شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61352
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/8/2008 12:55:29 PM
کاربر مهمان
 
.:: یا قاضی الحاجات ::.


* * * عید قربان ، عید وارستگی انسان و بریدن از هر چه جز خداست ، مبارک باد. * * *


این شعر زیبا رو منتظر بزرگوار از ناکجاآباد در بیست و هشتم مهرماه سال هشتاد و پنج در صفحه ی نورانی حرف دل ثبت فرمودند که ضمن دعا برای سلامتی و عاقبت به خیری ایشون مجدّداً ثبت می نمایم:


بر سر خان بلا ایّوب و شاه کربلا

هر دو مهمان اند و اما این کجا و آن کجا


اصغر اندر گاهواره ، یونس اندر بطن حور

هر دو عطشان اند و اما این کجا و آن کجا


پور ابراهیم ، اسماعیل و اکبر کربلا

هر دو قربان اند و اما این کجا و آن کجا


ماه گردون در فلک ماه بنی هاشم به خاک

هر دو تابان اند و اما این کجا و آن کجا


مریم از هجر مسیح و زینب از داغ حسین

هر دو گریان اند و اما این کجا و آن کجا


یوسف اندر قعر چاه و شاه دین در قتلگه

هر دو عریان اند و اما این کجا و آن کجا



*التماس دعا


اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــکَ الفَرَج.

اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.


61351
نام: تنها
شهر: دریا
تاریخ: 12/8/2008 12:53:11 PM
کاربر مهمان
  امروز روز عرفه،اميدوارم كه هر جا هستيد به عنوان خواهر كوچكتر اگر دعاي عرفه رو خوانديد مارو هم دعاكنيد اميدوارم همه اونايي كه واقعا قلبشون براي تك معبودخودش مي زنه خداتيك تيك قلبشو تا در خونه خودش ادامه بده واگر هم خواست اون تيك تاك رو بگيره اونجا بگير واقعا فكر مي كنم بهترين جا همون جاست موافقيد
61350
نام: پریسان
شهر: تهران
تاریخ: 12/8/2008 12:46:08 PM
کاربر مهمان
  خدایا خیلی وقتا خیلی دلم میگیره
کمکم کن یادم نره تو کنارمی تا دلم کمتر بگیره
خدا تو میدونی یه ادم وقتی از همه چیز خسته میشه یعنی چی؟
من خسته ام
دلم میخواد برم پیش امام رضام
61349
نام: معصومه
شهر: تبریز
تاریخ: 12/8/2008 12:35:42 PM
کاربر مهمان
  سلام عید قربان برهمه شما مبارک باد
61348
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/8/2008 12:31:12 PM
کاربر مهمان
 
.:: یا قاضی الحاجات ::.


*فرازی از دعاى حضرت امام حسين (عليه السّلام) در روز عرفه:

اَلحَمدُ لِلّهِ الَّذى لَيسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌ وَلا كَصُنعِهِ

ستايش خاص خدايى است كه نيست براى قضا و حكمش جلوگيرى و نه براى عطا و بخششش مانعى و نه مانند ساخته اش

صُنعُ صانِعٍ وَهُوَ الجَوادُ الواسِعُ فَطَرَ اَجناسَ البَدائِعِ واَتقَنَ

ساخته هيچ سازنده اى و او است بخشنده وسعت ده كه آفريد انواع گوناگون پديده ها را و

بِحِكمَتِهِ الصَّنائِعَ لا تَخفى عَلَيهِ الطَّلايِعُ وَلا تَضيعُ عِندَهُ الوَدائِعُ

به حكمت خويش محكم ساخت مصنوعات را طلايه ها(ى عالم وجود) بر او مخفى نيست و امانتها در نزد او ضايع نشود

جازى كُلِّ صانِعٍ وَرائِشُ كُلِّ قانعٍ وَراحِمُ كُلِّ ضارِعٍ وَمُنزِلُ

پاداش دهنده عمل هر سازنده و سامان دهنده زندگى هر قناعت پيشه و مهربان نسبت به هر نالان ، فروفرستنده

المَنافِعِ وَالكِتابِ الجامِعِ بِالنُّورِ السّاطِعِ وَ هُوَ لِلدَّعَواتِ سامِعٌ

هر سود و بهره و آن كتاب جامع كه فرستادش بوسيله نور آن نور درخشان و او است كه دعاها را شنواست

وَلِلكُرُباتِ دافِعٌ وَلِلدَّرَجاتِ رافِعٌ وَلِلجَبابِرَةِ قامِعٌ فَلا اِلهَ غَيرُهُ و...

و گرفتاريها را برطرف كند و درجات را بالا برد و گردنكشان را ريشه كن سازد پس معبودى جز او نيست و...



آن حجّ نا تمام كه بر عمره شد بَدَل

اتمام آن بدشت بلا ميكند حسين


آنجا وقوف در عرفات ار نكرده است

فرياد معرفت همه جا ميكند حسين


آنجا اگر كه فرصت قربانيش نبود

اينجا هر آنچه هست فدا ميكند حسين


آنجا كه سعى بين صفا در دويدن است

اينجا به قتلگاه صفا ميكند حسين


آنجا حنا حرام بود بهر حاجيان

اينجا ز خون خويش حنا ميكند حسين


وقتى به خيمه گاه رود از پى وداع

اينجا دوباره حجّ نساء ميكند حسين


ضمن تشکر از *گل نرگس * عزیز و ارجمند که این شعر رو در وبلاگ شهدای گمنام ثبت فرمودند با اجازه ی ایشون اینجا هم آوردم. ان شاء الله که من رو از دعای خیرت فراموش نمی فرمایی عزیز دل برادر.

*یه خواهش که نه ، یه التماس:

از تک تک عزیزان حرف دلی التماس دعا دارم.

بنده هم قول می دم وقتی قاطی خوبان در صنف لباسفروشان تهران شدم ، حتما تک تک دعاتون کنم.


اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــکَ الفَرَج.


اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم


61347
نام: نیاز
شهر: تبریز
تاریخ: 12/8/2008 12:23:55 PM
کاربر مهمان
  سلام دوستان عزیز- دلم خیلی گرفته، تو رو خدا منم تو دعاهاتون از یاد نبرید مخصوصا اونائیکه روزه هم هستند.خیلی محتاج دعاهاتون هستم.خدا همه رو حاجت روا کنه انشاالله . التماس دعا
61346
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/8/2008 12:18:10 PM
کاربر مهمان
  سلام
سلام بر سید
سلام بر اهالی باصفای اهل (جدیدها و قدیمها) فرقی نمیکنه
امروز روز عرفه است نمیدانید چه حالی دارم امروز بچه های اهل دل پنج سال پیش در یه همچین روز من کربلابودم درست بین الحرمین و دعای عرفه را اونجا خوندم آقای حاج محمدرضا طاهری هم مداح بودند یادش بخیر نمی دانم احساس منو درک میکنید حاضرم تمام دارای ام روبدهم یه بار دیگه این توفیق رو داشته باشم آرزو میکنم همه اهالی دل یه روزی همه باهم کنار ارباب مون با هم در بین الحرمین دعای عرفه رو بخونیم راستی دیروز حرم حضرت معصومه بودم به یاد همهمتون نماز زیارت روخوندم وبرای همه تون دعا کردم انشاالله که قبول واقع بشودبرای این حقیر دعا کنید
زارو گریان حسینم چه بود بهتر از این

سخت حیران حسینم چه بود بهتر از این

من نه خود می روم این ره که کسی می بردم

خار دامان حسینم چه بود بهتر از این

قبلتین دل من زینب و عباس شدند

من مسلمان حسینم چه بود بهتر از این

نوكران را همه با نام پدر بشناسد
مست عرفان حسینم چه بود بهتر از اين
راستی یک ختم سوره حج ویک ختم قران عید تاعید رابرای این حقیر ثبت بفرمایید
اللهم رزقنازیارت الحسین
تابعد...


61345
نام: سعيدسناتور
شهر: زاهدان
تاریخ: 12/8/2008 12:13:29 PM
کاربر مهمان
  سلام
عیدسعیدقربان برتمامی عاشقان مبارک
با تشکر
از دوستانی که به من ایمل زده اندمن ایران نبودم اگردردادن جواب دیرشده منوببخشند

التماس دعا
61344
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/8/2008 12:05:54 PM
کاربر مهمان
  مریم خانم دل آرام سکوتتان نشان از حضوری خاموش دارد. انشالله در راه خدا همیشه با آرامش قلبی به اهداف والا و شرعیتون برسید. ای کاش با حضور مداومتون در قلعه یاران را خوشحال مینمودید و مانند گذشته از مطالب و ذکرهای روزانه اتون استفاده میکردیم .
عاقبت به خیر باشید انشالله.

عرفه ایها دعایمان کنید.

یا علی و یا فاطمه
61343
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/8/2008 11:48:55 AM
کاربر مهمان
  روزعرفه روزی است که مختص به دعاست.بنابراین لازم است باتمام توان ،خودرابرای این روزبزرگ آماده نموده ومهمترین کاردراین جهت بدست آوردن شرایط استجابت دعاست .
فرازهایی ازدعای شریف عرفه:
الهی أنت الذی ایدت،تویی که تأییدتوانایی دادی.أنت الذی نصرت،تویی که یاری فرمودی. أنت الذی شفیت،تویی که بیماران شفادادی
أنت الذی عافیت،تویی که عافیت بخشیدی. أنت الذی هدیت،تویی که هدایت کردی. أنت الذی عصمت،تویی که خوبان راعصمت ازگناه کرامت کردی.
آنت الذی سترت،تویی که گناهان رامستورساختی .أنت الذی ........................................................
اما من:أناالذی اسات،من آن بنده ام که بدکردم . أناالذی اخطات،من همانم که خطاکردم. أناالذی اعتمدت،من همانم که به خوداعتمادکردم.
أناالذی اخلفت من همانم که مخالفت نمودم.
لااله الاأنت سبحانک إنی کنت من المستغفرین، هیچ خدایی جزتونیست پاک ومنزهی تو،ومن ازدرگاه لطفت مغفرت وآمرزش می خواهم.
اللهم إنک تجیب المضطر،ای خداالبته تودعای بندگان مضطروپریشان رااجابت می کنی.
التماس دعا
<<ابتدا <قبلی 6141 6140 6139 6138 6137 6136 6135 6134 6133 6132 6131 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved