شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61052
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/2/2008 8:46:15 AM
کاربر مهمان
  سلام
سلام بر سید
سلام اهالی بامعرفت اهل دل
سلام دلشکسته گرامی ازراهنمایهایتان ممنونم همه این راهها رو رفتم همه ختم هارو انجام دادم ولی هیچ ...
ای کاش می دانستم حکمت خدا چیه تا حداقل کمتر غصه می خوردم کمتر دلتنگ میشدم ولی یه امیددر دلم هست و امشب خواب اربابم رو دیدم تمام وجودم به فدای سر بریده ات یااباعبدالله
تموم زندگیم مال حسینه دلم هرجابه دنبال حسینه
61051
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/2/2008 8:39:04 AM
کاربر مهمان
  سلام به الله واباصالح(عج)واقاسيدوتمام اهل دليهاي باصفاو...سلام به حضرت عزرائيل...
گفتم :
نمی دانم که در قید که هستی ...
طرفدار خدا یا بت پرستی !؟!
نمی دانم در این دنیای محشر ...
به چه عشقی چنین ساکت نشستی !؟!
گفت :
طرفدار خدای عشقم ای یار ...
... از این عاشق کشی ها دست بردار !!!
که کار بت پرسته بی وفایی ...
... نه من که غصمه درد جدایی !!!
گفتم :
خدا را با تو هرگز نیست کاری ...
که تو خود ناخدای روزگاری !؟!
به روی زورقی در هم شکسته ...
مثل ماهی که رو ابرا نشسته !؟!
گفت :
اگر من ناخدایم با خدایم ...
... نکن تو از خدای خود جدایم !!!
به تو محتاجم ای یار موافق ...
... به تو محتاجم ای همراه عاشق !!!
گفتم :
خدای عشق تو داره خدایی ...
که تو دینش گناهه بی وفایی !!!
بگو رندانه می گویی ،صد افسوس ...
تو نور ماهی و من نور فانوس !!!
تو هشیارانه گفتی یا ز مستی ...
نفهمیدم که در قید که هستی !!!
گفت :
من غرق سکوتم ،تو بخوان ...
... قصه پرداز تویی !!!
من هیچم و پوچم ،تو بمان ...
سینه و راز تویی !!!
به تو محتاجم ای یار موافق ...
به تو محتاجم ای همراه عاشق !!!
گفتم :
من غرق سکوتم ،تو بخوان ...
قصه پرداز تویی !!!
من هیچم و پوچم ،تو بمان ...
سینه و راز تویی !!!
من رو به زوالم ...
دم آغاز تویی !!!
خط بکش رو جای پای گریه های من ...
یا علی
چه فرقي ميكنه ي عزيزازهيچ جاشما دعاكنيدآقامنوبطلبه چشم به ديده من كي باشم كه بخوام براي بقيه دعاكنم.آخه ميدوني الان هشت ماه و هجده روزاست كه نرفتم جمكران به همين دليل دلم خونه مني كه هر يكي دوماه به آن مكان عشق وآرامش ميرفتم حالا...البته ميدونم كه ايرادازخودمه ومن بدم ولي بااين دل بدم عاشقم عاشق خداومولايم واجدادش(ع).التماس دعا*
ايمان گرامي لطفابي زحمت يك ختم هم به نام من حقيرروسياه بددلتنگ دل گرفته وعاشق كه هم عاشق خداومولايش اباصالح المهدي(عج)وائمه اطهار(ع)است وهم دردل روي زمين خدايه عشق مجازي داره ولي نميتونم بهش برسم من عاشقشم واز خدابعدازفرج مولايم وتوفيقات معنوي وزيارتهاوايمان واقعي وبامعرفت وشفاي تمام بيماران وعاقبت بخيري وخوشبختي وحاجت رواشدن تمام اطزافيانم شمابزرگواران اهل دل وسايردوستانم وخانواده ام درزيرسايه حق ودعاي امام زمان(عج)از خدااون روميخوام واقعادوسش دارم وباتمام وجودكم آوردم ونميدونم بايدچه كاركنم؟؟؟؟؟؟...خسته ام خيلي
آه!ياالله يا صاحب الزمان(عج)
*اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم*
التــــــــــــــماس دعا
61050
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/2/2008 8:38:25 AM
کاربر مهمان
  يكي از ختوم مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : مرحومه شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده:
ختم شانزده :








ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی

سلام بر آقا سید مرتضی بزرگ و سرور حرف دل
سلام بر ادمین محترم حرف دل از تمامی زحماتتون تشکر می کنم
سلام بر اهالی باصفا و مهربان حرف دل
سلام بر چه فرقی می کنه گرامی التماس دعا
سلام بر امیدوار گرامی از ایران هرچند که نمی توانم جای شما مومنین را بگیرم ولی اندک کاری است که بر می آید امیدوارم خداوند بپذیرند.
سلام بر آقا شهاب ارجمند حرف دل
سلام بر دلشکسته های گرامی
سلام بر ساراهای عزیزم
سلام بر مریم خانمهای عزیزم
و سلام بر یکایک شما دوستان و سروران
التماس دعا
61049
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/2/2008 8:15:35 AM
کاربر مهمان
  به یاد خدا


سلام به همگی

****
از دلنوشته های ایمان گرامی



مناجات با خدا:

خداوندا : در اين سکوت و تنهايي بار ديگر به تو پناه آورده ام : تا پناهگاهم شوي: مي دانم اگررحمتي باشد از توست : اگر عشقي باشد باز هم از توست . اي بخشنده ترين و مهربان ترين : با تمام وجود مي پرستمت و عاشقانه نام مقدست را بر زبان مي آورم تويي که معناي واقعي عشقي


یا الله
61048
نام: فریب غریب
شهر: قاره
تاریخ: 12/2/2008 7:55:39 AM
کاربر مهمان
  سلام به دوستان
من غریب را دریابید
61047
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/2/2008 2:05:45 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا ارحم الرّاحمین ::.

*ایمان بزرگوار از شهر توکّل به خدا ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
از زحماتتون در حرف دل بابت ختم ها و همین ختمی که آغاز فرموده اید و همینطور مطالب ارزشمندتون واقعا سپاسگزارم.
در مورد دقّت و حسّاسیّت و پیگیری ای هم که در بکارگیری لغات بکار می برید ازتون تشکّر می نمایم.
استادی که از ایشون استعلام فرموده اید در مورد زبان فارسی اطلاعات خوبی داشته اند چرا که بنده هم مدّت ها پیش در این باره سوال نمودم و به حقایق زیاد و جالبی از جمله امتزاج فراوان زبان فارسی و عربی و ریشه ی مشترک آنها و اینکه اگر بخواهیم تمایزی به لحاظ نوع فارسی یا عربی بودن کلمات قائل بشیم و در زبان محاوره و نوشتن کلمات عربی رو بی خیال بشیم به مشکل بر می خوریم و خیلی مسائل دیگر مطالبی را فرمودند که بنده هیچ اطّلاعی از اونها نداشتم. البته ایشون تاکید داشتند تا حدّ ممکن می بایست در مورد به کار بردن غیر لازم کلمات عربی و انگلیسی و سایر زبان ها در زبان فارسی دقّت لازم به عمل آید.
اما متاسّفانه می بینیم که گاهی این دقّت ها با اهداف خاصّ و فقط در مورد کلمات عربی به کار گرفته می شه. مثال اگه بخوام بزنم می تونم از بکار گیری عبارت *ختوم مجرّب* نام ببرم که با وجود اینکه بسیار بیشتر از کلمه ی *مرحومه* ، سنگینه و نا آشنا هیچکس ایرادی نگرفت. البته صحبت در این باره و ایراد گیری ها چیزی از اصل و هدف والای کار شما کم نمی کنه.

ان شاء الله همواره موفق باشید و دلتون شاد و پر از نور الهی باشه.

*امیدوار عزیز حرف دل ، سلام و عرض ادب.
عزیز دل برادر ، ان شاء الله که مشغله تون ، امر خیر باشه. ما که خیلی دلمون براتون تنگ می شه و الآن خوشحالیم که ختم سوره ی مبارکه ی حجّ رو آغاز می فرمایید و ما بیشتر آی دی مبارکتون رو می بینیم.
تعداد ۲۱ ختم سوره ی مبارکه ی حجّ رو به نام حقیر و دوستان در دارالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی ثبت بفرمایید.

ناگفته پیداست که حقیر ، در صورتیکه شما بزرگوار امکان ثبت ختم رو نداشته باشید وظیفه ی ثبت رو در حدّ مقدورات انجام خواهم داد و به این امر افتخار خواهم نمود.

ان شاء الله حجّ با معرفت نصیب شما بزرگوار و همه ی مشتاقان بشه ، به حقّ صلواتی بر محمّد(ص) و آل محمّد(ص).

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.


61046
نام: حسن
شهر: دیر
تاریخ: 12/2/2008 1:57:02 AM
کاربر مهمان
  به کعبه گفتم تو از خاکی و من از خاک.چرا باید که گرد تو گردم؟جواب آمد:تو با پاآمدی باید بگردی.برو با دل بیا تا من بگردم.
61045
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/1/2008 11:44:52 PM
کاربر مهمان
  به نام کریم کارساز ورحیم بنده نواز
بچه های خوب حرف دل سلام علیکم جمیعا


مبدأ:دنیا مقصد:قرب خدا مسیر:تکامل انسان
توشه راه:خودسازی توقفگاه:دعا


بیاییددست به دست هم بدهیم وازسلسله پندهای امام صادق(ع)که برای مابه یادگارگذاشته بهره ای ببریم وبه قرب الهی برسیم.


ایستگاه اول:دوستان واقعی اهلبیت(علیهم السلام)باشیم.
ویژگی های دوستان اهلبیت(ع):
۱-اولین صفت دوستان اهلبیت(ع)این است که آخرت درنظرشان باعظمت است تاآنجاکه حاضرنیستندآنرابا
چیزی معاوضه کنند.
(این مبحث ادامه دارد)
61044
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/1/2008 11:25:54 PM
کاربر مهمان
  صلواتي بر احمد مختار محمد مصطفي ص بفرستيد
61043
نام: محمد حسین
شهر: شیراز بیضاء کوشک و هزار
تاریخ: 12/1/2008 11:07:44 PM
کاربر مهمان
  من دانشجوی رشتهء حسابداری هستم و بی سرپرستم و حرفهای زیادی از جوانی وعاشقی دارم که دستم به جایی بند نیست وباید سختی را تحمل کنم خداوند بزرگ وبلند مرتبه است
<<ابتدا <قبلی 6111 6110 6109 6108 6107 6106 6105 6104 6103 6102 6101 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved