اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61122 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/3/2008 6:04:24 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا حیّ و یا قیّوم ::.
*ضمن عرض سلام و ادب به محضر همه ی عزیزان حاضر در حرف دل ، بنده سوالی دارم که امیدوارم بتونم از همه ی عزیزان در پیدا کردن پاسخ این سوال کمک بگیرم . سوالم اینه که:
*مگر نه اینست که طبق روایات و احادیث ، زمین هیچگاه از فیض حضور اولیای الهی و هدایتگر خالی نخواهند ماند؟ امام زمان(عج) در زمان غیبت ، ما را به چه کسی سپرده اند و چرا حضرت خودشان را نشانمان نمی دهند؟! مگر نه اینست که ایشان هدایتگرند و ما نیازمند هدایت؟!
عاجزانه از همه ی شما عزیزان درخواست می نمایم در پیدا کردن پاسخی مناسب برای این سوالم یاری ام فرمایید.
ممنون و موفق باشید ان شاء الله.
|
|
| 61121 |
نام:
عشق
شهر:
شهر عاشقان
تاریخ:
12/3/2008 5:48:09 PM
کاربر مهمان
|
دانی که در گنج دلم جاداری خوشگلی بانمک دو چشم زیبا داری
|
|
| 61120 |
نام:
نیلوفرانه
شهر:
کویر
تاریخ:
12/3/2008 5:09:16 PM
کاربر مهمان
|
یه سلام گرم تقدیم تمام دوستان اهل دل
ایمان خانم محترم سلام
لطف بفرمایید یک ختم صلوات به نام بنده ثبت کنید.البته من قبلا هم این درخواست رو کرده بودم نمی دونم چرا پیامم ثبت نشده.
التماس دعای فراوان
|
|
| 61119 |
نام:
شیدای دل
شهر:
سرعت ایمان
تاریخ:
12/3/2008 5:06:55 PM
کاربر مهمان
|
سلامخدمت عزیزای اهل دل اقا شهاب شما بگیدچه نذری چه اعمالی انجام بدم که گره از مشکلاتم باز بشه.
|
|
| 61118 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/3/2008 4:27:39 PM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
خواهرم ایمان محترم و برادر بزرگوار چه فرقی میکنه ی گرامی از لطف و محبت شما ممنونم.
|
|
| 61117 |
نام:
دنا
شهر:
شيدائى
تاریخ:
12/3/2008 4:08:20 PM
کاربر مهمان
|
نويسم نامه اى باعذر خواهى _ ببندم بال مرغان هوايى _ هرآنكس نامه ما رابخواند _ فغان ازناله وداد ازجدايى
|
|
| 61116 |
نام:
پازسا
شهر:
کنگاور
تاریخ:
12/3/2008 3:51:25 PM
کاربر مهمان
|
تو به من خندیدی و ندانستی من با چه دلهره سیب را از باغچه همسایه دزدیدم.باغبان از پی من تند دوید. سیب را دست تو دید. غضب آلوده به من کرد نگاه.سیب از دست تو افتاد به خاک.و از آن روز تا به حال خش خش کنان و آرام این سوال در سر من گام بر می دارد که چرا خانه ما سیب نداشت؟
|
|
| 61115 |
نام:
سارا
شهر:
شیراز
تاریخ:
12/3/2008 3:08:28 PM
کاربر مهمان
|
چرا پسرا با دل و احساسات دخترا بازی می کنن
|
|
| 61114 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/3/2008 2:42:41 PM
کاربر مهمان
|
سلام! حتي به روزگاروسرنوشتم...
كاش سرنوشت جزاين برايم مينوشت.كاش واي كاش وصداي كاش...
خدایاشکرت
شکر هزاران هزاربارشکر
|
|
| 61113 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/3/2008 1:17:17 PM
کاربر مهمان
|
به آرامی موثر و کارآمد باشید و انتظار نداشته باشید که دیگران این را درک کنند
در سرزمین خود هرگز پیغمبر نخواهی شد.هرگز همه تو را درک نخواهند کرد و اگر سعی کنی تا خودت را به همه ثابت کنی همیشه به یک قربانی تمام عیار تبدیل خواهی شد. بی سرو صدا و در خلوت خود موفق بودن به معنای چشمک زدن به همه دنیاست ، با این درک زیرکانه هر چه انجام می دهی برای خیر خودت است و در درون خود دارای یک آزادی هستی که مجبور نیستی درباره آن با کسی حرف بزنی. برای این که در روی زمین به طور کامل تایید شوی باید مدتهای مدیدی ، این کره خاکی را ترک کرده باشی و وقتی این موضوع را فهمیدی دیگر تایید را از کسی گدایی نخواهی کرد و زندگی ات به مراتب دلنشین تر خواهد شد آن هم وقتی که در همین کره خاکی زندگی می کنی .
مردم پیامبران خود را قبول ندارند و آنان را به قتل می رسانند ، اما شهدای خود را دوست دارند و برای کشتگان خود حرمت قایل می شوند. «داستایوفسکی»
پس چرا خودت را به کشتن می دهی حتی اگر جسماً زنده بوده ، روان خود را به کشتن داده باشی. و بالاتر از این ، چرا وقتی از این دنیا پا پس کشیده ای باید محترم شمرده شوی؟تصمیم بگیرید که در حال زندگی کنید و بپذیرید که لازم نیست همه مردم،به طور همزمان شما را تایید کنند. این انتخاب کاملا به عهده خود شماست.
وین دایر
|
|