شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61032
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/1/2008 3:58:17 PM
کاربر مهمان
  چت با خدا

گفتم: چقدر احساس تنهايي مي‌کنم
گفتي: فاني قريب
.:: من که نزديکم (بقره/186) ::.


گفتم: تو هميشه نزديکي؛ من دورم... کاش مي‌شد بهت نزديک شم
گفتي: و اذکر ربک في نفسک تضرعا و خيفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پيش خودت، با خوف و تضرع، و با صداي آهسته ياد کن (اعراف/205) ::.


گفتم: اين هم توفيق مي‌خواهد!
گفتي: ألا تحبون ان يغفرالله لکم
.:: دوست نداريد خدا ببخشدتون؟! (نور/22) ::.


گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشي
گفتي: و استغفروا ربکم ثم توبوا اليه
.:: پس از خدا بخوايد ببخشدتون و بعد توبه کنيد (هود/90) ::.


گفتم: با اين همه گناه... آخه چيکار مي‌تونم بکنم؟
گفتي: الم يعلموا ان الله هو يقبل التوبة عن عباده
.:: مگه نمي‌دونيد خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول مي‌کنه؟! (توبه/104) ::.


گفتم: ديگه روي توبه ندارم
گفتي: الله العزيز العليم غافر الذنب و قابل التوب
.:: (ولي) خدا عزيزه و دانا، او آمرزنده‌ي گناه هست و پذيرنده‌ي توبه (غافر/2-3 ) ::.


گفتم: با اين همه گناه، براي کدوم گناهم توبه کنم؟
گفتي: ان الله يغفر الذنوب جميعا
.:: خدا همه‌ي گناه‌ها رو مي‌بخشه (زمر/53) ::.


گفتم: يعني بازم بيام؟ بازم منو مي‌بخشي؟
گفتي: و من يغفر الذنوب الا الله
.:: به جز خدا کيه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/135) ::.


گفتم: نمي‌دونم چرا هميشه در مقابل اين کلامت کم ميارم! آتيشم مي‌زنه؛ ذوبم مي‌کنه؛ عاشق مي‌شم! ... توبه مي‌کنم
گفتي: ان الله يحب التوابين و يحب المتطهرين
.:: خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونايي که پاک هستند رو دوست داره (بقره/222) ::.


ناخواسته گفتم: الهي و ربي من لي غيرک
گفتي: اليس الله بکاف عبده
.:: خدا براي بنده‌اش کافي نيست؟ (زمر/36) ::.


گفتم: در برابر اين همه مهربونيت چيکار مي‌تونم بکنم؟
گفتي:
يا ايها الذين آمنوا اذکروا الله ذکرا کثيرا و سبحوه بکرة و اصيلا هو الذي يصلي عليکم و ملائکته ليخرجکم من الظلمت الي النور و کان بالمؤمنين رحيما
.:: اي مؤمنين! خدا رو زياد ياد کنيد و صبح و شب تسبيحش کنيد. او کسي هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت مي‌فرستن تا شما رو از تاريکي‌ها به سوي روشنايي بيرون بيارن . خدا نسبت به مؤمنين مهربونه (احزاب/41-43) ::.

-------------------------------

دوست گرامیم مریم از انتظار بهار وبارون سلام و عرض ادب واسه چی ناراحت خیلی هم سپاسگزارم از راهنمائی شما به دیده منت . یاعلی
61031
نام: محمد
شهر: تهران
تاریخ: 12/1/2008 3:53:15 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
61030
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/1/2008 3:21:14 PM
کاربر مهمان
  ملیحه گرامی از تهران انشالله عمر با عزت و پر برکتی داشته باشید و از این پس مابقی عمر را هدر ندهید . و از خداوند بزرگ خواستارم تا راهنمای زندگیتان باشند و از این تعلیق خارج شوید .

سبکبار عزیزم ممنونم برادر به لطف خدا خوبم . انشالله شما و خانواده گرامی هم از همه جمیع بلاها دور باشید و نگاه رحمت خداوند همواره نظاره گر شما باشد عزیز برادر .

ایمان گرامی از زحمتی که میکشید کمال تشکر را دارم انشالله عاقبت به خیر باشید .

یا علی و یا فاطمه
61029
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/1/2008 3:08:36 PM
کاربر مهمان
  به ‌اسم نور‌

با من از زنده‌ شدن‌ها در بهار، هیچ مگو

با من از‌ نور‌‌ بگو

با من از گرمای تابستان پر شور نگو

با من از گرمی آن‌ نور‌ بگو

با من از عشوه رنگین خزان، هیچ مگو

با من از‌ نور‌ دل‌‌انگیز بگو

با من از یک‌رنگی فصل زمستان هم نگو

با من از‌روشنی‌ نور‌ بگو

با من از نور‌ قمر، در ظلمت شب‌ها بگو

با من از‌ نور‌‌ فروزنده آن شمس بگو

با من از چشمه جوشان‌ منور‌ بگو

با من ای نور‌ برون آمده از‌ نور‌، بگو


****
ایمان عزیز ، انشا ء الله خداوند عاقبت به خیری در دنیا و آخرت رو نصیب شما بفرمایند .
***
ببخشید به عنوان یه عضو کوچیک و خواهر کوچکتر شما و فقط به خاطر علاقه ای که به حفظ زبان فارسی دارم خدمت شما عرض می کنم که واژه ی (((مرحومه))) ای که برای ذکر نام زنده یاد شمسی خانم استفاده کردید از نظر نگارش فارسی اشتباهه و یه نوع کپی برداری از قواعد عربی به حساب می یاد.
در زبان فارسی فقط از کلمه ی مرحوم استفاده می کنیم .
اگر توضیح بیشتری خواستین خدمت شما عرض خواهم کرد .
امیدوارم از بنده نرنجیده باشید .
61028
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/1/2008 1:50:53 PM
کاربر مهمان
  سلام
سید سلام
ایمان گرامی خسته نباشی یه ختم هم واسه من ثبت بفرما انشاالله قبول باشه دستتون درد نکنه
دلشکسته گرامی خیلی لطف دارین شما ولی من یکی دیگه کم آوردم خیلی چیزهارو تحمل میکنم وسکوت میکنم من هیچ خاطره ای از بابا ندارم فقط سه سالم بوده خیلی آروز دارم ببینمش ولی ... بخدا دیگه جان به لب شدم بعضی وقتها فکر میکنم خدا چرا بین این همه آدم چرا من ولی یه ندای ازدرونم میگم کفر نگو وقتی دخترهای کوچک رو که دستشون توی دست باباشونه وبراش نازمیکنن دلم میگیره و بیخودی اشکم جاری میشه خیلی سخته آخه من توقعی ندارم فقط منم آرزو داشتم یه لحظه حس داشتن بابا رو احساس کنم فقط همین ...
دیگه نمیتونم بقیه اش رو بنویسم
تابعد...
61027
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/1/2008 1:22:50 PM
کاربر مهمان
  يكي از ختوم مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : مرحومه شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده :
ختم دوازده :
ختم سیزده :





ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی
61026
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/1/2008 1:01:20 PM
کاربر مهمان
  جه فرقي ميكنه عزيزدل برادر،حالت جطوره؟ازتمامي امراض جسمي وروحي محفوظ باشي به حق زاده زهراس حسين ع بر تمامي امامان صلوات بفرست
61025
نام: حسین محمدپور
شهر: شادگان
تاریخ: 12/1/2008 12:37:57 PM
کاربر مهمان
  الفبای زندگی:الف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها
ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم
پ: پویاپی برای پیوستن به خروش حیات
ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها
ث: ثبات برای ایستادن در برابر باز دارند ه ها
ج: جسارت برای ادامه زیستن
چ: چاره اندیشی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه
ح: حق شناسی برای تزكیه نفس
خ: خودداری برای تمرین استقامت
د: دور اندیشی برای تحول تاریخ
‌ذ: ذكر گوپی برای اخلاص عمل
ر: رضایت مندی برای احساس شعف
ز: زیركی برای مغتنم شمردن دم ها
ژ: ژرف بینی برای شكافتن عمق درد ها
س: سخاوت برای گشایش كار ها
ش: شایستگی برای لبریز شدن در اوج
ص: صداقت برای بقای دوستی
ض: ضمانت برای پایبندی به عهد
ط: طا قت برای تحمل شكست
ظ: ظرافت برای دیدن حقیقت پوشیده در صدف
ع: عطوفت برای غنچه نشكفته باورها
غ: غیرت برای بقای انسانیت
ف: فداكاری برای قلب های درد مند
ق: قدر شناسی برای گفتن ناگفته های دل
ك: كرامت برای نگاهی از سر عشق
گ: گذشت برای پالایش احساس
ل: لیاقت برای تحقق امید ها
م: محبت برای نگاه معصوم یك كودك
ن: نكته بینی برای دیدن نادیده ها
و: واقع گرایی برای دستیابی به كنه هستی
ه: هدفمندی برای تبلور خواسته ها
ی: یك رنگی برای گریز از تجربه دردهای مشترك
61024
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/1/2008 12:01:12 PM
کاربر مهمان
  یا رحمن

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.

بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.

ایمان گرامی ثبت بفرمائید در صورت امکان معنی صلوات پر فضیلت را نیز درج بفرمائید تا دوستان در ذهن بسپارند انشالله .

خانم سادات : یک ختم
شمسی خانم : یک ختم
امید خان : یک ختم
امین عزیز: یک ختم

انشالله خیر دو دنیا ببینید .

یا علی و یا فاطمه
61023
نام: ملیحه
شهر: تهران
تاریخ: 12/1/2008 11:59:46 AM
کاربر مهمان
  سلام من اتفاقی داشتم به قران تفال میزدم که رسیدم به شما دلم خیلی گرفته خیلی معلقم نمیدونم درام چی کار میکنم دوست دارم داد بزنم از همه آدمهابدم میاد عمرم به خاطر دوستم هد رفت
<<ابتدا <قبلی 6109 6108 6107 6106 6105 6104 6103 6102 6101 6100 6099 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved