شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61302
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/7/2008 5:01:25 PM
کاربر مهمان
  يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار : بنده ی خدا ارجمند ازبروجرد
ختم بیست و پنج : نیلوفرانه گرامی از کویر
ختم بیست و شش : معصومه گرانقدر از تبریز
ختم بیست و هفت : سید مهدی بزرگوار
ختم بیست وهشت : صمن ناز خانم
ختم بیست و نه : نیاز گرامی از تبریز
ختم سی : مریم گرامی از انتظار بهارو بارون
ختم سی و یک : مرحوم دائی علی مریم گرامی (خداوندبا مولا علی محشورشان گرداند)
ختم سی و دو : انسیه گرانقدر از انتظار و امید (دوست خوبم سلام و عرض ادب شماهیچگاه فراموش نمیشی منتهی ذهن من گاهی کار نمیکنه اسم تک تک دوستان را بنویسم )
ختم سی و سه : بیتا خانم گرامی
ختم سی و چهار : محمد آقای ارجمند
حتم سی و پنج : چه فرقی می کنه بزرگوار به نیت گشایش کار ایمان ( ممنوناز بزرگواریتون)
ختم سی وشش : چه فرقی می کنه بزرگوار به نیت گشایش کار بنده ی خدا گرامی از بروجرد
ختم سی و هفت : چه فرقی می کنه بزرگوار به نیت سلامتی و رفع حاجت همه حرف دلیها چه قدیمی و چه جدید
ختم سی و هشت : منتظر ارجمند از بین الحرمین
ختم سی و نه :
ختم چهل :
التماس دعا
یاعلی
61301
نام: محمدرضا احمدی
شهر: تبریز
تاریخ: 12/7/2008 4:45:19 PM
کاربر مهمان
  بسم الله ارحمن الرحيم

مادرره عشق نقض پيمان نكنيم
چون جان طلبد دريغ از جان نكنيم
دنيا اگر از يزيديان لبريز گردد
ماپشت به سالار شهيدان نكنيم

61300
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/7/2008 4:41:59 PM
کاربر مهمان
  باسلام وعرض ادب خدمت شماشهاب عزیز
ازلطف بسیارشماممنونم.خداراشکر
دراین شبهای مبارک ازمادرسادات می خواهم که درعزای فرزندش امام حسین(ع)به شماشهاب عزیزسوزدل واشک چشم بامعرفت
عنایت بفرمایدتاازمحرم بهره کافی ببریدوعاقبت به خیرشوید.
التماس دعا
61299
نام: گل نرگس
شهر: ایران سرای من است
تاریخ: 12/7/2008 4:36:05 PM
کاربر مهمان
  آهاي آقا...
آهاي خانوم...
يه شاخه گل ازم بخر...
از همه نوع، از همه رنگ، هرچي دلت ميخواد ببر... اين يكي ياسه بخدا... به رنگ و روش نگاه نكن...
تمومه ياسا سفيدن...
اين يكي رنگ نيلوفر... اين گل سرخ نازنين... يه معركست بيا ببين... شكفتنش دوباره بود...
ماه رمضون، تو اون سحر... اصلا بيا اينو ببين... شقايقه، نفهميدي؟... شرمندتم سر نداره... يه شاهگله بدون سر...
يه شاخه لاله هم دارم... ببين چه ناز و خوشگله... دو برگش افتاده زمين... به ضرب داس و با تبر...
يه غنچه محمدي دارم برات، دل ميبره... شكوفه بود كه چيدنش... گلچينا با تير سه سر...
دسته گلاي ناز من زينت و تاج عالمن... بهاش يه قلب لرزونه... يه عاشقي، يه چشم تر...
حالا اگه پسنديدي... هر كدومو خواستي ببر... تـو رو خـدا فـقط بگـو.....
از گل نـرگـس چــه خبــر؟
61298
نام: منتظر
شهر: بین الحرمین
تاریخ: 12/7/2008 4:20:58 PM
کاربر مهمان
  با عرض سلام
ایمان، لطفا یک ختم به نام من ثبت کن
61297
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/7/2008 4:06:01 PM
کاربر مهمان
 


گفتم به دل سلامي از جان به دوست دادن


گفتا خوشـــــا جوابي از لعل اوشنیدن



گفتم گذر زكويش ما را ســـــــعادت آرد


گفتا كرم زايــــشان خواهد به ما رســـــيدن



گفتم ستم فراوان از هر طرف بيــــــامد


گفتا كه درد وغمها بايـد بـــسي كشــــــيدن



گفتم زهجرجانان از درد وغــم خميدم


گفتا عجب صــــــفايي بايد كه آرمـــــيدن



گفتم شود زماني چشمم كنم ســــرايش


گفتا نما دعـــــايي خواهد به او رســــيدن



گفتم كه عـــشق يارم لبريز كرده جــانم


گفتا زنور ايشـــــــان ما را چو آفريـــــدن



گفتم فــــداي نازت نازم به تو عـــزيزم


گفتا برتر زجــــانست نازي زاو خـــــريدن



گفتم به انتظارم من جــان نثــــار يارم


گفتازاو اشـــــــارت ازما به سردويــــــدن



گفتم كه در نهايت شايد كند نگاهـــــي


گفتا خوشست آن دم از اين قفس پريــــدن



گفتم كه روي ماهش يك لحظه گرببينم


گفتا چوخوشگوارست آن لحظه پركــشيدن



گفتم قـــسم به مولا از درگهــــش مرانم


گفتا نشين به راهش رخســار او بديـــــدن



61296
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/7/2008 4:01:34 PM
کاربر مهمان
  بنده خدای گرامی از ایزد تعالی خواستارم در تمام روزهای زندگی همراهتان باشد و دست پر مهرش گشایشگر راهتان .

مریم خانم در انتظاران بله به قول شما عجب روزهای خوبی بود . خواهر گرامیمان مریم خانم دل آرامی بودند که هنوز منتظر حضورشون هستیم و امید به این داریم که ختم عید تا عید رو خودشون به عهده بگیرند.
انشالله که میسر خواهد شد .

ایمان گرامی ثبت بفرمائید :
ختم صلوات خانم حضرت فاطمه : بیتا خانم
ختم صلوات خانم حضرت فاطمه : محمد آقا
ختم صلوات خانم حضرت فاطمه : به نیت گشایش کار ایمان گرامی
ختم صلوات خانم حضرت فاطمه : به نیت گشایش کار بنده خدای گرامی

ختم صلوات خانم حضرت فاطمه : به نیت سلامتی و رفع حاجت همه حرف دلیها چه قدیمی و چه جدید .

انشالله همه حاجت روا و عاقبت به خیر باشند.

یا علی و یا فاطمه
61295
نام: سکینه رایج کفشگیری
شهر: قم
تاریخ: 12/7/2008 3:19:59 PM
کاربر مهمان
  ای کاش نجار در مدینه در نمی ساخت
یااگر می ساخت بهر خانه حیدر نمی ساخت
کاش ای شهر مدینه بی درو دیوار بودی
یاکه ای فدک تو در این دنیا نبودی
61294
نام: گم شده
شهر: تبریز
تاریخ: 12/7/2008 2:47:51 PM
کاربر مهمان
  هوالحق
سلام
خدمت همه دوستان بزرگوارم
فریال بزرگوار
دلشکسته عزیز از شهرمردمان بی وجدان
شهاب گرانقدر
از اینکه یادی از من کردید ممنونم
دلشکسته جان: من جسات نمی کنم روی کسی رو زمین بندازم . من کیم. مگه یه گمشده بیشترم؟
دلم گرفته
سرم گیج میره
جسما و روحا درگیرم
فقط محتاج دعام
دلم براتون تنگه
برا خودمم تنگه
اما افسوس نمی تونم خودم را بیابم
دعا دعا دعا کنید.
61293
نام: رضا
شهر: غریبستان
تاریخ: 12/7/2008 2:46:13 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه به همه اونایی که مثل من تنهان. مثل من تو خودشون تنهان.مطالب سایتتون رو خوندم.چند تا مطب هم دانلود کردم.واقعا دمتون گرم.یه زحمت داشتم برای اونایی که این مطلب رو می خونن.یه زحمت بکشید برام دعا کنید.با مردم بودن اما تنها بودن خیلی سخته.امیدوارم کسی این جوری تنها نمونه.راستی شهادت سفیر حضرت ارباب اباعبدالله (حضرت مسلم ابن عقیل) رو به همه تسلیت می گم. تو شبای محرم یاد من هم باشید.
<<ابتدا <قبلی 6136 6135 6134 6133 6132 6131 6130 6129 6128 6127 6126 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved