اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61272 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/7/2008 10:50:34 AM
کاربر مهمان
|
.:: یا ذالجلال و الاکرام ::.
*یاس سفید آسمانی و بزرگوار از کوچه ی بنی هاشم ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
شعر زیبایی که ثبت فرمودید با اون حال و هوای عجیبش حسابی هواییم کرد و اون رو در وبلاگ شهدای گمنام ثبت نمودم. کلام شیوا و سلیقه تون در انتخاب اشعار خیلی آشنا و در عین حال آسمانی ست.
ان شاء الله که ماجور باشید و عاقبت به خیر بشید و بوی سیب و زیارت یاس سفید نصیبتون بشه به حق این روزها و شب ها و به حقّ یاس نیلی کوچه ی بنی هاشم.
|
|
| 61271 |
نام:
سهیل
شهر:
ناکجا آباد
تاریخ:
12/7/2008 10:48:46 AM
کاربر مهمان
|
مهدیا کعبه شد از تاب تو بی تاب،بتاب
|
|
| 61270 |
نام:
قاسم میاحی
شهر:
خوزستان _ملاثانی
تاریخ:
12/7/2008 10:45:50 AM
کاربر مهمان
|
آب بی نام تو معنایی ندارد
دل بانام تو صفایی ندارد
کربلا بی نام تو نامی ندارد
ابوالافضل بی تو برادری ندارد
جانم فدایت روحم بایادتو ارام میگیرد
|
|
| 61269 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/7/2008 10:22:26 AM
کاربر مهمان
|
خانه تكاني باورها
چقدر خوبه كه هر از گاهي باورهايمان را يه مروري كنيم. بد نيست ادم چند وقت يه بار ذهنيات و تفكراتش رو خانه تكاني كنه .واضح تر بگم.ما در مورد رفتار و افكارمون بيشتر از اونيكه فكر كنيم بر حسب عادت تصميم ميگيريم و عمل ميكنيم. براي چند لحظه بدون تعصب اين مطلب رو بخونيم. قبول؟!
همانطور كه ميدانيم كليه تصميم گيري ها , رفتار و اعمال ادمها بر اساس يك الگوي ذهني صورت ميگيرد.
فقط 10 دقيقه بشينيم تو يه جاي خلوت و تك تك طرز فكر ها و رفتارهايي كه بطور نا خود اگاه عادتمون هست مرور كنيم.ميدونيد چه اتفاقي ميافته؟
انسان به طور ذاتي بدون اينكه نياز به اقا بالا سري داشته باشه توانايي تشخيص خوب و بد رو داره. مگه نه؟؟؟!!!
انیشتین میگفت : « آنچه در مغزتان میگذرد، جهانتان را میآفریند. »
ستفان کاوی (از سرشناسترین چهرههای علم موفقیت) احتمالاً با الهام از همین حرف انیشتین است که میگوید:« اگر میخواهید در زندگی و روابط شخصیتان تغییرات جزیی به وجود آورید به گرایشها و رفتارتان توجه کنید؛ اما اگر دلتان میخواهد قدمهای کوانتومی بردارید و تغییرات اساسی در زندگیتان ایجاد کنید باید نگرشها و برداشتهایتان را عوض کنید .»
او حرفهایش را با یک مثال خوب و واقعی، ملموستر میکند:« صبح یک روز تعطیل در نیویورک سوار اتوبوس شدم. تقریباً یک سوم اتوبوس پر شده بود. بیشتر مردم آرام نشسته بودند و یا سرشان به چیزی گرم بود و درمجموع فضایی سرشار از آرامش و سکوتی دلپذیر برقرار بود تا اینکه مرد میانسالی با بچههایش سوار اتوبوس شد و بلافاصله فضای اتوبوس تغییر کرد. بچههایش داد و بیداد راه انداختند و مدام به طرف همدیگر چیز پرتاب میکردند. یکی از بچهها با صدای بلند گریه میکرد و یکی دیگر روزنامه را از دست این و آن میکشید و خلاصه اعصاب همهمان توی اتوبوس خرد شده بود. اما پدر آن بچهها که دقیقاً در صندلی جلویی من نشسته بود، اصلاً به روی خودش نمیآورد و غرق در افکار خودش بود. بالاخره صبرم لبریز شد و زبان به اعتراض بازکردم که: «آقای محترم! بچههایتان واقعاً دارند همه را آزار میدهند. شما نمیخواهید جلویشان را بگیرید؟» مرد که انگار تازه متوجه شده بود چه اتفاقی دارد میافتد، کمی خودش را روی صندلی جابجا کرد و گفت: بله، حق با شماست. واقعاً متاسفم. راستش ما داریم از بیمارستانی برمیگردیم که همسرم، مادر همین بچهها٬ نیم ساعت پیش در آنجا مرده است. من واقعاً گیجم و نمیدانم باید به این بچهها چه بگویم. نمیدانم که خودم باید چه کار کنم و ... و بغضش ترکید و اشکش سرازیر شد.»
استفان کاوی بلافاصله پس از نقل این خاطره میپرسد:« صادقانه بگویید آیا اکنون این وضعیت را به طور متفاوتی نمیبینید؟ چرا این طور است؟ آیا دلیلی به جز این دارد که نگرش شما نسبت به آن مرد عوض شده است؟ » و خودش ادامه میدهد که:« راستش من خودم هم بلافاصله نگرشم عوض شد و دلسوزانه به آن مرد گفتم: واقعاً مرا ببخشید. نمیدانستم. آیا کمکی از دست من ساخته است؟ و.... اگر چه تا همین چند لحظه پیش ناراحت بودم که این مرد چطور میتواند تا این اندازه بیملاحظه باشد٬ اما ناگهان با تغییر نگرشم همه چیز عوض شد و من از صمیم قلب میخواستم که هر کمکی از دستم ساخته است انجام بدهم حقیقت این است که به محض تغییر برداشت٬ همه چیز ناگهان عوض میشود. کلید یا راه حل هر مسئلهای این است که به شیشههای عین
|
|
| 61268 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/7/2008 10:12:51 AM
کاربر مهمان
|
شهیداحمدصادقی علی ابادی:برسرجنازه ی هیچ شهیدی گریه نکنیدزیراگریه کردن برجنازه ی شهیدیعنی شماناراحتیدکه شهیدبه دعوت الهی پاسخ مثبت داده وبرسرسفره ی حق میهمان شده است. شهیدمحمدحسین عرب مقصودی:پرچم اسلام رادرسراسرجهان برپاکنید.مبادادررختخواب ذلت بمیریدکه امام حسین(ع)درمیدان نبردشهیدشد. شهیدمحمدمرادی:شهیدان رابسیاریادکنیدحتی اگرباذکرصلواتی باشد.(الهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم) شهیدعلی اکبرمعبودیان:دلبستگی به دنیاجزاندوه وغم فراوان وعذاب ودوری ازخداچیزی درپی ندارد.
|
|
| 61267 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/7/2008 10:05:56 AM
کاربر مهمان
|
سلام به آقاسید مرتضی بزرگ و سرور حرف دل
سلام به یاران و همراهان حرف دل
یاران باوفا و ماندگار حرف دل و دوستان تازه وارد حرف دل
سلام به چه فرقی می کنه گرامی التماس دعا تو این روزهای قشنگ
سلام به سبکبارشیرین کلام محتاج صلواتهاتون هستم تو این ایام عزیز
سلام به آقا شهاب گرامی محتاج اون دعاهای خالصانه ات هستم
سلام به مریم خانمها ، ساراخانمها ، بنده های خدا از بروجرد و جزیره مجنون . خروش بزرگوار . مقدادگرامی . دلشکسته های عزیزم .و دیگر عزیزان حرف دل از قدیمی ها که ذهنم یاری نمی کند و دوستان جدید الورود. همگی سلام و عرض ادب و التماس دعا.
محسن صادقی از خرمدره سلام و عرض ادب خیرمقدم می گویم برای آمدنتون شما هر دعائی را از ته دل بخوانید حتی صلوات رو هم از ته دلت باشه نتیجه می گیری یعنی خالصانه وواقعی باشه بی نتیجه نمی مانی ولی پسرم قبل از هر چیز باید بیشتر به درست برسی تا نتیجه اش همراه با دعائی که میخوانی بهتر باشد موفق باشی.
دوست گرامی فائزه از همین دور وبرا سلام و عرض ادب اگر قابل باشم بچه های حرف دلی می دانند من خواهر شما هستم این اسم در جنوب کشور اسم مونث است . و خوشحالم از بودن شما در کنار خودمان همگی در حق هم دعا می کنیم تا زودتر به نتیجه برسیم امیدوارم هرچه زودتر گرفتاریهای شما هم ختم بخیر گردد.
سارای عزیزم ممنون از اینکه دوباره به کلبه حقیرانه من سر زدی سعی می کنم برای ورود شما هم مهیا تر گرددولی دوست من با چشم بهتر و بازتر به آن بنگر مطمئن باش بهتر باهاش کنار می آئی و باعث خوشحالی من هم میشه .
یاعلی
|
|
| 61266 |
نام:
فاطمه
شهر:
زرند
تاریخ:
12/7/2008 10:00:50 AM
کاربر مهمان
|
پر از دردم اقا برایم دعا کن
مریضم سراپا برایم دعاکن
گرفتار نفسم اسیر گناهم
تو ای روح تقوا برایم دعا کن
به امید روزی که پیامکهای ارسالی و ایمیلاو پیامهای
دوستان این مژده رو نوید بدن که:
مهدی (عج)امد...
|
|
| 61265 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/7/2008 9:53:56 AM
کاربر مهمان
|
يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :
اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامياش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.
نويسندة صحيفة مهديه ميگويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشتهاند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحبالامر(ع) صادر شده است.
بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )
ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار : بنده ی خدا ارجمند ازبروجرد
ختم بیست و پنج : نیلوفرانه گرامی از کویر
ختم بیست و شش : معصومه گرانقدر از تبریز
ختم بیست و هفت : سید مهدی بزرگوار
ختم بیست وهشت : صمن ناز خانم
ختم بیست و نه : نیاز گرامی از تبریز
ختم سی : مریم گرامی از انتظار بهارو بارون
ختم سی و یک : مرحوم دائی علی مریم گرامی (خداوندبا مولا علی محشورشان گرداند)
ختم سی و دو :
ختم سی و سه :
ختم چهل :
التماس دعا
یاعلی
|
|
| 61264 |
نام:
سجاد آسال
شهر:
شیراز
تاریخ:
12/7/2008 9:27:51 AM
کاربر مهمان
|
زندگی شهد گل است، زنبور زمان می مکدش، آنچه می ماند عسل شیرینش است
|
|
| 61263 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/7/2008 8:59:29 AM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
****
ایمان گرامی لطف کنید و یک ختم به نام دایی علی عزیزم ثبت بفرمایید که این روزها نزدیک سالروز فوت ایشون هست . امیدوار که خداوند ایشان و باقی درگذشتگانی را که نامی نیک از خودشون به جای گذاشتند در کنار خوبان محشر ، محشور فرمایند.
یک ختم هم به نام خودم ثبت کنید .
ممنون از زحمتی که می کشید.
|
|