شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61062
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/2/2008 10:38:29 AM
کاربر مهمان
  دل خوش باش بمحمدص والش بس .هرجه زود دعاهايت به اجابت خير برسه صلواتي برامام جواد ع بفرست
61061
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/2/2008 10:10:18 AM
کاربر مهمان
  امورمعنوي ودنيوي ختم بخير شه صلواتي هديه به مادر صاحب الزمان مهدي عج نرجس خاتون كن صلواتي بفرست
61060
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/2/2008 10:03:30 AM
کاربر مهمان
  ممنون از توجه همه ی بزرگواران
ایمان عزیز من از شما خواهش کردم که...

برادر محترم چه فرقی می کنه ی گرامی کلام شما درست و متین

***
اما آیا چون اشتباه است باید در اشتباه خودمون همچنان باقی بمونیم و روی اون پافشاری کنیم چون بین مردم جا افتاده؟ حدود ده ساله که این واژه های عربی تطبیق صفت با موصوف وارد زبان فارسی شده که فردوسی وسعدی و اعتصامی و دیگر شاعران بزرگوار این همه بهش عشق می ورزیدند !
چرا باید بی تفاوت از کنار چنین اشتباه هایی راحت رد بشیم و ...
****

تا جایی که ثبت ختم ها بامن بوده ، هیچوقت از واژه ی (ختوم مجرت ) استفاده نکردم.



61059
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/2/2008 10:01:44 AM
کاربر مهمان
  سلام!
چه فرقي ميكنه ي عزيزازهيچ جاازلطفتون ممنونم انشاالله همين طوركه شمافرموديدباشم البته بيشتروقتاچرا اونجام خداراشكر.من خودم محتاجم به دعاوكي باشم كه بخوام سايرين رادعاكنم ولي بازم به روي چشم اگه خداقبول كند.
ايمان گرامي لطفااسم زهرادوست مراهم بي زحمت بنويسيد
زهراالتماس دعاهم گفته.همانطوركه قبلاهم گفتم اسمش براي كربلادرآمده ولي روزش...برايش همه جوره دعاكنيدبه خصوص براي زودترراهي شدن به كربلاي معلا.
61058
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/2/2008 9:58:41 AM
کاربر مهمان
  پروردگارا تو خود کمک کن ظاهر بین و ظاهر پرست نباشیم .
تو خود کمک کن ریا نکنیم .
تو خود یاریمان ده ظلم و ستم نکنیم .
تو خود حمایتمان کن که ظاهر سازی نکنیم .

خدایا از شر شیطان در امانمان دار .

یا علی و یا فاطمه
61057
نام: مریم پائیزی( مهسا)
شهر: نکا
تاریخ: 12/2/2008 9:42:25 AM
کاربر مهمان
  دلم گرفته . از خیلی ها.
خدایا کمکم کن
61056
نام: امیدوار
شهر: ایران
تاریخ: 12/2/2008 9:37:19 AM
کاربر مهمان
  باسلام وروزبخیرخدمت همه بزرگواران حرف دل.

ازلطف همه شمادوستان عزیزسپاسگزارم.چه فرقی می کنه بزرگوارالبته حقیرقصدشروع ختم سوره مبارکه *حج *به نیت تشرف همه مشتاقان به سرزمین وحی راداشتم ولی وقتی دیدم ایمان بزرگوارختم جدیدی رااغازنموده اندفعلا ثبت ننمودم ولی دوستان گرامی که مایل به شرکت درختم دسته جمعی این سوره مبارکه می باشند می توانند اسامی شریف خودرابرای ثبت اعلام بفرمایند وهرموقع که شمادوستان فرمودیداسامی یاهمزمان باایمان بزرگوارویابعداثبت گردد وازلطف اقاشهاب ارجمندکه همیشه درامور خیر حرف دل اعلام امادگی می نمایندبسیارسپاسگزارم.
****************************************
ختم اول سوره مبارکه حج:امیدواربه نیت همه دوستان حرف دل.
ختم دوم الی بیست ودوم سوره مبارکه حج:اقاشهاب گرانقدرودوستان ارجمندشان ازدارالقران الکریم شهیدکارگرسامانی.
ختم سوم سوره مبارکه حج:....

***اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم***
61055
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 12/2/2008 9:27:57 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
ایمان عزیز یک ختم هم به نام من ثبت کنید امیدوارم همیشه سلامت باشید ودستتون هم به کارخیر!
دوستان در این دهه پربرکت مارا هم از دعای خیرتان فراموش نکنید.
آیت الله مجتهدی می فرمودندبرای دعاکردن بگویید:
خدایامراکربلایی کن بعدازآن بامن هرچه خواهی کن.
خدایامراپاک گردان بعداز آن درخاک گردان.
61054
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/2/2008 9:00:18 AM
کاربر مهمان
  انسیه گرامی انشالله طلبیده میشوید .
کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نشود
حاجی احرام دگر بند و ببین یار کجاست .
دلتون انشالله جمکرانی بشه خواهر گرامی حضور جسم الزامی نیست . دلتون که راهی شد انشالله همه ملتمسین دعا را یاد کنید .

شهاب گرامی بنده خیلی خوب متوجه نشدم امیدوار گرامی ختم سوره مبارک حج را آغاز فرمودند ؟
در صورت مثبت بودن لطفا کمی تامل فرمائید ختم قبلی به پایان رسد و تداخل در ختمها به وجود نیاید . البته در صورت مثبت بودن چون بنده ثبت ختم جدید را در مطالب ایشان رویت نکردم .

یا علی و یا فاطمه
61053
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/2/2008 8:55:16 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

امیدوار گرامی انشالله همیشه سلامت باشید بنده هم به لطف و مرحمت خدا خوب هستم .

مریم گرامی در انتظار بهاران بسیار نیک است که به مطالب یاران دقت میکنیم و سعی داریم به یکدیگر کمک و مشورت بدهیم اما در این میان این را هم مد نظر داشته باشیم که فرهنگ لغت و ادبیات فارسی کهن ما در جامعه کنونی چه جایگاهی دارد .
اگر درست در خاطرم باشد یکبار دیگر نیز چنین تبادل اطلاعاتی با شهاب گرامی بود . البته منظور بنده یادآوری آن زمان نبود فقط مد نظر داشته باشید که بسیاری از لغات و کلماتی که اکنون مورد استفاده قرار میگیرد از نظر ادبیات فارسی و نگارشی کلا غلط و اشتباه است .
بنده منظورم این نیست که غلط بنویسم و بخوانیم اما فرهنگ لغات وقتی در عامه مردم اینگونه جا می افتد تغییر آن مستلزم شرایط و ضوابط خاص خود است .

کلا . اولا . ثانیا . تسویه حساب . درب و بسیاری دیگر از کلمات و اسامی عامی مردم که مورد استفاده قرار میگیرند حتی اسم انبیاء و اولیا اسماء عربی میباشند .

برای شما در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و از خداوند منان خواستارم همیشه همراهتان باشد. و امیدوارم توضیحات ناقص بنده کمی کمک کننده بوده باشد. انشالله

یاران دعا بفرمائید برای مریضهای مد نظر و گرفتارها

سارای غریب ما را از حال بیمارتان با خبر سازید .

سورنای گرامی حال اخوی محترم چطور است ؟

یا علی و یا فاطمه
<<ابتدا <قبلی 6112 6111 6110 6109 6108 6107 6106 6105 6104 6103 6102 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved