اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61102 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/3/2008 9:41:44 AM
کاربر مهمان
|
سلام!
ايمان گرامي وعزيزلطفايك ختم ديگه بنام اين بنده حقيرخداثبت كنيدوازشماوسايراهل دليهاي پاك وباصفا ميخوام كه واقعاوازته دل برام دعاكنيد.
راسسسسسسسسستـــــــــــــــــــــي چراديگه كسي توختم قرآن كلام الله كريم اسم نمينويسه؟!اگه صدوبيست تانشيم...واي خداياخداجونم نه يااباعبدلله(ع)يااباصالح(عج).
ياخودتون مينويسيدياخودم مينويسم اون وقت ديگه چون اسمتون متبرك شده ديگه بايدبخونيد.
مزاح بودالبته شرمنده وببخشيدكه باشمابزرگان شوخي كردم.ولي نه جداتاحالاشديم چهل نفرتاصدوبيست هنوز اووووووووووه خيلي مونده ولي تاماه مبارك محرم فقط بيست وشش روزباقي است.يااباعبدلله خودت ياروقاري بفرست. اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم
التماس دعا!...
|
|
| 61101 |
نام:
اردیبهشت
شهر:
بهارستان یزدان
تاریخ:
12/3/2008 9:35:03 AM
کاربر مهمان
|
منت خدای را عز و جل که هر گنه همی کنیم هیچ به روی خویش نیاورده و مارا فراخ روزی و توان شکراندرش همی دهاد .
سلام همی
القصه ! در روزی از روزهای تموزین هوای ذهنمان بس آشفته همی بودندی و مارا یارای هیچ کاری نه ! که گوشی ردیاب را بر همی بداشته و نمره ی یکی از دوستان خویش را بر همی بگرفتندی و چنین صدا همی زدیم : که ای اسکینر ، ای پاولف ، ای روانشناس و ای بوعلی سینای ما هیچ در بساط خویش چهارگزینه ای تستی همی داری آیا ؟
بگفتا : نیک همی دارم ، ز چه روی همی پرسی ؟
بگفتیم که در خویش احساس فسردگی و ناراحتی همی کنیم باشد که روانمان را تست همی زنی !
القصه تر !
بیامد و تستهای خویش را بزدندی و برفتندی و چون باز همی گشتندی بگفتندی که نیک حالتان نیک است و هیچ فسردگی در وجودتان لانه نه همی کرده استندی و خوش باش که دنیا به کام خوش تران است !
و ما چون چنین داستانی بشنیدیم خوشحال همی گشتیم و چندین و چند رونوشت از آن تهیه همی نمودندی و بدست اقوام و طایفه ی خویش بدادندی و از آنان بخواستیم که پاسخنامه ی خویش را تحویل همی دادندی که دوستی بداریم سخت پاولف پیشه به شغل اسکینر!
و چون این پاسخنامه یگان را تحویل همی دادندی ، به جد و شوخ بگفتندی که ای پاولف من از برای تستها چه در عوض همی دهم که وی سخت حظ همی بردندی و بگفتندی که نرخ پایتخت به هر تست 40 هزار اشرفی همی بودندی و چون شما از دوستان خویش بودندی بیست هزار اشرفی از برای هر طبابت دریافت همی خواهم کردندی و چون بر همی شمردندی و چون چنین مالی در کیسه ی خویش یافت نشدندی ! فسردگی چونان از سرمان در همی رفتندی که تا چندین و چند نسل دیگر هیچیک از نوادگانمان و هفت پشت بعدی مان قصد فسردگی به سر ایشان نخواهد آمدندی !
یا علی با علی تا اعلی
|
|
| 61100 |
نام:
ازدیبهشت
شهر:
بهارستان یزدان
تاریخ:
12/3/2008 9:33:51 AM
کاربر مهمان
|
منت خدای را عز و جل که هر گنه همی کنیم هیچ به روی خویش نیاورده و مارا فراخ روزی و توان شکراندرش همی دهاد .
سلام همی
القصه ! در روزی از روزهای تموزین هوای ذهنمان بس آشفته همی بودندی و مارا یارای هیچ کاری نه ! که گوشی ردیاب را بر همی بداشته و نمره ی یکی از دوستان خویش را بر همی بگرفتندی و چنین صدا همی زدیم : که ای اسکینر ، ای پاولف ، ای روانشناس و ای بوعلی سینای ما هیچ در بساط خویش چهارگزینه ای تستی همی داری آیا ؟
بگفتا : نیک همی دارم ، ز چه روی همی پرسی ؟
بگفتیم که در خویش احساس فسردگی و ناراحتی همی کنیم باشد که روانمان را تست همی زنی !
القصه تر !
بیامد و تستهای خویش را بزدندی و برفتندی و چون باز همی گشتندی بگفتندی که نیک حالتان نیک است و هیچ فسردگی در وجودتان لانه نه همی کرده استندی و خوش باش که دنیا به کام خوش تران است !
و ما چون چنین داستانی بشنیدیم خوشحال همی گشتیم و چندین و چند رونوشت از آن تهیه همی نمودندی و بدست اقوام و طایفه ی خویش بدادندی و از آنان بخواستیم که پاسخنامه ی خویش را تحویل همی دادندی که دوستی بداریم سخت پاولف پیشه به شغل اسکینر!
و چون این پاسخنامه یگان را تحویل همی دادندی ، به جد و شوخ بگفتندی که ای پاولف من از برای تستها چه در عوض همی دهم که وی سخت حظ همی بردندی و بگفتندی که نرخ پایتخت به هر تست 40 هزار اشرفی همی بودندی و چون شما از دوستان خویش بودندی بیست هزار اشرفی از برای هر طبابت دریافت همی خواهم کردندی و چون بر همی شمردندی و چون چنین مالی در کیسه ی خویش یافت نشدندی ! فسردگی چونان از سرمان در همی رفتندی که تا چندین و چند نسل دیگر هیچیک از نوادگانمان قصد فسردگی به سر ایشان نخواهد آمدندی !
این داستان از برای دوستانی همی گفتندی در پوستین دشمنان !
|
|
| 61099 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/3/2008 8:53:51 AM
کاربر مهمان
|
سلام بر سید وسرور حرف دل آقا سید مرتضی
سلام بر دوستان و همراهان حرف دل
از قدیمی ها تا جدید ترها و حتی تازه واردها
سلام بر چه فرقی می کنه گرانقدر حاجی التماس دعا دارم
سلام بر سبکبار گرامی با لحن و سخن شیرین و ذکر صلواتهاشون التماس دعا دارم
سلام بر خروش بزرگوار با اون سقاخونه آرامش دهنده شون التماس دعا فراوان دارم
سلام بر آقا شهاب ارجمند که قلبش مثل آئینه روشنه دعا در حق من یادت نره مومن خدا
سلام بر دوست خوبم مریم خانم از انتظار بهار و بارون که قلبش به روشنی و زلالی بارونه التماس دعا خانومی قرار نیست اینجا کسی از کسی دلخور بشه و مطمئن باش هیچ کس دلخور نیست سخت نگیر. دعامون کن
سلام بر بنده ی خدا بروجرد دختر خوبم دلتنگتان شدم بسیار زیاد انشااللهایام دهه اول محرم بتونم ببینمتون مهدیار را ببوس
و سلامی به تمایم دوستان و همراهان گرامی که ذهن من یاری و کمک نمیده برای ادای اسمشان . التماس دعا
یاعلی
|
|
| 61098 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/3/2008 8:48:34 AM
کاربر مهمان
|
يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :
اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامياش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.
نويسندة صحيفة مهديه ميگويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشتهاند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحبالامر(ع) صادر شده است.
بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )
ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....(سلام و عرض ادب ما همیشه دوست هستیم و خواهیم بود)
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو :
ختم بیست و سه :
ختم چهل :
التماس دعا
یاعلی
|
|
| 61097 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/3/2008 8:34:56 AM
کاربر مهمان
|
زیباست باخدای خودچت کنیم
درسایت نمازشب یکدیگررادعاکنیم
بیاییدفلاپی دلهارا
بانام خدای خودفرمت کنیم...
آه!سلام خداجونم
السلام العليك يااباصالح(عج){آقاجون دلتنگتم آقاجون...
سلام به شمااهل دليهاي باصفاوبزرگ وپاك وعاشق وبي رياو...
خيلي دلم گرفته آسمون مه آلودوابريه دلم مثل همين آسمون گرفته ابرهاوآسمون زمين وكوه ودشت ودرياو...رودارند تابارونشون وروش بريزندسبك بشن خوشبحال آسمون وابرا
اين همه آغوش بازدارن تا...كاش منم...خداياشكرت شكر.آه!خدايادوست دارم منوبخواي يانخواي دوست دارم بدم ولي عاشقتم مخلصتم.
|
|
| 61096 |
نام:
الیزا
شهر:
اراک
تاریخ:
12/3/2008 8:18:43 AM
کاربر مهمان
|
man daram divune misham ghati kardam
|
|
| 61095 |
نام:
ابوالفضل باقریان جانبازشصت درصد
شهر:
قم
تاریخ:
12/3/2008 8:16:08 AM
کاربر مهمان
|
ای تاریخ بشکندقلمت اگرننویسی چگونه یاران خمینی زندگی کردندوچگونه جنگیدندوچگونه شهید شدند
|
|
| 61094 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/3/2008 3:13:40 AM
کاربر مهمان
|
سلام حرف دلی ها
دلم خوش بود یه جارو پیدا کردم که همه به فکر همند از هم خبر میگیرن نمیذارن کسی دلتنگ باشه ولی حیف...
اینجا هم کسی مارو تحویل نمیگیره البته میدونم به هر کسی که جدید باشه خیر مقدم میگید و این تبریک هم اقا شهاب موقع ختم زیارت عاشورا گفت ولی خوبه بدونید من شش هفت ماهی میشه که اینجا میام ولی کم مینویسم بیشتر دوست دارم از حرف های شما دوستان استفاده کنم
البته بگم اینجا خیلی محیط خوبیه ولی کاربرانی که فعال هستند بیشتر با قدیمی ها حال میکنند تا با ما جدیدیها که این هم منطقیه
امیدوارم قدیمیها مارو هم تو محفل گرمشون بپذیرن
بچه ها یه چیزی رو انصافا اعتراف کنم که به حال همتون غبطه میخورم به اینکه این همه مشتاق اهل بیت رو میبینم به اینکه شما ها از هر فرصتی برای رضای خدا استفاده میکنید وقتی صلوات های شما رو میبینم به زیباییهایی که شماها با عطر صلوات بوجود میارید خوشحال میشم که اینجا رو پیدا کردم
شاید با خواندن این مطالب از من خورده بگیرید که تو این سایت همه با هم هستند و قدیمی و جدید نداره که حق هم با شماهاست ولی میخواستم بگم که شنبه اول ذی الحجه قسمت شد رفتم قم وقتی که به ضریح خانم حضرت معصومه نگاه میکردم یاد همه حرف دلی ها بودم میخوام بگم کسایی که تازه واردید فکر نکنید این التماس دعاها بی فایده هست و هیچ کس نمیخونه مطمین باشید همه حرف دلی ها برای همه دعا میکنن و به یاد سقا خونه ای ها هستند
از همه کسایی که تو این سایت با حرف های قشنگشون قلب ما رو صفا میدن ممنونم(اقا شهاب - ایمان گرامی انسیه خانم از تنهایی و انتظار -دلشکسته عزیز- چه فرقی میکنه - مریم خانم از انتظار باران و بهار-م از نگم بهتره-سارای منتظر-بنده خدا-سبکبار گرامی-هدهد عزیز - یاس سفید- سارای منتظر و همه دوستانی که با نوشته هایشان این محفل را نورانی میکنن ممنونم)
راستی تا یادم نرفته ایمان گرامی یه ختم صلوات حضرت فاطمه هم به نام من ثبت کنید تا شاید من هم ...
التماس دعای فراوان
|
|
| 61093 |
نام:
سارا
شهر:
غریب
تاریخ:
12/3/2008 1:13:46 AM
کاربر مهمان
|
سلام خدمت دوستان گرامی حرف دل .ایمان گرامی لطفا یک ختم همبه نام من هم ثبت بفرمایند با تتسکر .خدا کنند که این ختم ها قبول حق قرار گیرد و همه مریض های اسلام و سید مرتضی ما هم هرجه زودتر شفعا عنایت فرماید انشاالله .از دکتر ها وبند هاش دیگر کاری ساخته نیست جز خدا واها ل بیت (ع)
|
|