اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61322 |
نام:
احمد اکرمی
شهر:
همدان
تاریخ:
12/8/2008 12:17:51 AM
کاربر مهمان
|
سلام دوست عزیز من یک تم در مورد حضرت مهدی برای گوشیهای سونی اریکسون ساختم که به اکثر اونها میخوره میخواستم اونو انتشار بدم اما وبلاگی در مورد حضرت مهدی نداشتم اونو برات لینک کردم که اگه زحمتی نیست در وبلاگت اونو درج کنی با این لینک:
http://mail.google.com/mail/?ui=1&view=att&th=11e132fab6acfd17&attid=0.1&disp=safe&realattid=f_ev8hnf3k&zw
ممنون میشم
|
|
| 61321 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/8/2008 12:00:44 AM
کاربر مهمان
|
سلام به همه دوستای جدیدم ، دوستای حرف دلی .
ایمان عزیز من واقعا شرمندم که فکر کردم شما آقا هستید . ممنونم که دعام میکنید . من هم سعی میکن توی نماز هام دعا برای شما و همه ی دستان رو فراموش نکنم . در مورد ختم هاتون برام توضیح ندادید میخوام با شرکت کردن توی بر نامی های شما توکل و نزدیکیم به خدا بیشتر بشه .الان دیگه کم کم دارم احساس میکنم که خدا دوستم داره که من رو با شما هاآشنا کرده . از صبح به خودم میگم فائزه خدا دوستت داره . چرا نمی فهمی که خدا دوستت داره . چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برام دعا کنید تا به درک خیلی چیزا که باید ، برسم. التماس دعا .
|
|
| 61320 |
نام:
الهه
شهر:
زیر آسمان خدا
تاریخ:
12/7/2008 11:03:59 PM
کاربر مهمان
|
گاهی آدم نیاز به یه تلنگر داره، تا یادش بیاد از کجاست و به کجا باید بره.
مهدی جان این بار، روز شهادت امام باقر (ع)، با دیدن صحنه هایی از شلمچه، شهر خون، قطعه ای از بهشت، باید تلنگر می خوردم.
مهدی جان امروز برای هممون که دعا می کنی، من رو هم فراموش نکن.
مهدی جان، ای گل ناز فاطمه، دعا کن مسیرمون رو گم نکنیم. از جاده خاکی دوباره برگردیم و به شایستگی بندگی پروردگار رو بجا بیاریم.
|
|
| 61319 |
نام:
سید محمد حسینی
شهر:
مرودشت
تاریخ:
12/7/2008 10:51:22 PM
کاربر مهمان
|
پیامی از حضرت ولیعصر(عج):
واکثروا الدعاة بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم
جهت تعجیل در امر فرج زیاد دعا کنید که آن خود گشایشی در کارهای شماست.
|
|
| 61318 |
نام:
تنها
شهر:
قربت
تاریخ:
12/7/2008 10:33:06 PM
کاربر مهمان
|
سلام
کسی میتونه پیشنهاد یده که آدم چه جوری میتونه با تنهایی کنار بیاد؟
تنهایی داره منو دیوونه میکنه!
|
|
| 61317 |
نام:
وحید کرمی
شهر:
شیراز
تاریخ:
12/7/2008 10:25:40 PM
کاربر مهمان
|
*غم من *
غمم غم ، مونسم غم ، همدمم غم
قلم غم ، مکتبم غم ، دفترم غم
غمم نگذاشت ، که یک لحظه نشینم
نه یک ساعت ، نه یک لحظه ، نه یک دم
**** روز جدایی ****
|
|
| 61316 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/7/2008 9:37:16 PM
کاربر مهمان
|
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
از نسیم خادم روایت شده که گفت من در روز سوم ولادتش خدمتش مشرف شدم ناگاه عطسه ای زدم آن آفتاب آسمان امامت سر از برج مهد بیرون آورده فرمود یرحک الله ترا بشارت باد که نشانه ی رهائی از مزگ تا سه روز است از احمدابن اسحق موفق منقول است که گفت روزی خدمت امام حسن عسکری(ع) رفتم تا از او سؤال کنم که امام بعد از شما کیست هنوز اظهار نکرده بودم آن حضرت از ضمیرم مطلع شده فرمود ای احمد حقتعالی هرگز زمین را تا قیامت از حجت خالی نخواهد گذاشت و باید در زمین حجتی باشدکه بواسطه ی وجود مبارک اوخیرات و برکات بر اهل زمین نازل شود و آفتها و بلاها از ایشان دفع گردد عرض کردم یا ابن رسول الله خلیفه بعد از شما کیست؟
پس آن حضرت برخاست و به داخل خانه رفته و بیرون آمد و پسری به سن سه ساله را که مثل ماه شب چهارده می درخشید آورد ای احمد چون نزد ما بسیار محترم و عزیز بودی این پسر را بتو نشان دادم و نام او همنام جد خود حضرت محمد مصطفی (ص) است عرض کردم قربان وجود مبارکت گردم علامت امامت او چیست تا بیشتر اطمینان پیدا کنم آن طفل به سخن در آمد و بزبان فصیح فرمود:
منم باقیمانده ی ائمه هدی در زمین و منم انتقام گیرنده از دشمنان خدا و دشمنان ائمه هدی و منم هدایت کننده ی خلق براه راست و راه حق و منم که زمین را بعد از اینکه پر از ظلم و جور شده باشد پر عدل و داد خواهم نمود و در توقیع مبارک خود فرموده:
من از برای اهل زمین وسیله امان از هلاکت می باشم چنانکه ستاره ها از برای اهل آسمان وسیله رهائی از هلاکتند آن حضرت در حالت صباوت از اسرار غریبه ی غیبیه و آثار عجیبیه ی مکنونه و اخبار مخفیه مکر را خبر میداد که بجز خداوند وراسخون در علم کسی آنها را نمیدانست و نیز در همان ایام کودکی مسائل مشکله را حل و آیات غامضه را کشف میفرمود.............
مصلح بشر بقلم حجت الاسلام حاج سید شمس الدین نجفی
التماستون میکنم التماس الماس دعا( با اجازه از محضر نه استاد نه معلم که نور چشمی آقا سید و تاج سر اهالی باغ همیشه سبز)
حاج یونس بیست التماس دعا به شهر ما خوش می آئید
خیر مقدم قدوم مبارکتون رو چشای ما میگذارید به! به!
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|
| 61315 |
نام:
مهدی
شهر:
تهران
تاریخ:
12/7/2008 8:29:08 PM
کاربر مهمان
|
سلام هم من هم روزگار سردیم ومرکمرالسحاب رو خوب تو این دنیاخوب فهمیدم وفقط یک بیت رو که سالهاعلامه طباطبایی با این بیت گریه وحال میکردو به یاد همه شهدا میگم وهمه دوستان رو خصوصا قدیمیها- مثل آقاشهاب وچه فرقی..گل نرگس و..بقیه دوستان سال قبل که مرا به نام (ملا لقطی) میشناختند-رو به یگانه عالم میسپارم
کاروان رفت وتو در خواب وبیابان در پیش
چه روی ره زکه پرسی چه کنی چون باشی؟؟؟
یا علی
|
|
| 61314 |
نام:
چشم براه
شهر:
جاده......
تاریخ:
12/7/2008 8:24:21 PM
کاربر مهمان
|
سلام من همیشه به حرف دل سرمیزنم و حرف دلارو میخونم منم میخحوام به جمع چشم انتظارای آقا امام زمان اضافه شم امیدوارم مهمون نواز باشید و من حقیرو تو جمعتون راه بدید
|
|
| 61313 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/7/2008 8:21:36 PM
کاربر مهمان
|
کاش عرفه کربلا بودم
حرف دلی ها تورو به اون دل های مهربونتون ما رو هم در دعای عرفه دعا کنید و در راس دعا ها دعا برای فرج مولایمان بقیه الله
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|