شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60862
نام: ملیحه
شهر: .
تاریخ: 11/28/2008 7:59:37 PM
کاربر مهمان
  چه کسي ميگويد که گراني اينجاست؟

دوره ارزانيست...

چه شرافت ارزان،

تن عريان ارزان،

و دروغ از همه چيز ارزان تر...

آبرو قيمت يک تکه ي نان ....

و چه تخفيف بزرگي خورده ست

قيمت هر انسان

لعلکم تعقلون
60861
نام: علی ریزوندی
شهر: کرمانشاه
تاریخ: 11/28/2008 7:53:12 PM
کاربر مهمان
  چرا این مردم شهدا را فراموش کرده اند؟ چرا به مد های اسلامی روی نمی اورند؟ چرا از دشمنان دین پیروی می کنند؟ چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
60860
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 11/28/2008 7:27:38 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
دلشکسته عزیز ببخشید من قصد ناراحت کردن شمارانداشتم!فقط خواستم کمی آروم بشی همین!
واقعا متاسفم از اینکه دل شما راشکستم.
در ضمن شهادت دردانه امام رضا(ع)را به شما تسلیت می گم.
60859
نام: امیر
شهر: شیراز
تاریخ: 11/28/2008 7:15:26 PM
کاربر مهمان
  علت نبودن ۷ حرف ج ث خ ظ ف ش ز در سوره ی حمد
60858
نام: tahm_ir
شهر: بابل
تاریخ: 11/28/2008 6:23:23 PM
کاربر مهمان
  شهادت جوادو سوز دل عشاق . نگاه اشکبار شیعه ز درد فراغ . آه که سوخته زمان زداغ این گل جوان . لعن خدا بر عدو بر خردو هم بر کلان .(( شهادت جگر سوز امام معصوم حضرت جوادالائمه ع بر شیعیان و دوستداران آنحضرت تسلیت باد ))
60857
نام: فریبا
شهر: یزد
تاریخ: 11/28/2008 6:14:30 PM
کاربر مهمان
  از بس دعا کردم خسته شدم شاید که خدا بی رحم ترین است
60856
نام: سارای منتظر
شهر: مشهد مقدس
تاریخ: 11/28/2008 6:03:56 PM
کاربر مهمان
  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام ای خدا!
از اینکه پای سجاه محبتت موندم خوشحالم از اینکه به من سپر دادی برای محافظت از خودم ممنونتم خدای مهربون از اینکه توی هر مناسبت از ائمه معصومین که میشه خدااااا! این قلب و چشم دلم روونه ی عتبات میشه حتی اطراف خونه پر از صفای خودت خوشحالم خدایا !چه طور و چگونه جبران کنم این همه محبتت و خدایا به خاطر همه داده ها ونداده هات ممنونتم خداااا!
خدایا! به حق این روز و به این شهید مظلوم به باب الحوائج هیچی ازت نمیخوام فقط بازم هوام و داشته باش دستم و همینطور که گرفتی رها نکن همینطور که در قلبم هستی بمون که عشق تو و زمزمه ی با تو بهتر از هر زمزمه ایست خدایا! حال خوشی دارم با تو حرف زدن با تو گفتن و گریستن و ای اشک! به خود ببال که حب کیست تورو روونه پهنه این صورت کرده؟! کی در این حرکت گرم و سیال کارگر است ؟! ای اشک! بیا! بیا ! که از گرمای آمدن تو این عشق به خدا تقویت میشه خدایا میخوام از عظمت حضورت تو قلبم بنویسم نمیتونم! ازتون خجالت میکشم به خاطر این لطفی که به من کردید خدا خدا حس میکنم شب قدراست و قدر اشکام و میدونم ای اشک فرو ریز تا این چشمای ناپاکم لیاقت دیدارپیدا کنه میخوام اینقدر شستشو بشه که با نور شدید حضورش چشام کور نشه ، ای خدا یعنی میشه؟!اینکه من نمیرم و آقام و ببینم آقا! آدینه ی دیگه ای هم اومد و داره میره ولی نیومدید آقا جون! کنار قبرستان بقیع ،کاظمین ،کربلا سامراءیا نجفید...یا کعبه اید التماس دعا آقا جون! من و بخشیدید؟! پس التماس دعا چه قدر خوبه که من مورد عنایتتون قرار بگیرم آقا جون!آقا جون!آقاجون!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
60855
نام: نیلوفرانه
شهر: کویر
تاریخ: 11/28/2008 5:38:33 PM
کاربر مهمان
  نمی دونم که این عصر جمعه چرا این قدر دلم گرفته.خدایا تو خیلی بندهاتو دوست داری منم یکی از بندهاتم البته از نوع پرونده سنگیناش...
خیلی وقتا کمکهای خدا رو به خودم احساس می کنم وشکر میکنم اما بعضی وقتا مثل الان که ناراحتم نمی دونم چی کار کنم ،لحظاتی که افکار منفی به ذهنم هجوم میارن و من اون موقع فقط می گم خدایا نوکرتم...
دوستان اهل دل اگه میشه منو راهنمایی کنید و بفرمایید خودتون توی این جور مواقع چی کار می کنید.
*************
الهم عجل لولیک الفرج
60854
نام: terme
شهر: gom
تاریخ: 11/28/2008 5:01:26 PM
کاربر مهمان
  man ye pesario dost daram nemidonam midone ya na nemidonam che kar konam
60853
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/28/2008 4:10:27 PM
کاربر مهمان
 
.:: الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین علی ابن ابیطالب ::.


*امام علي .عليه السلام. در وصيّت به امام حسن مجتبي .عليه السلام. فرمودند:

بدان،آن كسي كه خزاين ملكوت دنيا و آخرت در دست اوست،به تو اجازه داده است تا او را بخواني و اجابت دعاي تو را ضمانت كرده است وبه تو فرمان داده است كه از او بخواهي تا به تو عطا كند واو مهربان و بخشنده است. ميان تو و خودش حجابي ننهاده و تو را به آوردن واسطه و ميانجي وادار نكرده است.سپس كليدهاي خزاين و گنجينه هايش را كه همان دعا كردن و خواستن از اوست،در اختيار تو نهاده است.پس هر گاه تو بخواهي با دعا كردن در هاي گنجينه هاي او را مي گشايي.


ميزان الحكمه،195


<<ابتدا <قبلی 6092 6091 6090 6089 6088 6087 6086 6085 6084 6083 6082 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved