اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60922 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/29/2008 6:49:04 PM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
آقای شهاب گرامی ممنون از نظر لطف شما
****
دلیل غیبتهای بنده فقط به خاطر تغییر شغل و تغییر مکان بود که با توکل به خدا پیش رفتم و از خدا خواستم اگر به صلاحم نیست این تغییر(شغلی) به هر دلیلی همین ابتدا قبل از وابستگی به مکان و ... اتفاق نیافته .
خوب هیچ اتفاقی نیافتاد ولی فهمیدم که دوستام چه بزرگواران حرف دلی و چه دوستای دور و برم خیلی برام عزیز هستند .
یا فاطمه و یا فاطمه و یا فاطمه
|
|
| 60921 |
نام:
بی نام
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/29/2008 5:49:25 PM
کاربر مهمان
|
سلام خسته نباشید من از دست این مسئولهای بی لیاقت دیگر خسته شده ام سراغ رائس بری هرگز نیست سراغ مدیر بری هرگز نیست سراغ مسئولهای خودت بری تا زیر میزی رد نکنی جوابت منفی است اگه حق داشته باشی چنان برنامه ای نشانت دهند که بمانی وبه زودی راهی تیمارستان گردی یا وادی رحمت می دانم از دست شما هم کاری بر نمی اید فقط انهایی که در این دنیا به ناحق ظلم می کنند در اخرت از عذاب الهی در امان نباشند دیگر سرتان را به درد نمی اورم با تشکر
|
|
| 60920 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/29/2008 5:33:35 PM
کاربر مهمان
|
.:: مَرَجَ البَحرَینِ یَلتَقِیَان ::.
.:: اَلله ُنوُرُ السَّمواتِ وَ الاَرضِ مَثَلُ نُورِِهِ کَمِشکَوةٍ فیِهَا مِصبَاحٌ المِصبَاح... ::.
.*^*. اَلسَّلامُ عَلَیکَ یَا فَاطِمَةَ الزَّهرَاء(سلام الله علیها) .*^*. اَلسَّلامُ عَلَیکَ یَا عَلِیِّ ابنِ اَبِی طالِب(علیه سلام الله) .*^*.
*اوّل ذی الحجة الحرام ،
سالروز شان نزول و تفسیر آیات الهی و عید فرخنده ی ازدواج آسمانی سیّدة النّساء العالمین خانم حضرت زهراء(سلام الله علیها) و وصیّ بحقّ رسول ربّ العالمین ، امام علیّ ابن ابی طالب (علیه سلام الله) را به محضر مبارک قطب عالم امکان ، حضرت مهدی موعود ، امام زمان (علیه افضل صلوات الله و عجّل الله فرجه) و همه شیعیان جهان و شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ان شاء الله تمامی جوانان این مرز و بوم خوشبخت شوند به حقّ این دو عزیز و زیر سایه ی اون دو بزرگوار و فرزندان دلبندشان ، عاقبت به خیر شوند.
به حقّ صلواتی بر محمّد(ص) و آل محمّد(ص).
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَی محمّدٍ وَ آلِ مُحَمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.
|
|
| 60919 |
نام:
هدهد غريب صبا
شهر:
غربت
تاریخ:
11/29/2008 5:18:42 PM
کاربر مهمان
|
بسم رب الشهداء
سيد بزرگوار و دوستان عزيز حرف دلي سلام
اوقاتتون به خير
لطفا يك ختم دعاي مبارك مجير و يكصد صلوات محمدي را به نام بنده حقير ثبت بفرماييد.
از همه دوستان التماس دعا دارم.
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
|
|
| 60918 |
نام:
رقیه
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/29/2008 5:01:52 PM
کاربر مهمان
|
خسته امموفقیت دیگران مرا عذاب میدهد خودم به هیچ موفقیتی دست نیافته ام از همه چیز ناامیدم مرا با امیدواری اشنا بکنید و اینکه چگونه باشم تا به خدا نزدیک شوم
|
|
| 60917 |
نام:
م
شهر:
ک
تاریخ:
11/29/2008 5:00:07 PM
کاربر مهمان
|
اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
|
|
| 60916 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
11/29/2008 4:58:19 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
طواف کعبه ی دل کن اگر که دل داری
دل است کعبه ی معنی تو گل چه پنداری
طواف کعبه صورت حقت از آن فرمود
که تا به واسطه ی آن دلی به دست آری
هزار بار پیاده طواف کعبه کنی
قبول حق نشود گر دلی بیازاری
هزار بدره ی زر گر بری به حضرت حق
حقت بگوید دل آر گر به ما آری
گمشده ی مهربونم سلام
اینم یه جواب سلام مخصوص تو.
نمیدونی وقتی نوشته ات رو خوندم چه حالی شدم.اینقدر خوشحال شدم که تو این چند ماهه اخیر نشده بودم.باورت نمیشه اشکمو درآوردی.دلمو شاد کردی خدا اون دل مهربونتو شاد کنه.
خیلی خوشحال شدم که دوباره اسمتو دیدم.بی معرفت اگه میای بنویس.من دلنوشته هاتو خیلی دوست دارم.شاید به خاطر حس نزدیکی باشه که قبلا گفتم. نمیدونم چرا از یادم نمیری.خیلی خیلی ازت ممنونم.دلم خیلی گرفته بود،داشت وضعم از قبل بدتر میشد آخه اینجا تنها جایی بود که من دلمو بهش خوش کرده بودم،چون چند وقته فقط منم و خداو و این کامپیوتر!اما به موقع نجاتم دادی. حالا من می خوام ازت خواهش کنم که به حرمت جواب سلام این دلشکسته بازم بنویسی. گاهی آدما باید بنویسن.اگه بدونی که حضورت به کسی کمک می کنه بازم نمی نویسی؟؟؟
این شعرو واست انتخاب کردم.منتظر حرف دلت هستم و ازت میخوام که مارو(لااقل منو )تنها نگذاری:
کوه باید شدو ماند
رود باید شد و رفت
دشت باید شد و خواند
در من این جلوه ی اندوه ز چیست؟
در تو این قصه ی پرهیز ز چه؟
حرف را باید زد
درد را باید گفت...
سینه ام آینه ای است
با غباری از غم
تو به لبخندی از این آینه بردار غبار
آشیان تهی دست مرا
مرغ دستان تو پر میسازد
مگذار که دستان من آن
اعتمادی که به دستان تو دارد،به فراموشیها بسپارد
مگذار که مرغان سپید دستت
دست پر مهر مرا سرد وتهی بگذارد...
یاحق
|
|
| 60915 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/29/2008 4:55:45 PM
کاربر مهمان
|
دخترخوبم دلشکسته عزیزم از شهر مردمان بی رحم حتما شما مانند دخترمن و هر آنچه برای سعادت و خوشبختی او آرزو دارم برای شما هم همین را می خواهم . بیشتر توکل به خدا کن واینهمه برای مسائل زندگی خودت را عذاب نده تازه اول راهی گلم اگر به سن و سال من برسی چه میکنی ؟
التماس دعا و توکل یادت نره دخترم
آقا شهاب گرامی سلام و عرض ادب من وظیفه انجام دادم کار زیادی نکردم .
سبکبار گرامی سلام و عرض ادب عطر نفس و صلواتهاتون اینجا را پر کرده . التماس دعا
چه فرقی می کنه گرامی از دعاهاتون ما را بی نصیب نذارین امیدوارم هرچه زودتر بیمارتون لباس عافیت بپوشن
دوستان گرامی اسامی ختم را اعلام فرمائید اگر عمری بود فردا برای ثبت اقدام خواهم نمود البته اگر عمری باقی بود.
یاعلی
|
|
| 60914 |
نام:
شباب
شهر:
آشنائى
تاریخ:
11/29/2008 4:20:52 PM
کاربر مهمان
|
تنهاتوئى تنهاتوئى درخلوت تنهائيم
|
|
| 60913 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/29/2008 3:59:34 PM
کاربر مهمان
|
برای شفای بیمار ۱۵ ساله غریب به خواسته سارای گرامی از شهر غریب و همچنین شفای بیمار مورد نظر چه فرقی می کنه بزرگوار و دیگر بیماران حرف دل با اجازه دوستان حرف دل هر نفر یک ختم دعای مجیر و یکصد صلوات محمدی را شروع نمائیم .
تعداد کل ختم چهل ختم می باشد.
اینجا دارد شفای مادر پرستو از ساوه هم مدنظرمان باشدو در بین دعاهایمان ایشان را هم یاد کنیم .
التماس دعا
* ختم یک دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : ایمان از شهر توکل به خدا
* ختم دو دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : سارای گرامی از شهر غریب
* ختم سه دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : خانم سادات گرامی
* ختم چهاردعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : شمسی خانم گرانقدر ( روحشان همواره قرین رحمت الهی باشد)
* ختم پنج دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : امین گرامی
* ختم شش دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : چه فرقی می کنه بزرگوار
* ختم هفت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : امید گرامی
* ختم هشت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : شهناز خانم گرانقدر
* ختم نه دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی:ایمان به نیابت از همسر مرحومم
* ختم ده دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی :دلشکسته محترم از خرم آباد
* ختم یازده دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی:انسیه گرامی از تنهائی و انتظار
* ختم دوازده دعای پرفیض مجیر و یکصدصلوات محمدی:مریم ارجمند از انتظار بهار و بارون با اون دل پاکت واسه بیماران منظور دعا کن
ختم سیزده دعای پرفیض مجیر و یکصدصلوات محمدی: پروانه گرامی از پیله های پرواز.
*ختم چهارده تا سی و سه دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی: آقا شهاب و دوستانشون در دارالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی.
* ختم سی و چهار دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی: دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
* ختم سی و پنج دعای پرفیض مجیر و یکصد صلوات محمدی: پرستو ارجمند از ساوه
* ختم سی و شش دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : زهرا دوست انسیه ارجمند
*
*
*
*
*
*
ختم چهل :
یاعلی
|
|