شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61082
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 12/2/2008 7:16:30 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
ای وای از اون روزی که گردونه به کام ما نگرده!
نمی دونم این احساسم اسمش چیه!دلگیری؟دلتنگی؟افسوس؟...
وقتی ببینی عزیزترین کسانت مشکلت رادرک نمی کنند و آن رامثل چماقی بر سرت میکوبند!
آنوقت تو می مانی وحسرت روزهایی که گذشت وقدر نعمتت را ندانستی!
خدایا تو منو تنهانذار تا دوام بیارم!
احساس می کنم تو خلا هستم و هیچکس صدامو نمی شنوه!
خدایا تو میشنوی مشکلم حل شدنی نیست حداقل آرومم کن!
حداقل به من صبر بده تا حرفای دیگران اینقدر داغونم نکنه!
خدایا شکرت!
امیدوار بزرگوار یک ختم هم به نام من ثبت کنید.
61081
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/2/2008 7:03:53 PM
کاربر مهمان
  ایمان محترم قصد بنده رنجوندن شما و باقی دوستان نبود ، به هر حال متاسفم. من نمی خواستم کسی رو ناراحت کنم ولی ظاهرا...
61080
نام: شهاب
شهر: اميد به رحمت خدا
تاریخ: 12/2/2008 6:36:40 PM
کاربر مهمان
 
.:: يا ارحم الرّاحمين ::.



*چقدر خوبه كه آدم كمي ، فقط كمي ، به اطرافش فقط يك كم توجّه كنه!

امروز صبح براي دريافت پول از دستگاه خودپرداز اداره در حاليكه خيلي عجله داشتم مراجعه كردم. خانمي كه نه مشخص بود مي خوان پول بگيرن و نه مي خوان برن ، كنار خودپرداز با كمي فاصله (حدود يك متر) ايستاده بودن . به آرامي رفتم كنار دستگاه و ايستادم. چند ثانيه اي گذشت و وقتي ديدم قصد ندارن پول بگيرن در حاليكه داشتم كارتم رو از كيفم بيرون مي آوُردم بهشون به آرومي گفتم:

_خانم ببخشيد ، پول نمي گيريد شما ؟!

با آرامش و حياي خاصّي گفتن:

_نه شما بفرماييد بگيريد.

من هم چون كمي ديرم شده بود و طبق معمول عجله داشتم كارت رو گذاشتم تو دستگاه و مراحل كار رو انجام دادم.

زبان فارسي و ...

كارت ، پول و رسيد رو برداشتم و اومدم كه به را بيافتم كه يه هو ... صداي همون خانم منو معطوف خودش كرد.

همون خانم باز با شرم و حيا و حالت خاصي در حاليكه كارت رو جلوم گرفته بودند گفتند:

_لطف مي كنيد براي منم بگيريد؟!...

دستم رفت سمت كارت امّا...

منو مي گيد! انگار يك سطل آب يخ ريختن رو كلّم تو اين هواي سرد پاييزي!

هنوز گيج و منگ بودم كه صداي يكي از همكارانم رو شنيدم: ببخشيد خانمِ ... آسانسور دير كرد دير رسيدم و بعد رو به من كردن و بعد از سلام عليك و احوالپرسي ، گفتن:

_ بدين من براشون مي گيرم ، ممنون لطف كردين.

گيجي و منگي من بيشتر شد و من تازه متوجّه همه چيز شدم. اون بنده خدا از همكاران اُپراتورمون بودن و روشندل و ...

نه فهميدم چه جوري احوالپرسي و خداحافظي كردم و نه چه جوري از صحنه دور شدم. فقط شروع كردم به لعن و نفرين خودم كه :

_...چرا بايد اينجوري مي شد؟!...

_...چرا انقدر عجله؟!...

_...عجله براي چي؟!...


_...تا كي قراره انقدر نسبت به اطرافيانمون بي تفاوت باشيم؟...

_... تا كي ناسپاسي؟!...

_... تا كي...

همين امروز عصر تنها كاري كه تونستم انجام بدم اين بود كه به اون همكارمون زنگ بزنم و ايشون رو واسطه قرار بدم براي عذرخواهي و عرض شرمندگي و ...

امّا چقدر خوب بود كه ما آدما كمي ، فقط كمي ، به اطرافيانمون بيشتر توجّه مي كرديم!


61079
نام: م
شهر: نگم بهتره
تاریخ: 12/2/2008 5:36:33 PM
کاربر مهمان
  سلام به بچه هاي صادق حرف دل
دلشكسته عزيز چرا اينقدر خودتو اذيت ميكني باباي تو كه هنوز زندست اگه چشاتو باز كني ميتوني ببينيش مطمئن باش بابات تاحالا خيلي از مشكلاتتو حل كرده.عزيز ماها چي بگيم مني كه بابام باعث ابروريزيم ميشه چي بگم؟پدري كه با اعتيادش ابرو واسه خانوادش نميذاره گناه اون بچه ها واقعا چيه؟خداااااا خسته شدم خجالت ميكشم.گناه من چي بود كه بايد سرمو پايين بندازم راه برم.خدا خيلي سخته واسم كه بهم ميگن بابات معتاده.چيكار كنم؟اي كاش بابام شهيد ميشد كه با افتخار ازش ياد ميكردم.
خدایا به حق ابروی فاطمه زهرا ابروی مارو نریز
61078
نام: دل شکسته
شهر: غم
تاریخ: 12/2/2008 4:42:33 PM
کاربر مهمان
  باغچه ها عطر مرطوب خاک های باران خورده را ملتمسانه انتظار میکشندواز پشت پرچین های چشمانت لبخند امدنت را انتظار میکشد پس بیا وقلب تهی وخالی از عشق مارا با عطر وجودت به اتش بکش
اللهم عجل لولیک الفرج
61077
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/2/2008 4:29:48 PM
کاربر مهمان
  يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :
ختم بیست :








ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی

61076
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/2/2008 3:35:15 PM
کاربر مهمان
  اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
سلام آقا سید!
نمیدونم چرا درِ هر دو باغ به روم بسته شده نمیدونم ولی بالاخره که باید بسته بشه؟!نه!
ولی بازم صبر میکنم تا روزی این درِ باغ باز بشه و مثل قبل من و با احترام راه بدید
حاجی! میدونم شما همه جایی و ازباغ هم سرکشی میکنید با اینکه زمستون تو راهه، باغ و باید خالی کرد؟!
ولی تو سردی هوا وقتی لباس گرم می پوشی و بخار گرم از دهانمون بیرون میاد و یخای رو صورت و آب میکنه باز هوای باغ بهاری میشه بخصوص با ذکر قشنگ صلوات!آخ که دلم تنگه برای باغ خوش عطر صلوات
آقا سید! دلم برا باغ تنگ شده کمک کن. برام دوری ازش حتی یه روز هم غیر قابل تصور بود و هست ازت میخوام بازم به من لطف کنید
الهی و ربی من لی غیرک
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

61075
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/2/2008 3:27:46 PM
کاربر مهمان
  خواهر بزرگوار و خوبم ایمان عزیز
اول اینکه از خوشرویی شما باید الگو بگیرم و دوم هم اینکه صد و ده صلوات به نام بنده ثبت کنید تقدیم به حضور بزرگ منش و بزرگوار خودتون .
امیدوارم که پذیرا باشید .
61074
نام: منتظر
شهر: بین الحرمین
تاریخ: 12/2/2008 3:25:22 PM
کاربر مهمان
  سلام
من لایق نیستم نام تو آرم ولی تو کرم داری من طالب آنم.آقا جون وقتی صدات می کنم خیلی خجلم ولی غیر تو پناهی برای خودم نمی بینم.میدونم دوری تو به خاطر کارهای من، از منه ولی قول میدم از روی عمد ایبن کارا رو انجام نمیدم.
یادم هست که اگه بابات علی علیه السلام میگفت:"فاطمه جان اگر من ۴۰ یار واقعی داشتم خانه نشین نبودم." تو دلش گفت تو کتک نمی خوردی من شئمنده نبودم.
شنیدم که بابات جعفر صادق علیه السلام دنبال یارای تو تنور نشین می گشت.
می دونم دنبال ۱۱۳ تا طواف کن واقعی می گردی ولی توی هزار و دویست سیصد سال که حالا میلیونی میریم طواف نتونستی ۱۱۳ تا یار پیدا کنی، شرمنده.
مگه اینکه خودت دعا کنی تا دیگه انتظار تموم بشه ای منتظر
تا دیگه ناله های عجل وفاتی توی بین الحرمین تو مدینه یا کربلا از گلوی ناموس خدا دل شیعه ها رو نلرزونه.
تا دیگه تو گوش ما صدای ناله های بچه های افغان عراقی لبنانی فلسطینی شنیده نشه
اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من خیر انصاره
61073
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/2/2008 2:50:24 PM
کاربر مهمان
  باسلام وبایادمهربون عالمین
دومین صفات دوستان اهلبیت(ع)این است که دلهای آنان
پرنوراست.نشانه دل پرنورهم این است که توجهی به دنیاوزرق وبرق آن ندارند،به لذت های مادی دل نمی بندندوتوجهشان فقط به مسائل معنوی واخروی است .
سومین صفات دوستان اهلبیت(ع)این است که دنیارابه صورت ماری فریبنده می بینندکه درراهشان ایستاده ومنتظراست تاآنهارافریب دهد.همیشه اینگونه به دنیانگاه می کنندومواظبندتافریب آن رانخورند.
(این بحث ادامه داردعزیزانم)
<<ابتدا <قبلی 6114 6113 6112 6111 6110 6109 6108 6107 6106 6105 6104 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved