شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61392
نام: دلشکسته
شهر: صبر
تاریخ: 12/9/2008 11:59:34 AM
کاربر مهمان
  یاهو

مثل اینکه جزءدو رو قبلا ثبت کردید.پس یه جزئ دیگه رو به نام من اعلام کنید که شروع کنم

یاحق
61391
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/9/2008 11:55:33 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا ارحم الرّاحمین ::.

*مریم بزرگوار از شهر دل آرام گیرد به یاد خدا ، در ادامه ی مطلبم که ناقص اومد ، لطف فرموده یک طبق نور(یک جزء از قرآن کریم) به نام اینجانب و با انتخاب خودتون ثبت فرمایید.

*دلشکسته ی گرامی از شهر صبر سلام و عرض ادب.
بنده از اوّل هم از شما گرامی اصلا دلگیر نبودم بزرگوار ، بلکه به عکس ، تا جایی که یادمه شما بارها در صفحات نورانی حرف دل ، از این حقیر ابراز گله و ناراحتی فرموده بودید و بنده بارها ازتون طلب حلالیت نمودم که هیچکدوم رو پاسخ ندادید.

اینجانب قسمت زیادی از حرف دلتون که بار منفی داشت متوجه نشدم.

در مورد عبارت * دلِ شکسته * هم مطلبی داشتم که با توجه به تجارب گذشته ، فعلا تا فرصت مناسب ، فاکتور می گیرم اما از شما که دلتون شکسته است بسیار بسیار التماس دعا دارم چون * دلِ شکسته * خیلی ارزشمنده و نزد خداوند متعال اجر و قرب فراوانی داره و شک نکنید که بهش نگاه می کنه و خریدارشه.

ان شاء الله همواره بتونید افکار منفی رو از ذهنتون پاک بفرمایید و در عین هوشیاری و زیرکی بتونید از خطای اطرافیان بگذرید و دیگران رو ببخشید تا بخشیده شوید.

بارالها ، ما را در رهیدن از بند نفس امّاره یاری فرما ، به حقّ چهارده معصوم(علیهم السلام).

اَللّهمَّ عَجِّـــل لِولِيِّكَ الفَرَج.

.::اَللّهمَّ صَـــلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.
61390
نام: سحرجون
شهر: سبزوار
تاریخ: 12/9/2008 11:34:52 AM
کاربر مهمان
  دلم گرفته از زندگی خسته شدم چرا خدا صدای منو نمی شنوه؟
61389
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/9/2008 11:32:29 AM
کاربر مهمان
  خاک عرفات را/اب زمزم را/کوه حرارا/جرات ابراهیم را/طاقت اسماعیل را/وصال معشوق را/صاحب کعبه نصیبت کند/حرف دلیاعیدتون مبارک....... دلشکسته ی مهربونم ازشهرصبر:من که خیلی دعات می کنم دیروزم حسابی به یادت بودم ولی برادرم... اون اصلاتوی این دنیایی که ادمای عادی زندگی می کنندنیست برای همینم....راست گفتین دلش خیلی پاکه ولی نه حرف می زنه نه میدونه دعاچیه که دعاکنه...درواقع مثل یه بچه ی کوچیکه که هیچی نمی دونه...راستی مادربزرگ رفته مکه وپدرم هم رفته کربلاامروزم میاد.خوش به حالشون من که هنوز...التماس دعاازهمگی.(خداجونم دوست دارم تنهام نذار)
61388
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/9/2008 11:12:47 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا ارحم الراحمین ::.


* * * ع ی د ه م گ ی م ب ا ر ک * * *

*ادامه ی مطلب قبلی که ناقص درج شده بود:

*خواسته‎هاي يك انسان متعالي :

خداوندا ! چنان كن كه از تو بيم داشته باشم، آنچنان كه گويي تو را مي‎بينم و مرا با تقوايت رستگار كن! اما به خاطر گناهانم مرا به شقاوت دچار مساز! مقدر كن كه سرنوشت من به خير و صلاح من باشد. و در تقديراتت خير و بركت به من عطا فرما!


*سپاس به تربيت‎هاي الهي :

خداوندا! ستايش از آن توست كه مرا آفريدي. و مرا شنوا و بينا گرداندي! و ستايش سزاوار توست كه مرا بيافريدي و خلقتم را نيكو بياراستي. به خاطر لطفي كه به من داشتي والا... .



*نيازهاي تربيتي از خدا :

و مرا بر مشكلات روزگار، و كشمكش شب‎ها و روزها ياري فرماي! و مرا از رنج‎هاي اين جهان و محنت‎هاي آن جهان نجات بده و از شر بدي‎هايي كه ستمكاران در زمين مي‎كنند نگاه بدار... .


*شكايت فقط به پيشگاه خداوند :

خدايا! مرا به كه وا مي‎گذاري؟ آيا به خويشاوندي كه پيوند خويشاوندي را خواهد گسست؟ يا به بيگانه كه بر من بر آشفتد؟ يا به كساني كه مرا به استضعاف و استثمار كشانند؟ در صورتي كه تو پروردگار من و مالك سرنوشت مني؟


*اي مربي پيامبران و فرستنده كتب آسماني :

اي خداي من و اي خداي پدران من! ابراهيم، اسماعيل، اسحاق و يعقوب، و اي پروردگار جبرائيل، ميكائيل و اسرافيل. و اي تربيت كننده محمد، خاتم پيامبران و فرزندان برگزيده‎اش. اي فرو فرستنده تورات، انجيل زبور و فرقان ... .


*معرفي پناهگاه :

تو پناهگاه مني، به هنگامي كه راه‎ها با همه وسعت، بر من صعب و دشوار شوند و فراخناي زمين بر من تنگ گردد. و اگر رحمت تو نبود من اكنون جزء هلاك شدگان بودم. و تو مرا از خطاهايم باز مي‎داري. و اگر پرده‎پوشي تو نبود از رسوايان بودم.


برگرفته از : *دعاي عرفه* ي استاد عبدالكريم بي آزار شيرازي.

* * * ع ي د س ع ي د ق ر ب ا ن م ب ا ر ك * * *


*سلام و عرض ادب خدمت همه ی عزیزان حرف دلی.

*یاس سفید گرامی ، از کوچه ی بنی هاشم ، سلام و عرض ادب.
ان شاء الله حالت بد از نوع خوبش باشه ، ان شاء الله زیارت نجف و کربلا نصیبت بشه ، ان شاء الله زیارت مدینه قسمتت بشه ، ان شاء الله زیارت بیت الله الحرام قسمتت بشه ، ان شاء الله زیارت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و خانم حضرت زینب(س) و فاطمه ی سه ساله ی آقا اباعبدالله(ع) قسمتت بشه. ان شاء الله همه ی اینها با معرفت قسمتت بشه.

اصلاً بذار راحتت کنم!

ان شاء الله خداوند متعال با لطف و کرمش ، تسکین همه ی دردها یعنی زیارت گل نرگس(س) ، مهدی زهراء(س) ، حضرت بقیة الله الاعظم(عجّل الله تعالی فرجه و سلام الله علیه) و همرکابیشون رو قسمتت کنه.

دعامون کن مومن.


*امیدوار عزیز و گرانقدر ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
جاهای خوب خوب یادتم مومن خدا. ان شاء الله شما هم یادتون نره.
ان شاء الله که در روز محشر همنشین قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) باشی.

*مریم بزرگوار از شهر دل آرام گیرد به یاد خدا ، سلام و عرض ادب و خیرمقدم.
می دونیم که ننوشتن تون نشانه ی بی معرفتی تون و ترک حرف دل نیست.بسیار خوشحالیم از اینکه پیامی از شما دیدیم و خوندیم و خوشحالتر ، از اینکه این پیام توام بود با ختمی دیگر از آیات نور.البته غمی هم در پیامتون نهفته بود که دلگیرم
61387
نام: دلشکسته
شهر: صبر
تاریخ: 12/9/2008 11:06:08 AM
کاربر مهمان
  ادامه مطلبم:

منو دعا کنید شاید خدا به دل شکسته ی من هم نگاهی کنه
انشالله که خدا همگیتونو تو این روزا دست خالی برنگردونه.
یاحق
61386
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/9/2008 10:40:00 AM
کاربر مهمان
  عيد برشمامباركا،،هر روز براي شما عيد باشه باذكر صلواتي بر احمد مختار ص
61385
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/9/2008 10:14:49 AM
کاربر مهمان
  بسم الله الرحمن الرحیم
به نام آرام دلها

********سلام به همگی – عیدتون مبارک ********

ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم:
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه گرامی
جز نهم:
جز دهم:
جز یازدهم:
جز دوازدهم:
جز سیزدهم:
جز چهاردهم:
جز پانزدهم:
جز شانزدهم:
جز هفدهم:
جز هجدهم:
جز نوزدهم:
جز بیستم:
جز بیست و یکم:
جز بیست و دوم:
جز بیست و سوم:
جز بیست و چهارم:
جز بیست و پنجم:
جز بیست و ششم:
جز بیست و هفتم:
جز بیست و هشتم:
جز بیست و نهم: مریم.انتظار بهار و باران
جز سی ام:مریم خانم

در پناه نگاه مهربان خداوند
***
ایمان عزیز با عرض شرمندگی جزء سی رو خود مریم خانم می خونند. اگه جزء ثبتی مدنظرتون نیست بفرمایید براتون جابجا کنم.
61384
نام: بهزاد
شهر: اردبیل
تاریخ: 12/9/2008 8:45:07 AM
کاربر مهمان
  خسته شدم از بی پولی.
خسته شدم از دروغ
61383
نام: ستاره.
شهر: هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ: 12/9/2008 6:45:04 AM
کاربر مهمان
  سلام
امیدوار گرامی لطفا یه ختم سوره مبارکه حج برای من ثبت کنید ضمنا توضیح دهید چند بار و کی باید خوانده شود؟
***********************************************
مریم خانم لطفا جز چهارده هم به نام من ثبت کنید ممنون میشم توضیح دهید که: باید هر روز قسمتی از ان را بخوانیم یا اینکه فقط کافی است که از عید قربان تا غدیر خوانده شود و در هر روز در این ایام باشد اشکال ندارد
------------------------------------------------یه سوال هم از مدیر محترم حرف دل داشتم
چرا وقتی مطلبی را مینویسیم و ثبت میشود اگر بعد از مطلب خواستیم مطلب دیگری را ارسال کنیم سیستم اجازه نمیدهد و میگوید که باید بعدا اقدام کنید
و اگر فزولی نباشد میخواستم ببینم مدیر محترم حرف دل چه کسی هستند و ایا با نام خواستی ما را با مطالبشان در حرف دل همراهی میکنند؟
<<ابتدا <قبلی 6145 6144 6143 6142 6141 6140 6139 6138 6137 6136 6135 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved