفلت ميآويزد، تا از دغدغه مرگ برهد.
شهادت پايان نيست. آغاز است، تولدي ديگر است در جهاني فراتر از آنكه عقل زميني به ساحت قدس آن راه يابد. تولد ستارهاي است كه پرتو نورش عرصه زمان را در مينوردد و زمين را به رب الارباب اشراق ميبخشد.
شهادت ذروه بلند تكامل انساني است و خون شهيد سبزينه حيات طيبه اخروي و تربت او دارالشفاي آزادگان.
شقايق وحشي آزاده است و تعلقي ندارد. در دشتهاي دور، لابهلاي سنگها ميرويد و به آب باران قناعت دارد تا همواره تشنه باشد و بسوزد. داغدار است و گلبرگهاي سرخش را نيز گويا به خون آغشتهاند. شهيد نيز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطيده در خون... اما ميان اين دو چه نسبتي است؟
كلام را، كلام انساني را از اين بينش، راهي به سوي حقيقت نيست، تمثيلي از حقيقت و بس.
راز خون در آنجاست كه محبوب، خود را به كسي ميبخشد كه اين راز را دريابد.
ميان راز خون و آسمان رابطهاي است كه عقل به آن راه نميبرد.
خون حسين (ع) و اصحابش كهكشاني است كه بر آسمان دنيا راه قبله را مينماياند.
|
|
| 61394 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/9/2008 12:50:32 PM
کاربر مهمان
|
دل شکسته عزیز از شهر صبر
خیلی خوشحال شدم که شما روز عیدی به ما حرف دلی ها عیدی دادید و مارو با اسم قشنگ شهرتون خوشحال کردید
از همه مهمتر اینکه اسم به این زیبایی انتخاب کردید مطمین باشید با صبر در راه خدا هر گره ای داشته باشید باز میشود خیلی دوست داشتم که اتفاقاتی که در این چند ساله برایم افتاده را برایتان بازگو میکردم تا ببینید که خدا چه قدر مهربونه و هین شهری که شما ازش به بی رحمی یاد میکردید بعضی وقت ها چقدر دوست داشتنی میشه وقتی که میبینی ادم هایی در اون وجود دارند که دلشان از اب زلال زلال تر است از خدا بخواهید چنین ادم هایی را جلوی راهتان قرار دهد تا مهربانی این شهر را بیشتر احساس کنید البته مطمینم که الان هم چنین ادم هایی دور و برتان هستند شاید شما خوب به دور و برتان توجه ندارید همان طور که من در چند سال اخیر اینگونه بودم
از خدای مهربان میخواهم که کمکتان کند و هر چه که صلاحتان هست نصیبتان کند
من هم همیشه به یاد حرف دلی ها هستم و اگر لایق باشم برایشان دعا میکنم امید وارم اونها هم به یاد من حقیر باشند
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61393 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/9/2008 12:23:45 PM
کاربر مهمان
|
خاک عرفات را/اب زمزم را/کوه حرارا/جرات ابراهیم را/طاقت اسماعیل را/وصال معشوق راصاحب کعبه نصیبت کند/عیدهمگی مبارک............. دلشکسته ی مهربونم ازشهرصبر:منهمیشه شمارودعامی کنم ولی برادرم....گفته بودم اون نمی تونه حرف بزنه اصلادنیای دیگه ای داره خبری ازدنیای ادمای معمولی نداره اون حتی نمی دونه دعاچی هست یه جورایی مثل یه بچه ی کوچیکیه که هیچی ازدوروبرش نمی دونه ولی راست گفتین دل خیلی پاکی داره امیدوارم به خاطراونم که شده خدامنوببخشه.راستیتقریبا چهل دقیقه ی پیش حالش به هم خوردودوباره تشنج کردتواین روزعزیز خیلی دعاش کن...ازهمه ی حرف دلی های خوب می خوام دعاش کنند.(خداجونم دوست دارم تنهام نذار)
|
|