شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61282
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/7/2008 12:41:08 PM
کاربر مهمان
  سلام!
ايمان گرامي مراقابل ندانستيدتادوباره اسم من انسيه بنده حقيرخدارابنويسيد؟
بزرگواران اهل دل چيزي تاماه عزيزمحرم نمانده ولي درختم قرآني كه من حقيرخواستم بانام امام زمان(عج)درروزاول محرم باخواندن هرروزيك حزب باهمراهي اهل دليهاشروع كنيم فقط چهل نفرثبت نام كرده انداز
تمامي شمامتشكرم اي كاش حداقل به نصف ميرسيديم تاروزي دوحزب بخوانيم ولي ازقرارمعلوم كسي...ياالله!
زنده ام بانام تو
پژمرده ام بي نام تو
حاضرم پرپرشوم
درمحضرديدارتو {يا اباصالح المهدي(عج)}
اللهم عجل لوليك الفرج
61281
نام: مسافر
شهر: مسافرخانه
تاریخ: 12/7/2008 11:50:48 AM
کاربر مهمان
  حقیقت عرفه معرفت امام

لذا خداوند ابتدا به زائرین امام نگاه میکند

یا صاحب الزمان ظرف مارو بزرگ کن و لبریز از معرفت بگردان برای سلامتی و وجود نازنینش صلوات
61280
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/7/2008 11:48:49 AM
کاربر مهمان
  یا حق
خواهر خوبم ایمان گرامی ممنون از لطف شما و همچنین امیدوارم خداوند رفتگان شما و باقی دوستان حرف دلی را با مولا علی علیه السلام محشور بفرمایند .
***
یادش به خیر پارسال یه ان الله بصیر بالعباد بی ریا داشتیم که تصمیم داشتند از عید قربان تا عید غدیر ختم صلوات بگیرند .
یه مریم دل آرام داشتیم که ختم قرآن برگزار کردند و خلاصه عید تا عیدمون شد یه هفته عید با برکت و باشکوه !
به خاطر عید ما مسلمونا و همچنین عید ما شیعه های علی علیه السلام !

یا علی
61279
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/7/2008 11:38:19 AM
کاربر مهمان
  ادامه خانه تکانی باورها ..........

كليد يا راه حل هر مسئله‌اي اين است كه به شيشه‌هاي عينكي كه به چشم داريم بنگريم؛ شايد هرازگاه لازم باشد كه رنگ آنها را عوض كنيم و در واقع برداشت يا نقش خودمان را تغيير بدهيم تا بتوانيم هر وضعيتي را از ديدگاه تازه‌اي ببينيم و تفسير كنيم . آنچه اهميت دارد خود واقعه نيست بلكه تعبير و تفسير ما از آن است
پس لازمه كه قبل از اينكه كسي متذكر ما بشه خودمان هر از گاهي به خانه تكاني ذهن و الگوهي نگرشي و تصميم گيري مان بپردازيم.
خب منظورم از اين خانه تكاني چيه؟:
تو ادبياتمون بهش ميگن:
چشمها رو بايد شست .جور ديگر بايد ديد.....
تو ادبيات عرفاني مون هم بهش ميگن:
بيا تا گل برافشانيم و مي در ساغر اندازيم......فلك را سقف بشكافيم و طرحي نو در اندازيم
با كلاسها هم بهش ميگن:
"مهندسي مجدد" يا "ري انجينيرينگ":Re-Engineering
بزرگان هم بهش ميگن:
مراقب افكارت باش كه گفتارت ميشود مراقب گفتارت باش كه رفتارت ميشود مراقب رفتارت باش كه عادتت ميشود.مراقب عادتت باش كه شخصيتت ميشود و مراقب شخصيتت باش كه سرنوشتت ميشود..
مذهبي ها هم بهش ميگن:
يك ساعت تفكر بهتر از هفتاد سال عبادت
توي اين خانه تكاني دل و فكرو رفتار چه اتفاقاتي ميافته:
*بعضي هاش رو بايد تميز كرد و غبار زمان رو ازش دور كرد و خيلي محكم تر اوونها رو حفظ كرد بهش بها داد.چه باورهاي قشنگي داشتيم كه به مرور زمان , دود زندگي يكنواخت سياهي بهش نشسته و بايد با چاشني خاطره سر و ساماني بهشون داد و دوباره در رديف اول قفسه باورهامون قرار بديم.
** بعضي از اوون باورها رو كه اتفاقا از بس بهشون عادت كرديم خيلي هم دم دست قرار گرفتند و هميشه مزاحمي براي ديدن باورهاي قشنگمون هستند،بايد براي هميشه فراموش كرد و در زباله دان فراموشي قرار داد.
***اگر خوب به اين باورها دقت كنيم ميبينيم كه بسياري از رفتارهايمان در حقيقت انتقام از باورهايي است كه از آنها بيزار هستيم.ولي از بس در درون نا خود آگاهمان به آنها عادت كرديم وجود آنرا فراموش كرده ايم.
جالب است كه در اين كنكاش متوجه رفتارهايي ميشويم كه به دليل انتقام از كسانيكه در حق ما ظلمي كرده اند و به آنها دسترسي نداريم به طور ناخوداگاه از اطرافيانمان انتقام ميگيريم.!در صورتيكه آنها شايد خيلي هم ما را دوست داشته باشند ولي اين نفرت به قدري در درون ما نفوذ كرده كه علاقه آنها را نه تنها درك نميكنيم بلكه به طريقي سعي در آزردن آنها داريم.
**** مثل اينكه مطلب داره پيچيده ميشه.
****ضمنا اگر خوب دقت داشته باشيم با تفكراتي در درون خود مواجه ميشيم كه اتفاقا خيلي هم به كارمان آمده و در برابر مشكلات زيادي از اونها استفاده كرديم ولي از بس كه هميشه در دسترسمون بوده قدرش رو ندونستيم و فراموشش كرديم و گذاشتيمش كنار. و حالا كه با مشكل مواجه ميشيم يادمون رفته كه چه ابزار خوبي رو كنار گذاشتيم و ميتونستيم ازش استفاده كنيم. حالا كه داريم افكارمون رو زير و رو ميكنيم خوبه كه دوباره اون باورها و ابزارها رو گرد گيري كنيم و ازشون استفاده كنيم.
البته من براي تمام اين حالتها مثالهاي هم در نظر دارم مخصوصا نگفتم كه تصور و برداشت جهت داري از اين مطلب نشه.فقط براي مورد چهارم يه مثال ميارم: مادر بله مادر .از كودكي هر وقت به مشكلي برخورد ميكرديم عادت داشتيم بريم پيش مادر و براش درددل كنيم و تا اوون ازمون دلجويي نميكرد آروم نميشديم.
61278
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/7/2008 11:32:41 AM
کاربر مهمان
  اين خبر ناراحت كننده را ديشب در اخبار سراسري اعلام كردند اين گروه سربازاني بودند كه بوسيله يك مشت اشرار قاچاقچي از خدا بي خبر در مرز ايران و افغانستان به گروگان گرفته بودند و سپس آنها را مظلومانه به شهادت رساندند . روحشان شاد .



كشف پيكرهاي 14 سرباز ناجا


عبد العزيز جمشيد زهي گفت: پيكرهاي شهداي سراوان كه توسط گروهك تروريستي ريگي در منطقه‌اي نامعلوم رها شده بودند، توسط نيروي انتظامي كشف شد.
عبدالعزيز جمشيد زهي نماينده سراوان در گفت و گو با فارس، اعلام كرد: نيروي انتظامي تمام 14 پيكر شهداي سروان را كه همگي از مرزبانان نيروي انتظامي بودند، در منطقه اي نامعلوم پيدا كرده است.
وي در ادامه افزود: مسئولان ذيربط در حال شناسايي پيكرهاي پيدا شده هستند و هنوز مشخص نشده كه اين شهدا چه زماني به شهادت رسيده اند.
در تاريخ 24 خرداد ماه امسال اين عده از مرزبانان نيروي انتظامي توسط گروهك تروريستي جندالله ربوده شده و پس از مدتي به شهادت رسيدند.



61277
نام: نیاز
شهر: تبریز
تاریخ: 12/7/2008 11:31:25 AM
کاربر مهمان
  دل در جوشش ناب عرفه، وضو مي گيرد و در صحراي تفتيده عرفات، جاري مي شود. آن جا كه ايوان هزار نقش خداشناسي است. لب ها ترنم با طراوت دعا به خود گرفته و چشم ها امان خود را از بارش توبه، از دست داده اند. دل، بيقرار روح عرفات، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) شده است. پنجره باران خورده چشم ها از ضريح اجابت، تصوير مي دهد و اين صحراي عرفات است كه با كلمات روحبخش دعاي امام حسين (ع) و اشك عاشقان او بر دامن خود اجابت را نقش مي كند. اشك و زمزمه ما را نيز بپذير، اي خداي عرفه.التماس دعا
61276
نام: فاطر
شهر: كربلا
تاریخ: 12/7/2008 11:20:56 AM
کاربر مهمان
  روزي كه دنيا آمدم شدم آشناي تو
ريخته اند به كام من خاك كربلاي تو

مقدم آقا جواد گلچين را به جمع حرف دلي ها تبريك مي گويم اميدوارم در سايه شش ماهه ابي عبدالله هميشه پاينده و موفق باشيد.

شبهای بلند بی عبادت چه کنم
تن من به گناه کرده عادت چه کنم
یاران همه گویند خدا می بخشد
گیرم که بخشد زخجالت چه کنم

چند روز ديگر مادرم دوباره پيراهن مشكي مرا بيرون خواهد آورد و به ياد كودكي من در كنارم خواهد گذاشت ولي اينبار پدر در كنارم نيست تا بر قامت من ببيند لباس عزاي اربابم را، اينبار سوال من و رقيه (س) يكي است و آن اينكه : يتيم يعني چه ؟
61275
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/7/2008 11:11:36 AM
کاربر مهمان
  ايمان ازشهر توكل بخدا،راه حل ها را خدا به احترام اباصالح مهدي عج جلو رويت قرار بده وموفق باشي صلواتي بر زينب س بفرست ،،،، ازجميع بلاها وشر جن وانس وديدههاي بيمار دور باشيد بر محمد مصطفي ص صلواتي بفرستيد
61274
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/7/2008 11:08:41 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

اگر اه تو از جنس نياز است
در باغ شهادت باز باز است

اللهم الرزقنی شهادت فی سبیلک

دعا در حق یاران را فراموش نفرمائید .

یا علی و یا فاطمه
61273
نام: سمانه
شهر: گرگان
تاریخ: 12/7/2008 11:06:00 AM
کاربر مهمان
  سلام من تازه با اين قسمت از سايت آشنا شدم مي خواستم ببينم اين ختم هاييكه برگزار مي شه چطوري است و كجا بايد ثبت نام كنيم.التماس دعا
<<ابتدا <قبلی 6134 6133 6132 6131 6130 6129 6128 6127 6126 6125 6124 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved