اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61372 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/8/2008 7:29:49 PM
کاربر مهمان
|
ايمان ازشهر توكل بخدا،زير سايه صاحب الزمان خوب وسرحال باشي ،صلواتي بفرست
|
|
| 61371 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/8/2008 7:09:14 PM
کاربر مهمان
|
.:: لبّیک اللهمّ لبّیک ::.
نگاهی به دعای امام حسین علیه السلام ، در روزعرفه :
*ستایش حق تعالی :
ستایش سزاوار خداوندی است که کس نتواند از فرمان قضایش سرپیچد و مانعی نیست که وی را از اعطای عطایا، باز دارد. و صنعت هیچ صنعتگری به پای صنعت او نرسد. بخشنده بیدریغ است. اوست که بدایع خلقت را به سرشت و صنایع گوناگون وجود را با حکمت خویش استوار ساخت... .
*تجدید عهد و میثاق با خدا :
پروردگارا به سوی تو روی آورم. و به ربوبیت تو گواهی دهم. و اعتراف کنم که تو تربیت کننده و پرورنده منی. و بازگشتم به سوی توست. مرا با نعمت آغاز فرمودی قبل از این که چیز قابل ذکری باشم... .
*خود شناسی :
و قبل از هدایت مرا با صنع زیبایت مورد رأفت و نعمتهای بیکرانت قرار دادی. آفرینشم را از قطره آبی روان پدید آوردی. و در تاریکیهای سهگانه جنینی سکونتم دادی: میان خون و گوشت و پوست. و مرا شاهد آفرینش خویش نگرداندی و هیچیک از امورم را به خودم وانگذاشتی... .
*راز آفرینش انسان :
ولی مرا برای هدفی عالی یعنی هدایت (و رسیدن به کمال) موجودی کامل و سالم به دنیا آوردی. و در آن هنگام که کودکی خردسال در گهواره بودم، از حوادث حفظ کردی. و مرا از شیر شیرین و گوارا تغذیه نمودی. و دلهای پرستاران را به جانب من معطوف داشتی. و با محبت مادران به من گرمی و فروغ بخشیدی... .
*تربیت انسان در دانشگاه الهی :
تا این که با گوهر سخن، مرا ناطق و گویا ساختی. و نعمتهای بیکرانت را بر من تمام کردی. و سال به سال بر رشد و تربیت من افزودی. تا این که فطرت و سرنوشتم، به کمال انسانی رسید. و از نظر توان اعتدال یافت. حجتت را بر من تمام کردی که معرفت و شناختت را به من الهام فرمودی... .
*یاد آوری نعمتهای خداوند :
آری این لطف تو بود که از خاک پاک عنصر مرا بیافریدی. و راضی نشدی ای خدایم که نعمتی را از من دریغ داری. بلکه مرا از انواع وسائل زندگی برخوردار ساختی. با اقدام عظیم و مرحمت بیکرانت بر من . و با احسان عمیم خود نسبت به من، تا این که همه نعماتت را درباره من تکمیل فرمودی... .
*شهادت به بیکرانی نعمتهای الهی :
الهی! من به حقیقت ایمانم، گواهی دهم. و نیز به تصمیمات متیقن خود و به توحید صریح و خالصم و به باطن نادیدنی نهادم. و پیوستهای جریان نور دیدهام. و خطوط ترسیم شده بر صفحه پیشانیام، و روزنههای تنفسیام، و نرمههای تیغه بینیام. و آوازگیرهای پرده گوشم و آنچه در درون لبهای من پنهان است...
*یاد آوری ناتوانی بشر از بجا آوردن شکر الهی :
گواهی میدهم ای پروردگار که اگر در طول قرون و اعصار زنده بمانم و بکوشم تا شکر یکی از نعمات تو بجا آورم، نتوانم مگر باز هم توفیق تو رفیقم شود، که آن خود مزید نعمت و مستوجب شکر دیگر، و ستایش جدید و ریشهدار باشد... .
*آموزش نحوه ی ستایش خدای یگانه :
بنابر این من با تمام جدّ و جهد و توش و توانم تا آنجا که وسعم میرسد با ایمان و یقین قلبی گواهی میدهم. و اظهار میدارم:
حمد و ستایش خدایی را که فرزندی ندارد تا میراث برش باشد. و در فرمانروایی نه شریکی دارد تا با وی در آفرینش بر ضدیت برخیزد و نه دستیاری دارد تا در ساختن جهان به وی کمک دهد...
*خواستههای یک انسان متعالی :
خداوندا ! چنان کن که از تو بی
|
|
| 61370 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/8/2008 6:44:28 PM
کاربر مهمان
|
باسلام لطفااسم مراهم درختم سوره مبارکه حج بنویسید.زمان خواندن آن ازروزعیدقربان است تاعیدغدیر؟باتشکر
اللهم وفقنالماتحب وترضی
|
|
| 61369 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/8/2008 6:34:30 PM
کاربر مهمان
|
خدایا
تو از درون و بیرون هر بنده ای آگاه تری
پس
به حق زمزمه های قشنگ حسین )علیه السلام ( در این روز ...
|
|
| 61368 |
نام:
سید محمد
شهر:
امید به بهشت
تاریخ:
12/8/2008 6:20:15 PM
کاربر مهمان
|
اگه میشه یه حج برا من تازه واردم ثبت کنید
|
|
| 61367 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/8/2008 6:12:44 PM
کاربر مهمان
|
سلام!
عزيزگرامي قربان تاغديرلطفايك جزءهم بنام من حقيرثبت بفرمائيد.ممنونم التماس دعا.
|
|
| 61366 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/8/2008 5:26:02 PM
کاربر مهمان
|
باسلام به بچه های باصفای حرف دل وآرزوی قبولی عبادات شماعزیزان
عیدقربان برشمامبارک
|
|
| 61365 |
نام:
عبد کوی عشق(عبدالزهرا)
شهر:
غریبستان...
تاریخ:
12/8/2008 4:43:11 PM
کاربر مهمان
|
یا الله
سلام بر حسین و یارانش
سلام بر شما اهل دلی
روز عرفه و عید بزرگ قربان بر شما فرخنده و مبارک باد
مریم عزیز تشکر می کنم بابت اینهمه لطفی که به بنده مبذول می دارید
الهی که همیشه شاد باشید
ارادتمند بقیه دوستان اهل دل هم هستیم
التماس دعا
یا الله
|
|
| 61364 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/8/2008 3:33:31 PM
کاربر مهمان
|
سلاااااااااااام!
ازاول تاآخرمثل هميشه!
ايمان عزيزوگرامي ودوست داشتني منوببخشيدواقعاازته دل منظورم اين نبودقصدجسارتم خداي نكرده نداشتم ازتونم ممنونم عزييييييييييييييييز.راستش اين روزا خيلي كم آوردم ازخودم وزندگيم خسته ام اگه بخاطر خداوامام زمانم(عج)نبودشايد...نميدونم خسته ام تايه چيزي ميشه احساس ميكنم كه...ولش كنيم بازم ازتون عذرميخوام برام خيلي دعاكنيدامروزوفرداكه يكي ازاعيادبزرگ وگرانقدرماست رابهتون تبريك وتهنيت ميگويم التماس دعا.
اميدوارگرامي ازلطف شماهم ممنونم كه اسم اين بنده ي حقيرخدارادرختم سوره ي مباركه ي حج نوشتيد.فقط اگه وقت وساعت مشخصي هم داردلطف ميكنيدبهم بفرماييد. عيدتون مبارك التماس دعا.
{پيامبراكرم(ص):درروزعرفه بازباني كه گناه نكرديددعاكنيد.
سئوال شد:ماكه زبانمان آلوده است.
حضرت فرمودند:هيچ كس بازبان ديگري گناه نكرده پس يكديگررادعاكنيد.}
*التــــــماس دعاخيلي زيادشديدا*
****روزعرفه وعيدسعيدقربان(پيش پيش)جشن تقرب عاشقان حق مباركباد****
|
|
| 61363 |
نام:
نجمه
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/8/2008 3:16:12 PM
کاربر مهمان
|
سلام. امروز روز عرفه است. خيلي دلم گرفته. قصد داشتم برم حرم امام رضا اما به دليل مشكل كاري نشد. خيلي سخته نزديك حرم امام رضا باشي اما نتونه بري. اونم روز عرفه و دعاي عرفه با صداي شيخ حسين انصاريان. با راديويي كه تو محل كارم دارم، دعا رو گوش ميكنم. از خدا مي خوام به حق امروز كه هيچ گدايي دست خالي برنگردونه و حاجت همه رو بده و همه رو به حق امام حسين عليه السلام بيامرزه. مخصوصاً من كه جز روسياهي و گناه چيزي ندارم.
|
|