اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61012 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/1/2008 9:55:15 AM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
*****
وقتی دلت خسته شــد ،
ديگر خنده معنايی ندارد ...
فـقـط می خندی تا ديگران ، غم آشيانه کرده در چشمانت را نـبـیـنـنـد !
وقتی دلت خسته شــد ،
دیگر حتی اشکهای شبانه هـم آرامت نمی کنند ...
فـقـط گريه می کنی چون به گريه کردن عادت کرده ای !
وقتی دلت خسته شــد ،
دیگر هيچ چيز آرامت نمی کند به جز دل بریدن و ..
|
|
| 61011 |
نام:
حسین
شهر:
مشهد
تاریخ:
12/1/2008 9:40:06 AM
کاربر مهمان
|
دلم تنگ جبهه است
|
|
| 61010 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/1/2008 9:18:58 AM
کاربر مهمان
|
يكي از ختوم مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :
اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامياش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.
نويسندة صحيفة مهديه ميگويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشتهاند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحبالامر(ع) صادر شده است.
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61009 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/1/2008 9:13:56 AM
کاربر مهمان
|
در میان دعاهایتان همه را مد نظر داشته باشید . همه حرف دلیها همه سقاخونه ایها .
آمرزش رفتگانمون انشالله . خانم سادات . همسر گرامی و دائی و پسر دائی محترم ایمان گرامی . شمسی خانم . آقا مرتضی. آقا قاسم . سید مهدی . سوگل گرامی . مادر امین گرامی .
صالح بار آوردن فرزندانمان . مهدیار عزیز . فرزندان شهاب گرامی . فرزندان ایمان محترم . فرزندان گل نرگس گرامی و همه همه فرزندان این مرزو بوم .
حوائج همه حاجتمندان و گرفتاران و قرض داران و مریض داران . جانبازان و شیمیائی ها . سرطانیها . معلولین . بیماران کلیوی . دیابتی .
زندانیان بیگناه . مادران ملتمس دعا برای فرزندانشان . عاقبت به خیری و خوشبختی جوانها . سلامتی برای همه انشالله .
حاجت دل همه حاجتمندان . آبروی همه آبرودارها .
همه را مد نظر داشته باشید انشالله به خاطر نیت پاک و خالصتان خداوند بزرگ به خودتان نظر می افکند.
همه غائبان حاضر در قلعه را نیز دعا بفرمائید .
به قول عزیزی عجب قلعه ای داشتیم هنوز هم داریم . هنوز هم پرچم برافراشته است .
رضای کویری . مریم دل آرام . مصطفی ساغرچی . شاهد . سورنا. ونوس کوچولو . پرنیان. احسان از تورنتو . بادبادک سفید . مجنون الحسین . نسیم . سمیرا . صادق از قم المقدسه . مجتبی شعبانزاده . شهید گمنام . سارا از تهران . باران . عطیه . هدهد غریب صبا . امیدوار . مهناز . ان الله بصیر بالعباد. مقداد . و همه و همه یارانی که ذهن فرسوده اینجانب یاریم نمینماید . یاران هنوز منتظریم .
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61008 |
نام:
توکل
شهر:
تنهایی
تاریخ:
12/1/2008 9:08:22 AM
کاربر مهمان
|
تو را بخدا برای من دعا کنید.
|
|
| 61007 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/1/2008 8:59:46 AM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم جمیعا
شهر ما بارانیست گویند لحظات سبز استجابت دعا پس همگی دست به دعا شوید و یکدیگر را از دعای خیر فراموش نسازید .
باران گرامی که دوست داره کربلا باشه کربلایی بشی انشالله .
بنده خدای گرامی از بروجرد سلامت باشید انشالله مهدیار گل زیر سایه مادر بزرگوارش فرزند صالحی باشد.
دعا کنیم فرزندانمان سالم و صالح و خادم باشند . انشالله
سبکبار عزیز دل برادر سلامتی دل بزرگوارت صلوات میفرستم .
اللهم صلی علی محمد و آله محمد و عجل فرجهم
ایمان گرامی پیشنهاد دارم انشالله پس از اتمام این ختم صلوات خاصه حضرت فاطمه زهرا (ص) را آغاز فرمائید هر نفر صدو ده مرتبه انشالله به حق نام این بانوی بزرگوار و فضیلت بسیار این صلوات همگی حاجت روا باشند و دست پر از درگاه ایزد منان .
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61006 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/1/2008 8:44:18 AM
کاربر مهمان
|
سلام!خداياخيلي دلم گرفته دلتنگم يااباصالح المهدي(عج)
كمكم كنيددلم مثل آسمونت گرفته ولي آسمونت پاكه ومن
...خدايادلم ميخوادبرم جمكران پيش امام زمانم خدايا
كمكم كن به فرياددلم برس توروبه پيوندآسموني بزرگ امروزقسم توروبه آبروي اين دوبزرگوارقسم...
|
|
| 61005 |
نام:
بنده خدا
شهر:
بروجرد
تاریخ:
12/1/2008 8:06:11 AM
کاربر مهمان
|
قصه برگ و باد
آخرای فصل پاییز یه درخت پیر و تنها
تنها برگی روی شاخه ش مونده بود میون برگا
یه شبی درخت به برگ گفت:کاش بمونی در کنارم
آخه من میون برگا فقط تنها تو رو دارم
وقتی برگ درختو می دید داره از غصه میمیره
به خدا راز و نیاز کرد اونو از درخت نگیره
با دلی خرد و شکسته گفت نذار از اون جداشم
ای خدا کاری بکن که تا بهار همین جا باشم
برگ تو خلوت شبونه از دلش با خدا می گفت
غافل از این که یه گوشه باد همه حرفاشو میشنفت
باد اومد با خنده ای گفت:آخه این حرفا کدومه؟
با هجوم من رو شاخه عمر هر دو تون تمومه
یه دفه باد خیلی خشمگین با یه قدرتی فراوون
سیلی زد به برگ و شاخه تا بگیره از درخت جون
ولی برگ مثل یه کوهی به درخت چسبید و چسبید
تا که باد رفت پیش بارون، بارونم قصه رو فهمید
بارون گفت با رعد و برقم می سوزونمش تا ریشه
تا که آثاری نمونه دیگه از درخت و بیشه
ولی بارونم مثل باد توی این بازی شکست خورد
به جایی رسید که بارون آرزو می کرد که میمرد
برگ نیفتاد و نیفتاد آخه این خواست خدا بود
هر کی زندگیشو باخته دلش از خدا جدا بود
________________________
قشنگ بود نه !
به نظر من هر بلایی که سرمون می یاد بخاطر فکر خودمونه اگه فکرمون مثبت باشه همون میشه اگه منفی باشه....
همین حالا و زیر همین سقف اتاقم از خدا می خوام که فکرامون همیشه خدایی باشه و البته مثبت
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
|
|
| 61004 |
نام:
بنده خدا
شهر:
بروجرد
تاریخ:
12/1/2008 7:40:20 AM
کاربر مهمان
|
سلام به همه دوستان حرف دل
داداش شهاب گرامی سلام و صبح بخیر.امیدوارم که همیشه در زیر سایه ایزد منان سربلند باشید البته به همراه خانواده محترم...کربلا که ما رو یادتون نرفت به آقا می گفتین یه نفر هست که خیلی عاشقشه ...باور کنید وقتی شنیدم کربلائید اشک تو چشمام جمع شد و از صمیم دل آرزو کردم که شما همیشه کربلایی بمونید و من و امثال منم که دوست دارن اونجا رو ببینند برن کربلا...راستی من تو این مدت که نبودم با خودم خیلی کلنجار رفتم و تصمیم گرفتم که آدمای دور برم رو ببخشم .خودم که خیلی خوشحالم چون احساس می کنم سبک شدم ...آزاد و رها . باور کنید دارم راست می گم من اونو بخشیدم و براش آرزو می کنم که همیشه زندگی خوبی داشته باشه ...ای ...ای آقا شاید خدا ما رو هم ببخشه.خوب این میون که فقط اون بد نبود منم بد کردم وگرنه هر چیزی یه راهی داره مطمئنم که من راهش رو بلد نبودم ...به هر حال امیدوارم که اونم منو ببخشه...این شعر رو هم تقدیم شما می کنم که گفتین امام زمان رو خیلی دوست دارین.البته یادتون باشه همه ما هم آقا رو خیلی دوست داریم فقط شاید نگرشمون با هم فرق داشته باشه ...
دلتنگی ...
کسی ما را نمی پرسد ، کسی ما را نمی جوید .
کسی دلتنگی ما را نمی بیند .
دلم در حسرت یک دست ، دلم در حسرت یک دوست
دلم در حسرت یک بی ریای مهربان مانده است .
کدامین یار ما را می برد تا انتهای باغ بارانی ؟
کدامین آشنا آیا به جشن چلچراغ عشق مهمان می کند مارا ؟
اللهم عجل لولیک الفرج...
|
|
| 61003 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/1/2008 6:34:48 AM
کاربر مهمان
|
.::اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم::.
**********الهی و ربی من لی غیرک***********
.::اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم::.
|
|