شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60882
نام: سارا
شهر: غریب
تاریخ: 11/29/2008 10:25:55 AM
کاربر مهمان
  واقعا ما اینجا هم غریب شدیم.چون که هیچ کس به ما جواب نداد.فقط مریض مارا که واقعا دکتر ها جواب کرده دعا کنیندامام زمان تو به فریاد این نوجوان برس چون دکتر این سرطان میگند شمایند.تورا به حق مادر پهلو شکستتد از شما شفعا می خوایم.یا مهدی(ع)
60881
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/29/2008 10:07:46 AM
کاربر مهمان
  برای شفای بیمار ۱۵ ساله غریب به خواسته سارای گرامی از شهر غریب و همچنین شفای بیمار مورد نظر چه فرقی می کنه بزرگوار و دیگر بیماران حرف دل با اجازه دوستان حرف دل هر نفر یک ختم دعای مجیر و یکصد صلوات محمدی را شروع نمائیم .
تعداد کل ختم چهل ختم می باشد.

* ختم یک : ایمان از شهر توکل به خدا
* ختم دو : سارای گرامی از شهر غریب
* ختم سه :
* ختم چهار:
* ختم پنج :
*
*
*
*
*
*
*
ختم چهل :

یاعلی
60880
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/29/2008 10:00:05 AM
کاربر مهمان
  سلام به سید و سرور حرف دل آقاسید مرتضی

سلام به دوستان و همراهان حرف دل

سلام به چه فرقی می کنه گرامی امیدوارم همیشه صحیح وسلامت باشید و بیمار مورد نظرتان هم هر چه زودتر شفا یابند بحق حرمت زهرا (س)و فاتحه برای اموات هم وظیفه ماست امیدوارم همه رفتگان مورد لطف و رحمت خداوند قرارگیرند.

سلام به اقاشهاب گرامی التماس دعا دارم خیلی زیاد با اون دعاهای قشنگ و خالصانه ات منو یادت نره

مقداد گرامی از اهواز سلام و عرض ادب ممنون از راهنمائیتون من تو سایت جنگ نیوز مطلب رو خوندم ولی خیلی متاسف شدم برای تعدادی از همشهری های خودمون که این همه می تونن ساده عمل کنن وهر کی هرچی گفت چشم و گوش بسته بپذیرند ولی باز فکر می کنم جریان همون برنامه های وهابیون که چند وقت پیش تو خوزستان بچه های ساده و پاک خوزستان را با پول از راه بدر می کردند و از شیعه بودن می خواستن بیزارشون کنن که خوشبختانه راه بجائی نبردند

دلشکسته عزیز از شهر مردمان بی رحم سلام و عرض ادب مگه میشه ما به همین راحتی یه دوست و همراه خوب را بذاریم به این راحتی بره ممکنه که ما یعنی یکی مثل من نتونم اونجوری که باید و شاید با حرفام کاری کنم ولی دل به حرفاتون که میدم پس بمونید چون با همین حرفای شماهاست که ما هم امید بیشتری پیدا می کنیم که خداوند همه ما را در کنار هم گذاشته که بتوانیم قدری از بار مشکلات همدیگر را کم کنیم .

سارای گرانقدر از شهر غریب سلام و عرض ادب چشم به دیده منت ما هم برای شفای همه بیماران علی الخصوص بیمار مورد نظر شما حتما دعا خواهیم کرد امیدوارم که خداوند قبول فرماید و اسشان را شفا دهند

التماس دعا یاعلی
60879
نام: سعيدسناتور
شهر: زاهدان
تاریخ: 11/29/2008 9:51:41 AM
کاربر مهمان
  سلام
شهادت امام جواد ع برامام رضا وصاحب الزمان وتمامی دوست داران حضرت تسلیت باد

التماس دعا
60878
نام: گم شده
شهر: تبریز
تاریخ: 11/29/2008 9:20:13 AM
کاربر مهمان
  دلشکسته عزیزم شهر مردمان بی رحم و بی وجدان سلام:
این سلام اختصاصی توست. به سبب دل شکسته و قشنگت که از دست ما حرف دلی ها بازهم شکست
این سلام حرمت داره.چون دل شکسته تو حرمت داره.
تصمیم داشتم دیگه ننویسم. هر رز میام و سر می زنم. من سال هاست به این باغ عادت دارم. از وقتی که هیچ کدام از این عزیزان نبودن و امثال سورنا و خروش و عبدالفاطمه و سوته دل و اونهایی که خروش عزیز تو شعر قشنگش نامبرده بودند، هستم اما هر گز از اینجا دل نکندم.
امروز برا تو می نویسم برای گلی که دل نازنینش غصه داره.
گلم: از اینکه دل نگرانم بودی ممنون. از اینکه هنوز یک تو این باغ به یادم بود خوشحالم.
دوست ارجمندم اومدم بنویسم و خواهش کنم که نرو. به حرمت سلام گشده، به حرمت سلامی که مختص توست نرو.
اگه بری همه حرف دلی ها ناراحت می شن.
به خصوص شهاب بزرگوار. مطمئن باش.
ما اینجاییم اما از آدمای دیگه سرو گردن بالاتر نداریم که بخواهیم همدیگه رو توبیخ کنیم و ایمان دارم هیچکس هم این قصد رو نداره که به دیگری خرده بگیره اما گاهی قلم بد می لغره و مطلب رو نمی رسونه.تقصیر قلم است که قاصر است وگرنه دل ...
مطمئن باش بچه های ثابت حرف دل هیچ وقت دوست ندارن دل کسی رو بشکنند.
دوست دارم بازم اسم قشنگت رو ببینم. با اون شهری که واقعیت رو بیان می کنه بلی عزیزم واقعیت تلخه.
شهاب بزرگوار : الان دنیا شهر مردمان بی رحم و بی وجدان است چون به آخر الزمان نزدیکتریم.
دوست بزرگوارم مقداد: کلامتون رو باید با آب طلا نوشت و بر سر درب حرف دل زد.
ما نباید برای حرف دلی ها نام و نشان تعیین کنیم.نخواهیم که اسم یا شهرشان را تغییر دهند.چون اون موقع نوشتن براشون سخت می شه.
من سالهاست دوست دارم اسمم رو عوض کنم اما نمی تونم چون با این نام وارد حرف دل شدم.
پس بیایید نخواهیم کسی اصلیت خود را کتمان کند. چیزی که دلش باور دارد.

دلشکسته گل: منتظر جواب سلامتون هستم.دوست عزیزم
یا حق
60877
نام: انسيه
شهر: تنهايي وانتظارواميدو...ياالله
تاریخ: 11/29/2008 9:15:28 AM
کاربر مهمان
  سلام!
دلشكسته عزيزازخرم آبادازلطف وكمك شمايك دنياممنون. من كه صبح توسايت اومدم هنوزبراي امروزچيزي ثبت نشده بود.يازم ازتون متشكرم وعذرميخواهم.
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام : مهدیه (از ایران)
نفر سی و یکم : دلشکسته از خرم آباد(همه محتاج به دعاي يكديگريم انشاالله خدابه امام جواد(ع)همه ي مارا حاجت رواگرداندودرراس حاجتهايمان نيزفرج آقااباصالح المهدي(عج)راقراردهد.)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!
60876
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/29/2008 9:14:17 AM
کاربر مهمان
  یا صابر

دوست گرامی که متاسفانه اسمشون اکنون در خاطرم نیست در صفحات قبل درج فرموده بودند خداوند (استغفرالله )بی رحم ترین است چرا که حاجت ایشان را نداده .
در جوابشان میگویم اگر حاجتتان شرعی است و به جا که حتما برای مستجاب نشدنش دلیل و مصلحتی وجود دارد وگرنه خداوند حوائج شرعی بندگان مخلصش را دیر یا زود میدهد.
و اگر حاجتتان غیر شرعی و زمینی است که هیچ بحثی در میان نیست .

از خداوند همانقدر توقع داشته باشیم که مستحق عنایت ایشانیم وقتی در گناه غوطه وریم و مشغول علائق زمینیم چرا انتظار داریم همه درهای رحمت خداوند به رویمان گشوده باشد هر چند که خداوند آنقدر کریم و بخشنده هستند که باز نظر لطفشان را از بندگان دریغ نمیکنند اما باز ما چشمهایمان را میبندیم.
60875
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/29/2008 9:09:20 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

از دوستانی که در غیاب بنده یادم نمودند تشکر میکنم بنده به دلیل بیماری عزیزی مجبور به همراهی ایشان در بیمارستان بودم . انشالله خداوند همه مریضهای اسلام را شفای عاجل عنایت بفرماید.

ایمان گرامی ممنونم که شب جمعه یاد اموات بودید .

دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان از مطالبتون استفاده میکنیم حال از هر شهر و دیاری که میخواهید بنویسید . گاهی دوستان سعی دارند دیگر یاران را متقاعد کنند برای تعویض نام کاربری یا نام شهرشان علت این موضوع هم فقط ایجاد بار مثبت است سوء برداشت برایتان نباشد اما سنگر را ترک نفرمائید که اینجا همه با هم پیمان برافراشته نگاه داشتن پرچم حرف دل را داریم . امیدوارم از این پس هم شاهد حضورتون باشیم نه فقط در ختم ها بلکه از مطالب مفید و حرف های دلتون استفاده کنیم .
از نظر لطفتن به بنده سپاسگذارم . دعا بفرمائید خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید.

خداوندا به حق بزرگی نام آقا جوادالئمه همه مریضها بالخص مریضهای منظور لباس عافیت بپوشان .

یا علی و یا فاطمه
60874
نام: دل شکسته
شهر: تبریز
تاریخ: 11/29/2008 8:48:01 AM
کاربر مهمان
  ۷ ساله از خدا یه چیزی میخام هنوز نداده. نمیدونم چیکار کنم از دعا و زاری کردن هم خسته شدم . خیلی ناراحتم. تو رو خدا منو راهنمائی کنید.
60873
نام: انسيه
شهر: تنهايي وانتظارواميدو...ياالله
تاریخ: 11/29/2008 8:39:17 AM
کاربر مهمان
  مظهرجودوكرم است جواد/عدل ودادمصوراست جواد/بر جمالش نظركن ودرياب/كه رضاي مكرراست جواد!ياباب الحوائج...
آه!سلام به خالق بي همتاي توبه پذيرمهربان وسلام برمولايم صاحب الزمان حضرت مهدي(عج){كي ميشودصبح ناشتاي چشمهايمان رابه نگاه توبگشاييم؟كي ميشودشام تصويررخ زيباي تورابه قاب خوابهايمان ببريم؟كي ميشودشب وروزمان درفضاي ظهورتوبگذرد؟؟؟يااباصالح من...}
وسلام برتمامي ائمه(ع)وشهداوتك تك شمابزرگواران اهل دل وعرض تسليت به خاطرشهادت نهمين اخترتابناك امامت امام محمدتقي جوادالائمه(ع).
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!
آقاي اميرحسين ازشهرقزوين من كي باشم كه بخواهم شماوياسايرين رادعاوياشفاعت كنم من خودمحتاج دعاي همه ي شمابزرگوارن هستم ولي به روي چشم واميدوارم موردقبولي درگاه حق وپيشگاه ولي عصرامام زمان(عج)
واقع شودوالبته شماخودنيزازدرگاه لطف ورحمت وبخشش خدا
بخواهيدوازامام زمان(عج)نيزطلب دعاوشفاعت رابخواهيد.
اميدوارم تاچندي بعدنام شماراهم باعنايت خداوندو دعاي امام زمان (عج)درختم قرآن ثبت كنم انشاالله!
<<ابتدا <قبلی 6094 6093 6092 6091 6090 6089 6088 6087 6086 6085 6084 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved