شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61072
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/2/2008 1:31:08 PM
کاربر مهمان
  تصور کنید حساب بانکی ای دارید که هر روز صبح 86400 تومان به آن حساب واریز می گردد و شما فقط تا آخر شب فرصت دارید تا همه پولها را خرج کنید چون آخر وقت حساب شما خود به خود خالی می شود.البته سعی می کنید تا آخرین ریال را خرج کنید!هریک از ما یک همچنین حساب بانکی ای داریم؛ حساب بانکی زمان!هر روز صبح در بانک زمان شما 86400 ثانیه واریز و تا آخر شب به پایان می رسد.هیچ برگشتی در کار نیست و هیچ مقداری از این زمان به فردا اضافه نمی شود.ارزش یک سال را دانش آموزی که مردود شده می داند.ارزش یک هفته را سردبیر یک هفته نامه می داند.ارزش یک ساعت را عاشقی که انتظار معشوق را می کشد ،می داند.ارزش یک دقیقه را شخصی که از قطار جا مانده ،می داند.ارزش یک ثانیه را آن که از تصادفی مرگبار جان سالم به در برده ،می داند.باور کنید هر لحظه گنج بزرگی است!گنج تان را آسان از دست ندهید!به یاد داشته باشید:زمان به خاطر هیچ کس منتظر نمی ماند!فراموش نکنید :دیروز به تاریخ پیوست فردا معماست و امروز هدیه!

61071
نام: ابوالفضل وفاجو
شهر: قم
تاریخ: 12/2/2008 1:19:04 PM
کاربر مهمان
  باسلام
به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم
سخن درست بگویم چرا که نتوان دید
که می خورند حریفان و من نظاره کنم
61070
نام: زهره
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/2/2008 12:44:47 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان و یاران با صفای حرف دل

ماجرای یک عشق

به روي گونه تابيدي و رفتي
مرا با عشق سنجيدي و رفتي
تمام هستي ام نيلوفري بود
تو هستي مرا چيدي و رفتي
كنار انتظارت تا سحر گاه
شبي همپاي پيچك ها نشستم
تو از راه آمدي با ناز و آن وقت

تمناي مرا ديدي و رفتي
شبي از عشق تو با پونه گفتم
دل او هم براي قصه ام سوخت
غم انگيزست توشيداييم را
به چشم خويش فهميدي و رفتي
چه بايد كرد اين هم سرنوشتي ست
ولي دل رابه چشمت هديه كردم
سر راهت كه مي رفتي تو آن را

به يك پروانه بخشيدي و رفتي
صدايت كردم از ژرفاي يك ياس
به لحن آب نمناك باران
نمي دانم شنيدي برنگشتي
و يا اين بار نشنيدي و رفتي
نسيم از جاده هاي دور آمد
نگاهش كردم و چيزي به من گفت
تو هم در انتظار يك بهانه
از اين رفتار رنجيدي و رفتي
عجب درياي غمناكي ست اين عشق
ببين با سرنوشت ما چها كرد
تو هم اين رنجش خاكستري را
ميان ياد پيچيدي و رفتي
تمام غصه هايم نقل باران
فضاي خاطرم را شستشو داد
و تو به احترام اين تلاطم
فقط يك لحظه باريدي و رفتي
دلم پرسيد از پروانه يك شب
چرا عاشق شدي درد عجيبي ست
و يادم هست تو يك بار اين را
ز يك ديوانه پرسيدي و رفتي
تو را به جان گل سوگند دادم
فقط يك شب نيازم را ببيني
ولي در پاسخ اين خواهش من
تو مثل غنچه خنديدی و رفتي
دلم گلدان شب بو هاي رويا ست
پر است از اطلسي هاي نگاهت
تو مثل يك گل سرخ وفادار
كنار خانه روييدي و رفتي
تمام بغض هايم مثل يك رنج
شكست و قصه ام در كوچه پيچيد
ولي تو از صداي اين شكستن
به جاي غصه ترسيدي و رفتي
غروب كوچه هاي بي قراري
حضور روشني را از تو مي خواست
تو يك آن آمدي اين روشني را
بروي كوچه پاشيدي و رفتي
كنار من نشتي تا سپيده
ولي چشمان تو جاي دگر بود
و من مي دانم آن شب تا سحرگاه
نگاران را پرستيدي و رفتي
نمي دانم چه مي گويند گل ها
خدا مي داند و نيلوفر و عشق
به من گفتند گل ها تا هميشه
تو از اين شهر كوچيدي و رفتي
جنون در امتداد كوچه عشق
مرا تا آسمانها با خودش برد
و تو در آخرين بن بست اين راه
مرا ديوانه ناميدي و رفتي
شبي گفتي نداري دوست من را
نمي داني كه من انشب چه كردم
خوشا بر حال آن چشمي كه آن را
به زيبايي پسنديدي و رفتي
هواي آسمان ديده ابريست
پر از تنهايي نمناك هجرت
تو تا بيراهه هاي بي قراري
دل من را كشانيدي و رفتي
پريشان كردي و شيدا نمودي
تمام جاده هاي شعر من را
رها كردي شكستي خرد گشتم
تو پايان مرا ديدي و رفتي ...
تو ....
التماس دعا.
اللهم عجل لولیک الفرج...

61069
نام: هادی
شهر: کنج خلوت دلم
تاریخ: 12/2/2008 12:14:46 PM
کاربر مهمان
  آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک عشق دروغ است بخند
کل دنیا سراب است بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی
به خدا مثل تو تنهاست بخند
61068
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/2/2008 11:51:26 AM
کاربر مهمان
  هرگز نگرد نیست ، سزاوار مرد نیست

در پشت چار چرخه ی فرسوده ای،
کسی خطی نوشته بود:
من گشته ام نبود! تو ديگر نگرد نيست‌!
اين آيه ی ملال
در من هزار مرتبه تکرارگشت وگشت
چشمم برای اين همه سرگشتگی گريست
کاش می شد چون دوست در برابر خود می نشاندمش
تا عرصه ی بگو مگوی، می کشاندمش:
در جست وجوی آب حياتی!
در بيکران اين ظلمات آيا ؟
در آرزوی رحم؟ عدالت؟
دنبال عشق؟ دوست ؟...
ما نيز گشته ايم
و آن شيخ با چراغ همی گشت
آيا تو نيز، چون او، انسانت آرزوست؟
گر خسته ای بمان واگر خواستی بدان:
ما را تمام لذت هستی به جست وجوست
پويندگی تمامی معنای زندگی ست
هرگز، نگرد نيست، سزاوار مرد نيست......


61067
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/2/2008 11:45:17 AM
کاربر مهمان
  سلام!
اميدوارگرامي لطفايك ختم ه به نام اين حقيرثبت بفرماييد.انشاالله سال ديگه اين موقع همه مكه ومدينه منوره باشيم واين ختمهاراآنجاادامه دهيم.پس بفرستيد
صلواتي محمدي برخاتم انبياءمحمدمصطفي(ص)وخاندان پاك ومطهرش وبراي فرج هرچه زودترمولايمان صاحب الزمان
(عج).
*اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم*
61066
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/2/2008 11:43:09 AM
کاربر مهمان
  يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده :
ختم نوزده :








ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی

سلام چرادلخوری بخاطر یه کلمه یا جمله ، حرفای شما دسوتان همه درست و کامل هستن ومن هم به همه گفته هاتون احترام می گذارم و به گفته استادان ارجمندم آقا شهاب و مریم خانم ارج می نهم . همگی التماس دعا
61065
نام: حمیده
شهر: هادیشهر
تاریخ: 12/2/2008 11:24:54 AM
کاربر مهمان
  سلام و خسته نباشی .من دانشجوی مدیریت بازرگانی هستم دلم میخواهد در حال تحصیل شغل داشته باشم تا بتوانم خرج خود را در بیارم
.ممنون
61064
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/2/2008 11:23:24 AM
کاربر مهمان
  یه ختم سوره حج هم برای حقیر ثبت بفرمایید
باتشکر ازشما امیدوار بزرگوار
61063
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/2/2008 10:44:38 AM
کاربر مهمان
  هرگز نگرد نیست ، سزاوار مرد نیست

در پشت چار چرخه ی فرسوده ای،
کسی خطی نوشته بود:
من گشته ام نبود! تو ديگر نگرد نيست‌!
اين آيه ی ملال
در من هزار مرتبه تکرارگشت وگشت
چشمم برای اين همه سرگشتگی گريست
کاش می شد چون دوست در برابر خود می نشاندمش
تا عرصه ی بگو مگوی، می کشاندمش:
در جست وجوی آب حياتی!
در بيکران اين ظلمات آيا ؟
در آرزوی رحم؟ عدالت؟
دنبال عشق؟ دوست ؟...
ما نيز گشته ايم
و آن شيخ با چراغ همی گشت
آيا تو نيز، چون او، انسانت آرزوست؟
گر خسته ای بمان واگر خواستی بدان:
ما را تمام لذت هستی به جست وجوست
پويندگی تمامی معنای زندگی ست
هرگز، نگرد نيست، سزاوار مرد نيست......


<<ابتدا <قبلی 6113 6112 6111 6110 6109 6108 6107 6106 6105 6104 6103 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved