شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60962
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/30/2008 9:20:55 AM
کاربر مهمان
  سلام به آقا سید مرتضی بزرگوار
سلام به اهای باصفای حرف دل

یکم ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است؛ به این مناسبت بخش کوچکی از تاریخ این واقعه فرخنده پیش روی شماست.

میان مراسم عقد و عروسی دخت گرانمایه پیامبر فاصله‌ای کوتاه افتاد اما این فاصله دلیل خاصی نداشت بلکه بدان جهت بود که از سویی امیر مؤمنان از پیامبر گرامی خجالت می‌کشید که گام به پیش نهد و همسر خویش را به خانه ببرد و از دیگرسو پیامبر خدا نیز به خاطر گرامی داشت شکوه و عظمت دختر ارجمندش نمی‌خواست در این مورد پیشگام گردد و پیش از پیشنهاد همسر ارجمند فاطمه، وی را به خانه او بفرستد.

این فاصله میان مراسم عقد و عروسی به ظاهر چند ماه به طول انجامید و جریان مسکوت ماند اما سرانجام عقیل، نزد امیر مؤمنان رفت و دلیل سکوت وی را پرسید و از او خواست که مقدمات عروسی را فراهم آورد.

علی (ع) از پیامبر خجالت می‌کشید که از عروسی فاطمه سخن به میان آورد اما عقیل، موضوع را پی گرفت و سرانجام تصمیم بر آن شد که با هم نزد پیامبر شرفیاب گشته، موضوع را با آن حضرت در میان نهند.

علی (ع) و عقیل در راه شرفیابی به محضر پیامبر به ام ایمن برخورد کردند و او به آنان توصیه کرد که اجازه دهند تا انجام این کار را او به عهده گیرد. آن‌گاه وی نزد ام سلمه آمد و جریان را با او در میان نهاد و به همراه دیگر همسران پیامبر، همگی به محضر آن حضرت شرفیاب شدند.

در روایتی آمده است که سخنگوی بانوان "ام ایمن" بود و او بود که گفت: ای پیامبر خدا اگر خدیجه اینک در قید حیات بود، دیدگانش به عروسی فاطمه نورباران می‌گشت. واقعیت این است که علی می‌خواهد همسر گرانقدرش را به خانه خویش ببرد. تقاضای ما این است که با روشن ساختن چشم فاطمه به جمال همسر گرانمایه‌اش علی، به آن دو امکان آغاز زندگی مشترک بدهید و ما را نیز با انجام این عروسی شادمان سازید.

پیامبر گرامی فرمود: چرا علی خودش خواسته‌اش را مطرح نمی‌کند؟

ام ایمن پاسخ داد: از شما خجالت می‌کشد.

فرمود: او را نزد من بیاورید تا ترتیب کار را بدهم.

ام ایمن نزد امیر مؤمنان آمد و به او که در انتظار دریافت پاسخ بود، گفت: آن حضرت شما را می‌خواهد.

او به همراه آن بانو نزد پیامبر آمد و پس از سلام، با وقار و ادب در گوشه‌ای نشست و از شدت حیا سر به زیر افکند.

پیامبر از او پرسید: علی جان، آیا دوست داری همسرت را به خانه‌ات ببری؟

پاسخ داد: آری، پدر و مادرم فدایت باد!

پیامبر فرمود: بسیار خوب، به خواست خدا امشب یا شب آینده همسرت در خانه‌ات خواهد بود. اینک برو برای فاطمه خانه‌ای فراهم کن تا فاطمه در آن‌جا فرود آید.

علی گفت: من در مدینه خانه‌ای جز خانه حارثه ندارم.

پیامبر فرمود: ما بدان جهت که همه خانه‌های حارثه را برای سکونت خود و نزدیکانمان گرفته‌ایم دیگر از او خجالت می‌کشیم. این جریان به گوش حارثه رسید. به سرعت نزد پیامبر شتافت و گفت: ای پیامبر خدا! هستی و امکانات و جان من از آن خدا و پیامبر اوست. به خدای سوگند چیزی در نظرم دوست ‌داشتنی‌تر از آن نیست که شما آن را از من بپذیرید. به خدا سوگند آنچه از ثروت و خانه و امکاناتم را شما بگیری، از آنچه نزد خودم باشد محبوب‌تر است و خانه، خانه‌ شماست .

راستی که شگفتا از این ایمان به خدا و پیامبر!
و شگفتا از این ایمان و عقیده راستین به جهان دیگر و پاداش آن!

بدی
60961
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/30/2008 9:11:58 AM
کاربر مهمان
  برای شفای بیمار ۱۵ ساله غریب به خواسته سارای گرامی از شهر غریب و همچنین شفای بیمار مورد نظر چه فرقی می کنه بزرگوار و دیگر بیماران حرف دل با اجازه دوستان حرف دل هر نفر یک ختم دعای مجیر و یکصد صلوات محمدی را شروع نمائیم .
تعداد کل ختم چهل ختم می باشد.

اینجا دارد شفای مادر پرستو از ساوه هم مدنظرمان باشدو در بین دعاهایمان ایشان را هم یاد کنیم .
التماس دعا

* ختم یک دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : ایمان از شهر توکل به خدا
* ختم دو دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : سارای گرامی از شهر غریب
* ختم سه دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : خانم سادات گرامی
* ختم چهاردعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : شمسی خانم گرانقدر ( روحشان همواره قرین رحمت الهی باشد)
* ختم پنج دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : امین گرامی
* ختم شش دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : چه فرقی می کنه بزرگوار
* ختم هفت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : امید گرامی
* ختم هشت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : شهناز خانم گرانقدر
* ختم نه دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی:ایمان به نیابت از همسر مرحومم
* ختم ده دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی :دلشکسته محترم از خرم آباد
* ختم یازده دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی:انسیه گرامی از تنهائی و انتظار
* ختم دوازده دعای پرفیض مجیر و یکصدصلوات محمدی:مریم ارجمند از انتظار بهار و بارون با اون دل پاکت واسه بیماران منظور دعا کن
ختم سیزده دعای پرفیض مجیر و یکصدصلوات محمدی: پروانه گرامی از پیله های پرواز.
*ختم چهارده تا سی و سه دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی: آقا شهاب و دوستانشون در دارالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی.
* ختم سی و چهار دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی: دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
* ختم سی و پنج دعای پرفیض مجیر و یکصد صلوات محمدی: پرستو ارجمند از ساوه
* ختم سی و شش دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : زهرا دوست انسیه ارجمند

* ختم سی و هفت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : هدهد غریب صبا گرامی

* ختم سی و هشت :
* ختم سی و نه :
* ختم چهل :

یاعلی
60960
نام: مبینا
شهر: سرزمین لاله های سرخ
تاریخ: 11/30/2008 9:08:34 AM
کاربر مهمان
  قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است
یازده بار شمردیم و یکی باز کم است
این همه آب که جاری است، نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سرباز کم است

سلام
این روزها دلم خیلی تنگ شده بود برای همه لحظه های ناب و حرفهای آسمانی.
اسم من را هم در ختم دعای مجیر ثبت کنید و خواهش می کنم از همه بخواهید برای دختر خواهر من که اسمش مبینا است و فقط ۹ ماه دارد خیلی دعا کنند. به امید ظهور عشق و امید و شفای همه بیمار
60959
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 11/30/2008 9:02:31 AM
کاربر مهمان
  آه!سلام خداجونم اباصالح(عج)من وهمه...وسلامي به زيبايي
دل همه ي شمااهل دليهابه دل پرمهرووفاي خودتون.
دلشكسته عزيز سلام لپت روبيارجلو...آهان...شاپ يه بوس آبدارچون خيلي خوشحالم كه بازم اسم ونوشته هاي زيبايت راميبينم انشاالله هرجاكه هستي درپناه حق ودعاوشفاعت امام زمان(عج)ودرزيرسايه خانواده ات خوب وخوش وسلامت وموفق وخوشبخت وعاقبت بخيرباشي.قربون
اون دلت برم انشاالله زودزودآنچنان گشاده شودكه خود متعجب شوي.آه!منم دلتنگم ودلشكسته و...چي بگم كه جزشكوه به دلم وروزگارودرنهايت شكرالله چيزي ندارم!بگذريم دوت دارم توراوهمه ي اهل دليهارا.اسم دوستانت هم ثبت شدانشاالله كه خودودوستانت به لطف وعنايت خداودعاي امام زمان(عج)عاقبت بخيروحاجت رواشويدانشاالله همه حاجت رواشوندودرراس حاجتهايمان فرج مولايمان باشد.التماس دعا.
ايمان گرامي ازاينكه هميشه باني خيرهستيدبه حال شماغبطه ميخورم انشاالله كه خودوخانوادتان هيشه وهمه جاموفق وپيروزوخوشبخت وعاقبت بخيرباشيددرپناه حق وبه دعاي امام زمان(عج).التماس دعا.
آقاشهاب گرامي ازلطف شماهم بي نهايت ممنونم انشاالله كه همه ي ماآن دنياواين دنيادرپناه قرآن باشيم ودرراه قرآن باشيم...برادربزرگواربرايم دعاكنيدتا...
آقاي اميرحسين ازقزوين نميدانم هنوزبه اين سايت مياييد
يا...انشاالله كه مياييدوبدانيدكه آمدنتان به سايت هم عنايت وخواست خداونظرامام زمان(عج)بوده انشاالله كه تاقبل ازماه مبارك محرم بتوانيدمالتان راپاك كنيدودرختم قرآن حرف دليهاشركت كنيد.التماس دعا.
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!
توروخدابرايم دعاكنيدتاهم اين ختم قرآن باتكميل اسامي وقبولي درگاه حق وپيشگاه ولي عصر(عج)قرار گيرد ونيزبراي خودم احساس ميكنم بازم دارم كم ميارم آخه...كاش ميتونتسم...التماس دعا!
60958
نام: اکرم
شهر: تهران
تاریخ: 11/30/2008 8:55:51 AM
کاربر مهمان
  من خانواده بزرگی دارم ولی همیشه تنها هستم و همه فقط به پول و مقام فکر میکنند. گاهی برام عادی هست و گاهی ازار دهنده. با داشتن این همه خواهر و برادر احساس غربت داشتن خیلی بده . امیدوارم به خدا . شاد باشید.
60957
نام: دلشکسته
شهر: دلداده
تاریخ: 11/30/2008 8:46:58 AM
کاربر مهمان
  با سلام لطفا یک ختم دعای مبارک مجیر ویکصد صلوات
محمدی به نام بنده حقیر ثبت بفرمایید تا شاید گره از مشکلاتم باز شود.باتشکر التماس دعا
60956
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/30/2008 8:17:14 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

خروش عزیزم دوستان خبر دادند سقاخونه ات پره شمعه . انشالله عاقبت به خیر باشی مومن ممنونم .

ایمان گرامی و دلشکسته محترم از شهر مهردمان محتاج دعای شما هستیم . به روی چشم .

شهاب جان ممنون از لطفت برادر . انشالله حضورتون مستدام و پر بار باشه .

هدهد غریب صبا کم پیدا بودید چه عجب مومن .

سبکبار جان اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مریم خانم در انتظار بهاران انشالله که این تغییر به خیر و نیکی برایتان باشد و خداوند همواره همراهیتان کند . انشالله

روز بسیار زیبائیست انشالله در این روز بزرگ غم از دل همه مومنان مخصوصا حرف دلیها بگذرد و به حق بزرگی این روز همه مریضها مخصوصا مریضهای مد نظر شفا یابند و دل خانواده هایشان را شاد کنند .

یا علی و یا فاطمه به حق وصل مولا و بی بی
60955
نام: اردیبهشت
شهر: بهارستان یزدان
تاریخ: 11/30/2008 8:17:08 AM
کاربر مهمان
  منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت استندی و شکر اندرش مزید نعمت همی بودندی
هر نفسی که فرو می رود باید انتظار کشیدندی تا بیرون همی آمدندی و اگر نیامدندی هیچ غم نه همی خور
+++
سلام همی
ای ایمان ، ای بانوی نیکو پندار و نیکو رفتار از برای ما نیز ز بهر بهبود حال بیماران و دگر ناتوانان دعای مجیر و سد صلوات محمدی نبشته همی بنما ! باشد که خدای تعالی عز و جل قبول همی نماید. انشا الله

ای چه فرقی میکنه ، ای نیکو خصال اخوی ، امید همی داریم که این بنده ی نیک سیرت خدای تعالی به موجب این روزهای عزیز شفا همی گرفتندی و خدای تعالی عزه ذکره لطف خویش را بر ایشان روانه همی گردانیدندی


یا علی باعلی تا اعلی
60954
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/30/2008 8:10:12 AM
کاربر مهمان
  برجمال نوراني مهدي عج صلواتي بفرست
60953
نام: فرناز
شهر: خارج از کشور
تاریخ: 11/30/2008 6:44:35 AM
کاربر مهمان
  ارزو و خواسته ای دارم که بس برایم مهم است. تمام زندگی دنبالش دویدم ولی هنوز هیچ. با تمام وجود خیر است. التماس دعا دارم عاجزانه. دعا یا ذکری یادم دهید. هیچ چیز با خواست خدا غیر ممکن نیست پس یادم دهید چه کنم؟
<<ابتدا <قبلی 6102 6101 6100 6099 6098 6097 6096 6095 6094 6093 6092 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved