اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61332 |
نام:
اميدوار
شهر:
ايران
تاریخ:
12/8/2008 9:40:25 AM
کاربر مهمان
|
باسلام وعرض تبريك به مناسبت فرارسيدن عيدسعيدقربان به همه بزرگواران حرف دل.
*****************************************
باارزوي قبولي طاعات وعبادات همه شمابزرگواران دراين ايام متبرك والتماس دعادرروزعرفه ازهمه شمادريادلان .
.......................................
*به حول وقوه الهي شروع ختم دسته جمعي سوره مباركه*حج*تقديم به استان مقدس 14معصوم(عليهم السلام)به نيت*تشرف هرچه زودتر همه ارزومندان زيارت بيت الله الحرام به مكه معظمه ومدينه منوره*
..........................................
ختم 1سوره مباركه*حج:اميدواربه نيت همه دوستان قديم وجديدحرف دل
ختم2:اقاشهاب بزرگوار
ختم3الي 22:دوستان محترم اقاشهاب بزرگوارازدارالقران الكريم شهيدكارگرساماني
ختم23:انسيه محترم ازشهرتنهايي و..
ختم24:.......
*كليه دوستان محترم مي تواننداسامي شريف خودرابراي ثبت اعلام بفرمايند.
*باارزوي حجي بامعرفت وسرشارازمعنويت وهمراه باعنايات خاصه الهي براي همه ارزومندان.
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61331 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/8/2008 9:26:28 AM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
***
چه فرقی میکنه ی محترم راستش امیدوار بودم که مطلبی بنویسند ...
گل نرگس محترم مطلبتون درباره ی گل نرگس زیبا بود .
***
یا علی
|
|
| 61330 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/8/2008 9:11:52 AM
کاربر مهمان
|
سلام بر آقا سید مرتضی بزرگوار سید عزیز حرف دل
سلام بر دوستان و همراهان حرف دل
سلام بر روز عرفه و روز نیایش
سلام بر چه فرقی می کنه بزرگوار ممنون از لطف شما در حق من حقیر امیدوارم که حوائج قلبی همه دوستان هرچه زودتر برآورده و ختم به خیر گردد.
سلام بر سبکبار گرامی با اون صلواتهای شیرین و بجاشون تو این روزهای عزیز واسه من حقیر دعا کنید
سلام بر آقاشهاب گرانقدر که قلبش مانند آئینه پاک و زلالت واسم از اون دعاهای با خلوصت بکن خیلی نیاز دارم . التماس دعا امیدوارم سال دیگر در این روز مکه باشی
سلام بر خروش بزرگوار آقا التماس دعادارم خیلی زیاد یه شمعی تو اون سقاخونه باصفاتواسم روشن کن
سلام بر بنده ی خدا بروجرد دختر خوبم جریان آمدن مهران رو دوبار خوندم هرچند من با کم و کیف زندگی تو بیش از دیگر دوستان آشنا هستم ولی اگر از من دلخور نشی میگم درسته که پیش خودت فکر میکنی همه چیز تموم شده و خودت را قانع کردی که فراموش کنی ولی دخترم میدونی هیچ کس جای پدر مهدیار رو واسش نمی تونه بگیره ببین می تونی یکبار دیگه این فرصت رو به مهدیار و مهران بدی تو که همیشه از خودت گذشتی این یکبار را هم امتحان کن البته اگر می تونی و راه داره ولی اگر به اون درجه از تنفر و انزجار رسیدی که نمی تونی تحمل کنی که هیچ امتحان هم نکن حتی برای یک لحظه چون ضربه اون موقع خیلی شدیدتر می تونه باشه . با من در تماس باش دختر خوبم
دختر خوبم فائزه از همین دور وبرا سلام و عرض ادب ممنون از اینکه به ما و همراهان حرف دل پیوستی دختر گلم این ختمها راه خاصی نداره در ابتدای هر ختم توضیح داده میشه که چند بار خونده شود و هر ختم چی است و جند بار است اکنون که ختم صلوات حضرت فاطمه داشتیم که به پایان رسید ولی ختمهای دیگر را اگر مدنظر داری و به پایان نرسیده می توانی بفرمائی هر کدام از دوستان که عهده دار ثبت هستن برای شما هم ثبت کنن و شما ادا فرمائید. التماس دعا
انسیه عزیزم از شهر انتظار و امید سلام وعرض ادب دخترم شما هیچ گاه فراموش نخواهید شد نه شما و نه هیچ کدام از دوستان منتهی بعضی اوقات ذهن من حقیر بیش از اندازه پیر میشه و نمی کشه .
التماس دعا
یاعلی
|
|
| 61329 |
نام:
زهرا
شهر:
دهدشت
تاریخ:
12/8/2008 9:07:49 AM
کاربر مهمان
|
مهدی جان:
توکه یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
حیف باشدکه توباشی ومراغم ببرد
|
|
| 61328 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/8/2008 8:52:40 AM
کاربر مهمان
|
يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :
اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامياش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.
نويسندة صحيفة مهديه ميگويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشتهاند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحبالامر(ع) صادر شده است.
بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )
ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار : بنده ی خدا ارجمند ازبروجرد
ختم بیست و پنج : نیلوفرانه گرامی از کویر
ختم بیست و شش : معصومه گرانقدر از تبریز
ختم بیست و هفت : سید مهدی بزرگوار
ختم بیست وهشت : صمن ناز خانم
ختم بیست و نه : نیاز گرامی از تبریز
ختم سی : مریم گرامی از انتظار بهارو بارون
ختم سی و یک : مرحوم دائی علی مریم گرامی (خداوندبا مولا علی محشورشان گرداند)
ختم سی و دو : انسیه گرانقدر از انتظار و امید (دوست خوبم سلام و عرض ادب شماهیچگاه فراموش نمیشی منتهی ذهن من گاهی کار نمیکنه اسم تک تک دوستان را بنویسم )
ختم سی و سه : بیتا خانم گرامی
ختم سی و چهار : محمد آقای ارجمند
حتم سی و پنج : چه فرقی می کنه بزرگوار به نیت گشایش کار ایمان ( ممنون از بزرگواریتون)
ختم سی وشش : چه فرقی می کنه بزرگوار به نیت گشایش کار بنده ی خدا گرامی از بروجرد
ختم سی و هفت : چه فرقی می کنه بزرگوار به نیت سلامتی و رفع حاجت همه حرف دلیها چه قدیمی و چه جدید
ختم سی و هشت : منتظر ارجمند از بین الحرمین
ختم سی و نه : سارای منتظر گرامی از مشهد
ختم چهل : سارای منتظر گرامی از مشهد به نیت رفع گرفتاری ها و برآورده شدن حوائج دوستان خصوصا
|
|
| 61327 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/8/2008 7:50:03 AM
کاربر مهمان
|
سلام
دعامون کنید...
|
|
| 61326 |
نام:
مریم
شهر:
تهران
تاریخ:
12/8/2008 2:15:39 AM
کاربر مهمان
|
چه قدر دلم گرفته ای خدا نمی دونم دعای عرفه رو چی کار کنم اگه تو خونه بخونم عذاب وجدان میگیرم که چرا نرفتم خونه ی خدا خجالت میکشم برم مسجد پارسال این موقع تو مسجد کمک میکردم افطاری میدادم حالا چی انقدر شرمندم که خدا میدونه ای کاش میشد فردا هم به بنده های خدا افطاری بدم ای خدا یعنی این لیاقتو دارم بنظرم افطار دادن به بنده های خدا صوابش شاید بیشتر از دعا خوندن هم باشه از خودم حرصم میگیره خیلی توی عبادت کردن تنبلی میکنم خیلی حتی نماز قضای یه روز رو هم عقب میندازم حتی یه نماز شب هم نمیخونم نمیدونم چی کار کنم خیلی دوست دارم دوباره برم مسجد ای کاش بشه
|
|
| 61325 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/8/2008 2:12:01 AM
کاربر مهمان
|
سلام بچه های باصفای حرف دل
خداروشکرتوفیقی بهم دادوشب عرفه دربارگاه آقاسیدالکریم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره)درمراسم باشکوه مسلمیه شرکت کردم.موقع خواندن روضه وقتی که اشک ازدیدگانم جاری بود روبروی گنبدآقادرحق همه شمابچه های خوب حرف دل دعاکردم .مخصوصاشهاب بزرگوار
امیدوارم این دعاهابه اجابت برسه وهمه مشکلات بچه ها به دستان آقاامام حسین(ع)بازشود.دررأس همه مشکلات موانع ظهورآقاامام زمان(ع)مرتفع شود.
إن شاءالله
|
|
| 61324 |
نام:
الهه
شهر:
مشهد
تاریخ:
12/8/2008 1:39:00 AM
کاربر مهمان
|
خدایایه چیزی می خوام از تو بپرسم مگه تو نمگی که به ماخیلی نزدیکی حتی ازرگ گردنمون نزدیکتر پس چرا من فکرمیکنم که ازمن خیلی دوری مگه تو نمیگی که هرکسی من روصداکنه من جوابش رو می دم پس چرا این قدرصدات میکنم جواب من رونمی دی.
|
|
| 61323 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/8/2008 12:52:52 AM
کاربر مهمان
|
حرف دلی ها سلام حدود نیم ساعت پیش شاه ابدالعظیم بودم جای همه تان خالی بود اکثر هیاتی ها اونجا جمع بودند و سینه زنی میکردند مثل روز عاشورا شده بود همه به اقا عبدالعظیم پناه اورده بودند اخه میدونید که شب و روز عرفه زیارت امام حسین خیلی اجر و ثواب داره و از طرفی زیارت حضرت شاه عبدالعظیم ثواب زیارت امام حسین را دارد ما هم که دیدیم لیاقت نداشتیم عرفه کربلا باشیم قصد کردیم بریم شاه عبدالعظیم که اتحمد لله قسمت شد از همه مهمتر اینکه خیلی از حرف دلی ها تو متن هاشون قید کرده بودند که ای کاش کربلا بودیم من هم احساس مسیولیت کردم و گفتم حالا که اقا مارو طلبیده بهتره برای حرف دلی ها هم نماز زیارتی بخوانم امید وارم قبول واقع شود و سال بعد در چنین شبی کربلا باشیم
اللهم ارزقنی زیارت قبر الحسین (ع)
مارو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
|
|